Putades en els Videojocs

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: quentin » 04 gen. 2012 03:24

Et marxes de viatge i tornes 30 dies desprès i et trobes la teva Gameboy a casa de la teva cosina, "i què fas tu amb la meva gb?" i ella et diu "es que vaig anar a casa teva fa un parell de dies i te la vaig agafar"... li dones al "on" i et surt al Pallet Town, només amb Bulbasaur nivell 8.

ARGHHHHHHHHH
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Hachi » 04 gen. 2012 10:44

quentin ha escrit:Et marxes de viatge i tornes 30 dies desprès i et trobes la teva Gameboy a casa de la teva cosina, "i què fas tu amb la meva gb?" i ella et diu "es que vaig anar a casa teva fa un parell de dies i te la vaig agafar"... li dones al "on" i et surt al Pallet Town, només amb Bulbasaur nivell 8.

ARGHHHHHHHHH


Això si és una putada.

Per cert, perquè no et presentes al fòrum de presentació així podem saber qui ets? :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Kimy » 04 gen. 2012 14:42

quentin ha escrit:Et marxes de viatge i tornes 30 dies desprès i et trobes la teva Gameboy a casa de la teva cosina, "i què fas tu amb la meva gb?" i ella et diu "es que vaig anar a casa teva fa un parell de dies i te la vaig agafar"... li dones al "on" i et surt al Pallet Town, només amb Bulbasaur nivell 8.

ARGHHHHHHHHH


Cosins malvats... :iquemes:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Sanse » 04 gen. 2012 16:10

La verdadera pregunta és: Per qué marxes de viatge sense la game boy? xD

Nah, en serio, és una putada molt gran que et borrin la partida guardada. Tothom ho sap.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: xiaobao » 07 gen. 2012 20:33

ah, sí.. jo també conec aquesta espurna que amaga el potencial de la destructora flama coneguda com a rage quitting.

És molt genèric, però...
- En qualsevol joc (flash) d'internet, clicar un marcador, o directament tancar la pàgina = *$%&*
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: quentin » 08 gen. 2012 03:01

Sanse ha escrit:La verdadera pregunta és: Per qué marxes de viatge sense la game boy? xD

perquè mai t'ho penses això de "m'emporto la gameboy perquè la meva cosina vindrà des-de Barcelona a casa meva tot i que no hi haurà ningú i s'emportarà la meva gameboy just cinc dies abans de que jo torni.

els cosins els ha creat el dimoni

i com m'agrada això dels jocs de la ps1
"Please insert disc 2"
i després es queda penjada i no fa res :/ i has de tornar a posar el disc 1 i tornar a començar des-de l'ultim lloc on has guardat la partida.
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Sanse » 08 gen. 2012 04:02

quentin ha escrit:
Sanse ha escrit:La verdadera pregunta és: Per qué marxes de viatge sense la game boy? xD

perquè mai t'ho penses això de "m'emporto la gameboy perquè la meva cosina vindrà des-de Barcelona a casa meva tot i que no hi haurà ningú i s'emportarà la meva gameboy just cinc dies abans de que jo torni.

els cosins els ha creat el dimoni


Però la Game Boy és una consola portàtil, per endur-te-la de viatge. Per jugar-hi mentre viatges.

I si, els cosins els ha creat el dimoni (tot i que jo no en tinc queixes dels meus).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Hario » 17 abr. 2012 23:31

Estar en la súper batalla individual número ciento y algo del metro batalla y que en medio de un combate se acabe la bateria y tengas que comenzar una vez más... :mad:
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Vlaid » 23 abr. 2012 23:28

me nan vingut dos al cap que em cabregen molt...

1. Estar en el Fire Emblem al circo per pujar de nivell i guanyar nivells i que, al estar uns 60 turns alla pujant, que en un combat et vingui un adversari i amb un 4% de critic tel faci i et mati...i a començar de 0 e.e

2.En el Final Fantasy X de la Play Station2 que la Yunaleska a la tercera fase no pari de posarte en estat zombie per tal de no poderte curar e.e (si et poses barrera i et cures li rebota, si no ten poses ella et cura i la palmes igual) un boss chunguisim e.e 1 tarda sense poder fer re e :noemfotis:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Time Master » 30 abr. 2012 00:41

La putada més gran que m'ha passat és quan un amic va venir a posar-me el xip a la gamecube i em va dir "ostres, la targeta de memòria té una bola d'estany. Espera que la obro i la trec". La va treure i quan vaig posar la memòria a la gamecube... totes les partides de tots els jocs dels últims tres anys, esborrades :noemfotis:

El que més ràbia em va fer és que estava a l'enemic final del Baten Kaitos, després de més de 40 hores, i mai he arribat a veure el final.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Konata » 24 maig 2012 00:55

Quan jugo a un joc online una temporadeta llarga i després agafo un joc normal m'oblido de guardar la partida i apago sense guardar sempre :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Vlaid » 24 maig 2012 23:33

Konata ha escrit:Quan jugo a un joc online una temporadeta llarga i després agafo un joc normal m'oblido de guardar la partida i apago sense guardar sempre :kawai_oi:

:OBJECTION: :OBJECTION:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 22:19

Que juguis al Mario Party i quan vas guanyant la wii deixi de llegir el disc :noemfotis:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2012 23:27

Les wiis tenen el lector massa delicat, certament -.-
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Hario » 27 maig 2012 01:36

Tengo la Wii desde hace casi 7 años y nunca me ha ocurrido eso, y me he pasado muchísimas horas en; Xenoblade Chronicles, Super Smash Bros Brawl, Metroid Prime 3, Little King's Story... muchas horas del tirón, y no he tenido ningún problema con el lector. Aunque algunas Wii tienen problemas con los DVD de doble capa. :neutral:
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

AnteriorSegüent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron