Journey

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Journey

EntradaAutor: miruru » 03 juny 2012 22:07

... Sé que aquí muchos sois de Wii... Pero bueno x'D Mejor menciono este (iba a hacer un topic del Assassin's Creed pero ... xDDDDDDD)

Ahora a hablar del juego.

Imatge

El juego está creado por ThatGameCompany, mentes maestras de Flower o Flow. No he jugado a ninguno de los dos y realmente a este lo jugué porque a mi hermano le tocó en un concurso. Sin embargo, ahora pagaría los 12 euros en PSN sin dudarlo.

La historia en ningún momento se nos cuenta verbalmente y se nos enseñan imágenes. Poco a poco vamos avanzando.

No voy a contar nada de la historia por si alguien puede jugarlo, no pienso fastidiar una experiencia tan INCREÍBLE como es Journey. Es un juego que se acaba en 2-3 horas sin ningún problema y, aún a pesar de su corta duración, no decepciona y deja impresionado hasta un nivel que hace mucho que ningún juego me deja.

La música es un elemento que hace aún más fuerte al juego, compuesta por Austin Wintory y es perfecta. Los gráficos de la arena son muy bonitos y hay escenarios impresionantes.

No sé qué más puedo contaros sin spoilear nada... Porque si lo hago no me lo perdonaría. Journey es toda una experiencia.
Imatge
Avatar de l’usuari
miruru
New_member
 
Entrades: 10
Membre des de: 29 maig 2012 18:21

Re: Journey

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2012 22:26

Wiiiiiiii :kawai_oi: , me encantooo ver como tal persona jugaba xDDD

Y eso que no soy mucho de juegos >////<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Journey

EntradaAutor: Kimy » 03 juny 2012 22:33

Jo el vaig comprar per que un amic va m'ho va recomanar. Realment el vaig gaudir molt, a vegades els grans jocs no son aquells en els que es deixen una pasta.

Recordo que la primera vegada que el vaig jugar vaig trobar-me amb un altre jugador i anàvem tots dos juntets pel mapa, em va fer llastima que no arribar al final tots dos junts ú.ù
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Journey

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2012 22:37

Kimy ha escrit:
Jo el vaig comprar per que un amic va m'ho va recomanar. Realment el vaig gaudir molt, a vegades els grans jocs no son aquells en els que es deixen una pasta.

Recordo que la primera vegada que el vaig jugar vaig trobar-me amb un altre jugador i anàvem tots dos juntets pel mapa, em va fer llastima que no arribar al final tots dos junts ú.ù

Jo vaig poder veure com jugava en Koroki un dia que vam anar a casa la Miru. I vam tenir molta sort perquè vam jugar tooot el rato amb un altre jugador, va ser molt emotiu. A més, era super mono ;_;
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Journey

EntradaAutor: Kimy » 03 juny 2012 22:43

Mola molt quan vas amb un altre jugador, aquest amb el que vaig anar jo tambe era super mono, jo m'anava perdent per que m'empanava i anava a mirar coses i el tiu sempre venia a buscar-me o s'esperava, quina paciencia va tenir (tengo la costumbre de perderme)... xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Journey

EntradaAutor: koroki » 05 juny 2012 04:45

Jo crec que es un dels millors jocs que he jugat en molt de temps, sense dubta-ho.

Es increïble.

I si, quant vaig jugar vaig estar casi tota la estona amb algú, va ser molt macu ><


EDIT :

Segons Sony: El 80% de PS3 y Vita se conectan a PSN. Ya se han descargado 1.500 juegos. Journey es el título más vendido de PSN.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Journey

EntradaAutor: Sanse » 05 juny 2012 09:48

Suposo que me l'hauré de comprar quan torni a casa
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Journey

EntradaAutor: koroki » 05 juny 2012 11:17

Jo si tingues PS3, seria el primer joc que compraria sense cap dubte.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron