Perdua de llicencies d'EDT

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Perdua de llicencies d'EDT

EntradaAutor: Sanse » 23 set. 2012 23:39

Bé, crec que no hi havia cap tema sobre això aquí al fòrum, i m'agradaria comentar una cosa que pel que em sembla no ha quedat del tot clara: EDT no ha renunciat a les llicencies de Shueisha, si no al contrari, Shueisha ha estat la que no ha renovat el contracte.

Sobre la raó d'aquesta no renovació del contracte, paraules textuals del director i propietari d'EDT al seu blog:
"Sinceramente ignoro el motivo real de este cambio. No debemos ni un euro a Shueisha, hemos pagado una fortuna en derechos de autor, tenemos incluso unos 200.000 euros pagados de más en series en las que jamás los recuperaremos...
Lo único que se me ocurre, y que coincide con el hecho de que el nuevo director de Viz en Europa se un tipo que viene de Estados Unidos, es que estén empezando a practicar la misma política que por ejemplo DC. Si cada cinco años, por ejemplo, cambio de licenciatario cobro una pasta por adelantado que del otro modo no la cobraría. Es un poco como el caso de algunos traspasos en el futbol. Cada vez que Ibrahimovic cambia de club, se envolsa una pastita.
Si no es este motivo, que me lo expliquen, porque racionalmente no lo entiendo."
(Font)
Lu dels 200.000 euros pagats suposo que es refereix a materials que ja tenien impresos per aquest valor i que ara, degut a aquest fet, no podran vendre, amb el que no podràn recuperar-ho.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Perdua de llicencies d'EDT

EntradaAutor: koroki » 24 set. 2012 10:22

No, crec que son licencies que tenen que mai han utilizat més que res.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Perdua de llicencies d'EDT

EntradaAutor: Hachi » 24 set. 2012 12:21

No se si aquest és el motiu, però si realment és aquest, em sembla molt fort, i haurem de vigilar. Perquè si el director de EUA segueix fent aquesta pràctica, em veig que les editorials que van comprant les llicències de Shueisha potser en un futur també les perdran, i és molt irònic :S, i al final perdrem nosaltres...

No se si hi ha algun tipus de contracte o normativa que imposi un mínim de temps quan compres una llicència. I em fa pal buscar-ho.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Perdua de llicencies d'EDT

EntradaAutor: koroki » 24 set. 2012 12:51

Un dels problemes es que la licencia que tenia Glenat era molt especial tinc entes, fa casi 20 anys que la tenien. Dificultava també molt el fet de que Glenat ara es EDT.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron