Món 3XL

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Món 3XL

EntradaAutor: Yui-chan » 31 jul. 2012 18:34

Obro tema sobre la serie de Món 3XL, ja que avui he acabat les dues temporades que hi ha i trobo que la serie està força bé tot i que l'animació no és espatarrant u.u"
Els que mireu 3XL per les series que fan, Doctor Who, Torchwood, Bola de Drac... sabeu que hi ha la Rebel·lió i el Nou Ordre (NO)...
La serie ens explica el perquè la Rebel·lió necessita la gent que mira el canal i el perquè el NO la reclama.

Imatge

Sinopsis:
El món 3XL es desenvolupa a Catalunya, per tant, el país (si s'em permet dir-ho) quedaria dividit en Districtes.

El NO és un partit polític que l'any 1964 (si no recordo malament, tinc poca memòria per les dates u.u") guanya les eleccions democràticament i passa a ser el únic governant del país, la democràcia deixa d'existir i la gent es troba sota el seu règim aguantant i sofrint en alguns dels casos...

Bé doncs, durant aquest any (2012) es crea una organització que s'oposa al NO, és l'anomenada REBEL·LIÓ, els caps d'aquesta, és a dir els nostres protagonistes, són:

ZOÏ
Imatge

LINX
Imatge

DAN
Imatge

ESPAM
Imatge

MIA
Imatge

Districtes:

Imatge

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTERESSOS:

1- Els capítols comencen essent de 2 minuts i poc més però s'acaben allargant poc a poc a 9 minuts, l'últim capítol de la segona temporada arriba als 13 minuts i poc...
2- Participar en el MÓN3XL té premi xD, si et registres a la web del canal pots obtar a diversos premis fins ara s'han regalat nintendos 3DS amb dos jocs diferents, Energy tablet, Boli Digital (no vaig entendre molt per a que servia T_T), cameres de fotos, etc...
3-Aquesta serie no es troba en DVD ni en cap format de venta de manera que només es pot mirar a la web del propi canal :S

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Això és tot si hi ha algun dubte pregunteu ^^... juraria que no me deixat res :neutral:

PD: el punt 3 dels interessos si l'haig de treure digueu ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Món 3XL

EntradaAutor: koroki » 01 ago. 2012 03:12

Si que te una historia. Em pensava que nomes eren xorrades.

Personalment no trobo que sigui la millor manera de fer el 3xl, m'agradava molt més els inicis del 3xl amb reportatges de coses interessants i tal. Però vaja, no es una mala manera. No se si té massa exit per això...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Món 3XL

EntradaAutor: Yui-chan » 01 ago. 2012 10:29

koroki ha escrit:Personalment no trobo que sigui la millor manera de fer el 3xl, m'agradava molt més els inicis del 3xl amb reportatges de coses interessants i tal.


De fet ho segueixen fen, els reportatges i tal... però aquests venen amb un rera fons que és que els de la Rebel·lió busquen la info per un cop arribada l'hora del 3XL doncs la puguin presentar i ensenyar ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Món 3XL

EntradaAutor: Hachi » 02 ago. 2012 10:49

koroki ha escrit:Si que te una historia. Em pensava que nomes eren xorrades.

Personalment no trobo que sigui la millor manera de fer el 3xl, m'agradava molt més els inicis del 3xl amb reportatges de coses interessants i tal. Però vaja, no es una mala manera. No se si té massa exit per això...

A mi tampoc m'acaba de convèncer, però bueno, a veure si té èxit.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Món 3XL

EntradaAutor: Yui-chan » 02 ago. 2012 14:27

Jo de fet no la volia mirar perquè no em cridava molt l'atenció però... la vaig començar perquè no sabia què mirar sense haver de conectar el Disc Dur... i em va agradar moltissim :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Món 3XL

EntradaAutor: Sanse » 04 ago. 2012 16:41

La veritat es que té bastanta gracia. És una especie de serie amb mini capítols que explica una historia de ficció política on uns rebels s'enfronten a un govern que s'imposa als ciutadans. A més, passa a les nostres terres, cosa que fa que se senti més propera que una serie que passi en un altre país o un món fictici.

I un altre dels punts forts de la serie és que és interactiva, els televidents poden interactuar amb la serie i decidir ajudar a un bàndol o a l'altre, amb concursos amb els que a més es poden endur premis força interessants.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron