Punts de Manga - Difussió attack!-

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

EntradaAutor: Palex » 08 ago. 2007 21:27

D'acord, ara estic més lliure ja anirem fent alguna proposta i la penjo^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Palex » 09 ago. 2007 00:31

Aquí un parell de punts de llibre

Aquí del totoro^^ de l'estudi Ghibli

Imatge

I Aquí del mític videojocs de Nintendo DS: Osu! Tatakae Ouendan

Imatge

PS: El tamany és una mica més gran que no sé que m'ha fet al pujar-les

Si hi ha temps hi ganes ja en faré algun més, de moment a veure que us semblen.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 09 ago. 2007 10:33

NO estarien be que fossin de aulamanga, o el menys fesin referència ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 09 ago. 2007 11:36

No sé... li pots posar el logo i tal...

però no el trobava... en tot cas crec que si porta el logo o no ara mateix és indiferent, perquè això és una idea... tampoc vaig llegir de la temàtica que havien de ser... els he penjat per iniciar una mica el tema.

o també es pot fer un disseny propi d'aula manga, però és que a part de la Sakura no sé que més posar-hi...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 09 ago. 2007 11:53

Jo crec que han de ser semblants a lo que estic fent jo de banners a la meva web. Es una idea, es agafar imatges, fotre la sakura per allà, aula manga i que tot quedi be ( cosa que els meus banners no són un exemple clar xD ).

Si vols la sakura, ja te la passaré quant arribi a casa; la sakura, i la font amb que se sol escriure aulamanga.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 09 ago. 2007 12:48

Ok, doncs ja li posaré, diria que la font la tinc el que no trobava era el logotip...

I ja intentaré convinar els colors aquests blaus... del logo.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Kerla » 31 ago. 2007 23:37

A veure, crec que el disseny es maco, però bé, se que a tothom li agrada tenir punts bonics i de les imatges que ens agraden. Però un aspecte important, crec que la intenció d'aquest no es principalment visual sinó per a la difusió i publicitat, desprès que sigui agradable per fer servir és important, però secundari.

la meva idea més o menys seria una cosa potser semblant a això,(mirar a sota el paràgraf) - siusplau tingueu en compte que està fet en 3 minuts i malauradament no tinc la imatge de la sakura en format imatge i l'he hagut de xoriçar dels documents word ^^UUUUU- la frase es el primer que se m'ha passat pel cap.

Només la vull utilitzar per il·lustrar els punts que personalment crec que hauria de contenir.

Imatge

Peró en la meva opinió, i també veient els altres punts de llibre que volten per llibreries, primer de tot la informació de l'aulamanga i alguna raó perquè aquella persona entri a la web i/o l'associació, i desprès uns dissenys atractius que atraguin la atenció i que siguin bonics per utilitzar.

No estic dient en cap moment que els teus siguin dolents eh palex, crec que estan molt ben fets i n'has fet de dos gèneres diferents que es important per arribar a més públic, a mi m'agraden^^ com a disseny.
Només això, que els punts són per fer difusió, i els teus semblen que els hagin fet les editorials o estudis de les series.
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 set. 2007 11:20, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 31 ago. 2007 23:40

kerla fan

M'encanta el punt que has fettt

que comencin a imprimir ja per mi

Personalment opino el mateix que la kerla, a part que el segon del palex a mi no m'agradava gens com a punt.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 31 ago. 2007 23:44

XD

m'ha molat aquesta acoplada xunga de la Sakura.
A veure jo els vaig fer i vaig preguntar... perquè tampoc em quedava clara l'idea... i tampoc li vaig posar la sakura perquè no la tenia i no volia que passes una cosa semblant xD.

Ara veien com han de ser ja procuraré fer-ne algun de semblant^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Kerla » 01 set. 2007 00:21

jo a vegades em pregunto si vosaltres dos esteu mai desconectats del fòrum XD

Bé, merci per no dir que és una merda :P i això mateix palex, la qüestió es anar preguntant i que la gent dongui la seva opinió de com creu que ha de ser (jo he posat el que penso, però no ha de ser així per força) i a partir d'unes pautes, els que estiguem una mica aburrits podem anar fent propostes ^^. (o sigui no espereu gaire res de mi XD)

una altra cosa que crec que s'hauria de parlar, és quin tipo de imatges i/o series s'haurien d'utilitzar, alguns comercials s'han de posar, però crec que si tenim imatges que ens agradin i destaquin també poden anar b no?
I si esteu d'acord en que s'hauria de posar una frase perquè la gent s'animi a entrar a la web, s'haurien de proposar algunes diferents, per exemple "tu també creus que la dominació del món es pot aconseguir a base de Yaoi i Yuri?" XD

P.s: algú te la imatge de la sakura sense el %$·%$·& fons blanc dels %$%(&(%"?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 01 set. 2007 08:42

Kerla ha escrit:s'haurien de proposar algunes diferents, per exemple "tu també creus que la dominació del món es pot aconseguir a base de Yaoi i Yuri?" XD


Secundo la moción ù.u

Jo també opino que és millor fer-ho com diu la Kerla, i a més el seu punt (apart del tema sakura, però bé XD) m'ha agradat molt ù.u

I Palex no ens enganyis, el segon punt que has posat tu és una firma girada XDDDDDD Nah, és broma, però ho sembla

Jo no us puc ajudar gaire perquè en quant a coneixements "photoshopils" vaig escassa... És una de les meves assignatures pendents...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 01 set. 2007 09:09

Kerla quant et connectis demanam, jo tinc el photoshop mare amb la sakura sense blanc ni res ><, i es poden moure les lletres i tot.

200% d'acord amb el punt :
Kerla ha escrit:s'haurien de proposar algunes diferents, per exemple "tu també creus que la dominació del món es pot aconseguir a base de Yaoi i Yuri?" XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 01 set. 2007 16:24

A mi també m'agrada molt el teu punt, Raquel ^^ Tot i q el del Totoro tb em molava, però falta aquesta part de difusió de l'associació, com heu comentat

El que us proposo a tots és que envieu imatges que us agradaria posar en punts a aulamanga @ gmail.com, i a Disseny ja s'ocuparan de com posar-les (si és possible). Així tothom pot participar i llavors fem una selecció de les proposades, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 03 set. 2007 22:57

tava provant cosetes, que tal una cosa d'aquest estil?... si creieu que és una caca i que no hauria de veure la llum, sigueu sincers i digueu-ho eh! o si simplement s'haurien de canviar algunes coses, pos també k les capes del photoshop són una delicia.

O si en realitat penseu que en comptes de intentar fer punts hauria de fer alguna cosa més de profit, també ^^U

P.s: espero que com a minim a en Koroki i a la Taki els hi agradi les imatges ^^ (sap greu que les noies tiguin vestides XD)

Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 03 set. 2007 23:33

tan b tan b
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron