Debat sobre pel·lícules i recomanacions

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Konata » 04 maig 2012 14:38

Hachi ha escrit:Imagina que tu fossis una d'aquelles persones, com el penúltim

Als homes d'aqui els hi agradaria estar en aquella situació segur :iquemes:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Aniool » 04 maig 2012 15:33

Hachi ha escrit:Imagina que tu fossis una d'aquelles persones, com el penúltim


i perque no l'ultim?
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Hachi » 04 maig 2012 19:16

llavors no tindria ningu al darrera enganxat a ell xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Sanse » 04 maig 2012 19:22

Kimy ha escrit:El hombre bicentenario, és una de les meves pelis preferides. No sé si a vosaltres us agradara, però per a mi és una molt bona peli que val la pena veure gracies al seu fort contingut filosòfic, ha estat una de les pelis que més m'han fet pensar després de veure-la.

Totalment d'acord. Però el llibre m'agrada bastant més.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Yui-chan » 04 maig 2012 19:25

Jo millor no recomano que em matareu :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: overclock » 11 maig 2012 14:14

Ostres veig que hi ha molt seguidor de Clint Eastwood com a director (Sin Perdon, Gran Torino, Million Dollar Baby...)

Doncs a banda de les que ja s'han dit... unes quantes que em venen al cap podrien ser:

La Delgada Linea Roja, American Beauty, Little Miss Sunshine, The Rules of Attraction, Requiem for a Dream, Pi, The Fountain, The Wrestler, Black Swan, Cube, Primer, Death Proof, Planet Terror, Reservoir Dogs, Alta Fidelidad, A Scanner Darkly, Waking Life, Vals con Bashir, El Dulce Porvenir, Lock & Stock, Snatch, Rocknrolla, Funny Games, Largo Domingo de Noviazgo, 2001 Odisea en el Espacio, La Chaqueta Metálica, Senderos de Gloria, Dogville, Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Attack the Block, Aliens, Rubber, Go, Paranoid Park, Clerks, Mallrats, Dogma, Quemar Después de Leer, Fargo, El Gran Lebowski, Valor de Ley, Red Hill, Brick, Kids, Bully, Thirteen, 24 Hour Party People, Control, El Dia de la Bestia, Fish Tank, In the Loop, La Ola, La Red Social, Seven, El Club de la Lucha, JCVD, Surveillance, Mulholland Drive, Lost in Translation, 11:14, Accidents Happen, Drag me to Hell, The Last Exorcism, La Horde, Cargo 200...

Aixi de "recents" m'han semblat magistrals Drive i Take Shelter.

Si teniu algun dubte abans de veure alguna que no conegueu pregunteu o busqueu trailer/crítiques ja que hi ha unes quantes força rares/depriments/dures que potser no son del gust de tothom. Si tinc temps ja editaré per classificar-les una mica, les que hagueu vist podeu comentar que us van semblar.
overclock l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 maig 2012 20:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Xose » 12 maig 2012 13:43

Ahir vaig anar al cine a veure la nova de Tim Burton i Jonny Depp, "Sombras tenebrosas" i la meva conclusió és...

...

...

...

no la recomano a ningú...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Hario » 26 maig 2012 01:43

He visto MIB III. Es tan friki y palomitera como siempre, con los elementos básicos de la trilogía; extraterrestres, armas ultramodernas y el desneuralizador. Es lo que buscaba y es lo que obtuve, eso y un poquito de Danny Elfman <3

Lástima que después llega Pitbull y lo arruina todo... Con lo que mola el tema de MIB I de Will Smith :cry:
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Xose » 26 maig 2012 13:35

Hario ha escrit:He visto MIB III. Es tan friki y palomitera como siempre, con los elementos básicos de la trilogía; extraterrestres, armas ultramodernas y el desneuralizador. Es lo que buscaba y es lo que obtuve, eso y un poquito de Danny Elfman <3

Lástima que después llega Pitbull y lo arruina todo... Con lo que mola el tema de MIB I de Will Smith :cry:


Ahir la veig veure i estic completamen d'acord amb tu, brutal l'escena en que surt la parella de la primera peli XD

Sobre l'spoiler, no em vaig ni adonar XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Hario » 26 maig 2012 17:44

Y la escena de Andy Warhol. xD
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 21:23

Jo recomano Kokuhaku (Confession), es la única película japonesa que he vist (que recordi ara mateix clar xD) i em va impressionar molt, me la van recomenar i no anava amb gaires esperances, al final em va resultar una molt bona película.

La sinopsis (by filmaffinity): En un instituto, el último día de clase, una profesora se despide de sus alumnos y, además de anunciarles que deja la escuela, les confiesa que su hija de cuatro años que, aparentemente, murió ahogada en la piscina de la escuela, fue en realidad asesinada por dos estudiantes de esa misma clase. También les hace saber que ya ha puesto en marcha su venganza contra ellos.
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Charlie » 10 set. 2012 22:09

Patri_Asuka ha escrit:Jo recomano Kokuhaku (Confession), es la única película japonesa que he vist (que recordi ara mateix clar xD) i em va impressionar molt, me la van recomenar i no anava amb gaires esperances, al final em va resultar una molt bona película.

La sinopsis (by filmaffinity): En un instituto, el último día de clase, una profesora se despide de sus alumnos y, además de anunciarles que deja la escuela, les confiesa que su hija de cuatro años que, aparentemente, murió ahogada en la piscina de la escuela, fue en realidad asesinada por dos estudiantes de esa misma clase. También les hace saber que ya ha puesto en marcha su venganza contra ellos.


:kawai_oi: :kawai_oi: Per fi trobu a algú que l'hagi vist *.* Jo també la vaig veure i em va passar el mateix que tu xD la vaig començar a veure per saber com era i després no podia parar fins el final xD realment és molt bona, una de les millors que he vist recenment
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: koroki » 10 set. 2012 22:46

Lhauem de passar de projecció llavors.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Charlie » 10 set. 2012 22:51

koroki ha escrit:Lhauem de passar de projecció llavors.


Realment estaria molt bé, és molt bona xD
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Debat sobre pel·lícules i recomanacions

EntradaAutor: Sanse » 10 set. 2012 23:01

Doncs a la reunió es proposa i s'aprova :wink:
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

AnteriorSegüent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

cron