Debat sobre pel·lícules i recomanacions

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Hachi » 01 maig 2012 23:34

Konata ha escrit:
Xose ha escrit:
Hachi ha escrit:Exageració everywhereeeee


Per culpa vostra no puc dormir, tinc malsons... no estic tranquil pensant si algú vindrà per darrera a fer-me mal.... :os_t-t:

Et faig por? :os_t-t:

WTF? xDDDD
Si nosaltres som super innocents que mai trencariem ni un plat ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 02 maig 2012 11:16

Esteu fatal xDDDD...

Veure algunes de les que heu recomenat, The Box n'he sentit a parlar per cert i deien que está molt bé, com sempre conec pelis i no les he vist. Per tant a la llista jeje

Enredados no l'he vist, igual un dia ho faig. De pelis d'animació per mi les millors o les que em van agradar més de les vistes van ser Monstruos S.A., Shrek (la primera), Anastasia i Mulan. El rey leon no está mal però a tothom li agrada i com sempre em passa porto la contraria que ho tinc al ADN i m'agraden altres :macabre: . Tot i que sí, es bona peli, però aquelles 4 em van agradar més.

Kung Fu Panda xDD em fa fer gracia, però em quedo amb les 4 d'abans. També el gato con botas haig de veure que tal està un dia xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Aniool » 02 maig 2012 11:20

Xose ha escrit:
Konata ha escrit:
Xose ha escrit:Origen (Incepcion)

Zombieland? :nocrec:


També també

I sobre Enredados........ li donarem un aprovat justet (*tanca els ulls esperant la hòstia*)


enredados es genial :iquemes:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Xose » 02 maig 2012 16:54

Rina_Zarmalansk ha escrit:Esteu fatal xDDDD...

Veure algunes de les que heu recomenat, The Box n'he sentit a parlar per cert i deien que está molt bé, com sempre conec pelis i no les he vist. Per tant a la llista jeje

Enredados no l'he vist, igual un dia ho faig. De pelis d'animació per mi les millors o les que em van agradar més de les vistes van ser Monstruos S.A., Shrek (la primera), Anastasia i Mulan. El rey leon no está mal però a tothom li agrada i com sempre em passa porto la contraria que ho tinc al ADN i m'agraden altres :macabre: . Tot i que sí, es bona peli, però aquelles 4 em van agradar més.

Kung Fu Panda xDD em fa fer gracia, però em quedo amb les 4 d'abans. També el gato con botas haig de veure que tal està un dia xDD



Per mi, la millor (les millors) pel·lícules d'animació (per ordinador) són Wall-E i Toy Story 3

Aniool ha escrit:
Xose ha escrit:
Konata ha escrit:
Xose ha escrit:Origen (Incepcion)

Zombieland? :nocrec:


També també

I sobre Enredados........ li donarem un aprovat justet (*tanca els ulls esperant la hòstia*)


enredados es genial :iquemes:



Tu dona'ls-hi la raó...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Hachi » 02 maig 2012 23:07

Per mi de Disney, la meva preferida és el Rei Lleó (els meus animals preferits són els felins, així que...), Mulan també és de les preferides, Los Aristogatos (gatsss ~), 101 Dalmates, La sirenita xD...


Hi bueno de peli antiga... Si potser us sembla estrany, però m'encanten les pelis de la Sissi ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Darko » 02 maig 2012 23:13

Rina_Zarmalansk ha escrit:Veure algunes de les que heu recomenat, The Box n'he sentit a parlar per cert i deien que está molt bé, com sempre conec pelis i no les he vist. Per tant a la llista jeje

The Box també esta molt bé, i en part pot recordar algo a Donnie Darko, però jo prefereixo aquesta segona.

Rina_Zarmalansk ha escrit:Kung Fu Panda xDD em fa fer gracia, però em quedo amb les 4 d'abans. També el gato con botas haig de veure que tal està un dia xDD

Kung Fu Panda la vaig veure a l'avió perquè no hi havia res millor i amb un expectatives baixissimes, però em va acabar agradant molt ô.o
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Time Master » 03 maig 2012 01:19

The man from the Earth

Imperdible. És una peli indie de ciència ficció boníssima. No té ni un sol efecte especial i està rodada pràcticament tota en una cabanya, a excepció d'alguna que altra escena.

Sinopsis extreta de filmaffinity: "Un día, un hombre se despide de sus amigos y les revela un secreto increíble: que es un ser prehistórico que lleva vivo 14.000 años"

Quan me'n recordi d'alguna peli més d'aquestes desconegudes i boníssimes us ho faig saber, n'he vist unes quantes però ara no hi caic.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Darko » 03 maig 2012 09:10

Cert, molt bona pelicula The man from the Earth, tot i que jo hagues tret l'última part que has posat de la sinopsis, lo de després dels ':', és una mica spoiler....xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Konata » 03 maig 2012 18:06

Oh, si parlem de pelis Disney, les meves prefes son, Enredados, Piratas del Caribe I, El rey león, Pocahontas, Aladdin, Hercules, La Bella y la Bestia, Ratatouille i és possible que m'oblidi de varies ·3·

I pelis del far west m'agraden Sin Perdón(Unforgiven) i Centauros del desierto :D
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Kimy » 03 maig 2012 21:54

El hombre bicentenario, és una de les meves pelis preferides. No sé si a vosaltres us agradara, però per a mi és una molt bona peli que val la pena veure gracies al seu fort contingut filosòfic, ha estat una de les pelis que més m'han fet pensar després de veure-la.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: koroki » 04 maig 2012 04:48

Jo recomano seriosament el Cienpies Humano. De fet no se perque encara en Darko no la recomanat.






:lolface:
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Darko » 04 maig 2012 12:55

koroki ha escrit:Jo recomano seriosament el Cienpies Humano. De fet no se perque encara en Darko no la recomanat.






:lolface:

Oh, sí, una gran pelicula...xD The Human Centipede II que fa un temps que va sortir, també he llegit que és molt bona, de fet, és encara millor...xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Konata » 04 maig 2012 13:42

Darko ha escrit:
koroki ha escrit:Jo recomano seriosament el Cienpies Humano. De fet no se perque encara en Darko no la recomanat.






:lolface:

Oh, sí, una gran pelicula...xD The Human Centipede II que fa un temps que va sortir, també he llegit que és molt bona, de fet, és encara millor...xD

ASQUEROSOS :omfg: :omfg: :omfg: :os_t-t:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: koroki » 04 maig 2012 14:17

La 1 no le vist sencera, peor te parts molt... ways xD :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Hachi » 04 maig 2012 14:31

Imagina que tu fossis una d'aquelles persones, com el penúltim
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron