[FOC] 01/09/07

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

[FOC] 01/09/07

EntradaAutor: Palex » 26 ago. 2007 20:05

Propera reunio per a membres de FOC, dissabte dia 1 desetembre a les 17:00 de la tarda al starbucks cafe de la Plaça de Francesc Macia, Barcelona.

Pels q no sapigueu arribar-hi teniu 2 opcions:

1- Linia 5 de Metro fins Hospital Clinic, sortida comte urgell, i tal com sortiu tot recte fins que vejeu la plaça.
2- Linia 3 de Metro fins Maria Cristina i agafar el Tram i baixar a l'ultima parada que es francesc macia.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 27 ago. 2007 01:59

juers....k no saben k és just abans dexamens.....alemnys jo no estic per nar a fer reunions....a estudiar a estudiar.....uhm uhm souka!!!......

mmmm.....pos aixó, jo hi aniriria per la gracia de coneixer gent.....xo la kk es k tink examen el 3 de setembre (jus el dia d ela reunió de la COGI) i no estic per nar de reunions i menys a Barna.....llastima
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 27 ago. 2007 02:13

No problem tu estudia per l'examen^^
Només ho penjava aquí perquè sembla que hi ha ganes de col·laborar amb FOC.

Jo ja confirmo que hi aniré.

PS: Aquesta segons m'han passat en el mail no és una reunió de l'operació insane.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 27 ago. 2007 08:19

Jo també he rebut el mail, però vaja, com totes les que s'han fet a l'estiu, no hi puc anar. Plego de treballar el dia 5, llavors ja aniré quan faci falta, però fins llavors... ^^U

Apart d'axiò, solen avisar amb poc temps o.oU I per mi un viatge a Barcelona s'hauria de pensar amb uns dies d'antelació XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 27 ago. 2007 09:22

Ja es sap que avisen amb poc temps, però que hi vols fer... a vegades m'he trobat amb avisos dos dies abans...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 27 ago. 2007 12:29

doncs jo en soc membre de fa poc i no ho he rebut......wenu....la kuestió ho dieia numes k si es falta gent a la reunió seria per culpa dels examens......perk suposo k la majoria ja son universitaris no¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 27 ago. 2007 13:34

Pos a mi me pillen en un mal moment economic.

Me acabo de gastar diners pel cospley del salo del manga i demà aniré a gastar-me mes diners per la entrada de moi dix mois. No puc permetrem un altre viatge a barna durent un temps.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron