Code Geass

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Code Geass

EntradaAutor: Taki » 25 des. 2007 18:53

L'he començat a veure (vaig pel capítol 5, així que no em feu spoilers sisplau! ò.o) i tot i la meva reticència als mechas (nah, en realitat surten poc) no m'està desagradant. Es comencen a veure els efectes del boom de Death Note, diria jo, perquè el protagonista és com en Light amb un nom més ridícul (si algú et pot escurçar el nom a Lulu-chan, és que tens un nom ridícul). Però eh, això no vol dir que sigui una mala sèrie ni que la consideri un plagi, a més una no es cansa de veure animes on el protagonista no és el que sol ser (només espero que això no es converteixi en una moda o perdria tota la gràcia).

Deixant apart el protagonista, hi ha un munt de personatges que funcionen tot i que la majoria són força estereotipats pel que he vist, vaja, que en aquest aspecte no es surt d'allò normal XD Però m'està enganxant i sembla que l'argument ha d'anar a millor... ^^ Així que li donaré una oportunitat, a veure quan l'acabo.

En quant al dibuix, dissenys de les CLAMP. Hi haurà qui els odiarà. Bé, més o menys tothom sap com són. Recalcar les extranyíssimes postures de braços que es poden veure... XD Bé, direm que és el seu estil.

Per cert, un dels banners de la web és de Code Geass, encara que a mi no em surt gairebé mai... ^^U

Una última nota: és una serie altament yaoitzable. En alguna cosa apart del dibuix s'havia de notar la col·laboració de les CLAMP... XD Bé, també és yuritzable, de fet...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 25 des. 2007 19:55

Ostia! Jo també l'he començat a mirar fa poc (vaig per l'episodi 11, però si els tingués tots ja la hauria acabat xDD). A mi m'està agradant molt. Feia temps que la volia mirar però mai m'hi havia posat, però desprès de veure que sortiria la segona temporada vaig pensar que era bon moment per mirar-la, però no hem pensava que m'agradaria tan i me la fulminés en poc temps. Fins i tot l'he comentada al meu blog! :D


Doncs res, molt recomanable la veritat. I si, tens raó, el protagonista principal té un aire a Light en quant a caràcter.

Bon Nadal!
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 26 des. 2007 10:35

Nyaaa si de fet no he dit que fos dolenta XD

El problema que he tingut jo amb aquest anime és que tothom en parlava massa bé, llavors el veus i penses "no és per tant". Haurien de prohibir el fanatisme. Però de fet ahir en vaig veure 6 capítols seguits, cosa que no faig gairebé mai, així que... ù.u Sí que m'agrada, sí.

Tot i que trobo que fan massa publicitat del pizza hut XDDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taishi » 26 des. 2007 19:59

Jo no he vist Code Geass encara però sí que es cert que segons diuen el prota es com una barreja de Light i de Kira (Kira Yamato, de Gundam Seed i GS Destiny ^^U no confondre amb en Kira de Death Note (Light)... si és que veieu, tot té relació xD).

Gundam Seed i Gundam Seed Destiny si que les he vistes senceres i no estàn malament. Bueno me l'apunto i ja la miraré dintre d'uns mesos i ja em tornaré a passar per aquí llavors.

Chao :)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 27 des. 2007 12:46

Jo ja l'he vista tota i està molt bé. M'agradat molt. Però el final és massa.. PAM. Vull dir que te deixa :o :o :o :o :o :o

Doncs res, ara ha esperar fins primavera per la segona temporada 8)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 27 des. 2007 14:01

Ja me n'han parlat del final... Però prefereixo no polir-me els animes massa rápid, que no els disfruto tant si ho faig ^^U Jo vaig pel 10...

Tot i que m'esteu fent venir ganes de saber com serà el final >.< Gyaaa!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 27 des. 2007 16:18

Taki ha escrit:Ja me n'han parlat del final... Però prefereixo no polir-me els animes massa rápid, que no els disfruto tant si ho faig ^^U Jo vaig pel 10...

Tot i que m'esteu fent venir ganes de saber com serà el final >.< Gyaaa!!


Jo si m'agrada la sèrie no puc parar de mirar més episodis... xD A vegades quan me donoc conta ja són les tres de la matinada xDDD
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 27 des. 2007 17:51

Jo intento evitar-ho perquè després de seguida m'oblido de tot o.o I prefereixo pendre'm el meu temps.

Per cert, acabo de veure el 12 i és trauma...

Un spoiler del capítol 12 ha escrit:Es masturba amb el canto de la taula o són només imaginacions meves...?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 27 des. 2007 22:48

Taki ha escrit:Jo intento evitar-ho perquè després de seguida m'oblido de tot o.o I prefereixo pendre'm el meu temps.

Per cert, acabo de veure el 12 i és trauma...

Un spoiler del capítol 12 ha escrit:Es masturba amb el canto de la taula o són només imaginacions meves...?


Tens la mirada sucia!!!
Ni m'hen havia adonat. Ja o mirare.... (per quin minut està? xDD)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 28 des. 2007 11:27

Res res... Passa... De debò que... XDDDD

És cap al minut 10. I si no, dóna'm una altra explicació lògica de què està fent... Sisplau, dóna-me-la...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 28 des. 2007 12:11

Taki ha escrit:Res res... Passa... De debò que... XDDDD

És cap al minut 10. I si no, dóna'm una altra explicació lògica de què està fent... Sisplau, dóna-me-la...


Osti ara m'hen recordo! Jo també vaig pensar malament.. però vaig dir, va, serà una altre cosa xDD Però la veritat és que no trobo cap més explicació xDDD
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 28 des. 2007 14:29

No creia que fos el tipus d'anime on passen aquestes coses... XDDD Per això ho vaig flipar encara més... (i vaig entendre perquè a underground li diuen la corroemesas).

En fi, millor deixar el tema ja... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Re: Code Geass

EntradaAutor: Yui-chan » 01 maig 2012 13:15

Bueno... revisc un tema del 2007 perquè no volia obrir-ne un de nou per dir que Code Geass tindrà 4 OVA's tot i que crec que aixo ho sabiem... el 4 d'agost d'aquest any s'estrenarà a japò la primera OVA al cinema...

Estarà situda a Europa... és l'única diferencia a part que els personatges seran diferents *imagino*

PD: doncs això que abans que obrir un tema per comentar això he preferit mirar si n'hi havia un de Code Geass obert ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Code Geass

EntradaAutor: Hachi » 01 maig 2012 13:19

M'agrada que hagis reviscut un tema vell *O*, des del 2007 ningú havia comentat res, quan de temps xDDD, jo encara no havia ni entrat a l'associació DX

El 4 d'agost, just el dia que jo marxo, potser fins i tot, Koroki la podem anar a veure a Japó *O*O*O*
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Code Geass

EntradaAutor: koroki » 01 maig 2012 13:23

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL des de el 2007 xDDDDD

A veure com esta la OVA. La veritat es que algu de por fa, ja que la historia esta acabada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron