Dia pokémon + mercat de segona mà 2012

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Dia pokémon + mercat de segona mà 2012

EntradaAutor: Sanse » 25 set. 2012 15:33

El dia 6 d'octubre (dissabte de la setmana que ve) hi ha la activitat del dia Pokémon i mercat de segona mà. Ja tenim un lloc per a fer-ho, el centre cívic pla de palau.

Obro aquest tema per a anar apuntant qui pot venir a ajudar i per discutir quines activitats fer.

Algunes idees són la gimcana de líders de gimnàs que ja es va fer a les retrojornades, també es podria aprofitar i fer el torneig de pokémon stadium amb els equips que es van fer per les retros, o adaptar la idea al Pokemon Battle Revolution de Wii (o ambdues coses).

També fer projeccions de pel·lícules de l'anime.

Comenteu quines idees us semblen bé i/o proposeu idees noves. Aquí a baix aniré apuntant la llista de gent que pot venir a ajudar conforme aneu dient:
- Sanse (Tot el dia) (Drac)
- Hachi (Tot el dia) (Terra)
- Charlie (tot el dia) (Metall)
- Kimy (Cap a la tarda)
- Kona (Per determinar)
- Xose (Depen dels treballs)
- Digiroom (Tot el dia?) (Elèctric)
- Darko (Tot el dia?) (Normal)
- Aniool (Unknown)

Si m'equivoco en algo digueu-m'ho
Fitxers adjunts
Normes pokémon 5 edició.png
Sanse l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 set. 2012 17:43, en total s’ha editat 6 vegades.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Charlie » 25 set. 2012 15:59

jo també podria anar tot el dia, per aixo no hi ha problema...

El tema de les activitats, podriem passar la peli que es va cancel·lar el curs passat (la de Lugia) o es pot mirar de passar alguna més nova, no ens hem de liar gaire amb aquest tema.

Després, tema gincames, lo dels liders es va fer molt pesat,el que es podria fer, i crec que seria lo òptim, seria fer el torneig tipu arbre (com la que fem a l'smash i mario kart) i després si es vol fer una gincama es pot fer, pero normal, amb deu preguntes fàcils o aixi, això es pot dicutir.

I lo del Stadium també es podria fer, ja que crec que té la "gracia" de que has de lluitar amb els que hi ha, no amb el teu equip.

No se, a veure que es decideix.
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Yui-chan » 25 set. 2012 16:00

Jo al final no anirè em sap greu :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Hachi » 25 set. 2012 16:05

Jo puc estar tot el dia.

Sobre les activitats, la gimcana pokémon em sembla bé, igual que fer el torneig de pokemon stadium.

També podriem fer una gimcana perquè la gent es vagi movent, tampoc ha de ser molt difícil.

Es podria passar alguna pel·lícula i també algun capítol de l'anime de blanc i negre.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Sanse » 25 set. 2012 16:10

Lo dels líders es va fer pesat per a nosaltres perquè a part d'això teníem que fer moltes altres activitats a l'hora, i només es podia fer pel matí. Però a la gent li va agradar. A part, aquesta vegada podríem fer-ho durant tot el dia, no només pel matí, perquè la gent tingui més temps per anar retant els líders i no hagi d'anar amb presses.

Jo crec que és factible de fer.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Charlie » 25 set. 2012 17:44

Vice, una pregunta, no es podria reservar per el dia 27? Si ja se que el salo del manga estarà a dos dies, pero no crec que la gent no vingui per aquest motiu. Pensa que tot el que fem es gratis i per dos leros que la gent es pugui gastar en ramen... no crec que s'arruinin per això. A més aquell dia, coincidint amb el mercadillo de segona mà podem prescindir de vendre el nostre mercha, sincerament no crec que venguem res i, si la gent pot aprofitar per vendre's coses i guanyar peles abans del saló, doncs crec que pot se run incentiu...

Dic perquè per al dia 6 queda molt i molt just: hem de fer publicitat, decidir què farem, etc...

I crec que el motiu del SDM no és prou contundent com per no fer-ho, ja que com he dit, és gratis.
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Sanse » 25 set. 2012 18:40

El dijous a l'hora de dinar decidim si canviar de dia i quin dia fer-ho definitivament.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Kimy » 25 set. 2012 22:39

Jo anire cap a la tarda, no se pas l'hora exacte, però bueno...
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2012 11:35

El dia 27 de octubre es impossible, es el Saló del manga.

Jo crec que podriem fer-ho el dia 6 com tenim planejat, pero sense fer cap activitat que requereixi de formació d'equips. Per exemple, fer coses com el torneig pokemon que vam fer amb la 64, on no hi ha problema que la gent es prepari.

Si es vol fer els liders, aquest cop seria més sencill ja que aquesta actiovitat no hauria de ser tant hard demanding.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Sanse » 26 set. 2012 22:53

La resta de gent que encara no s'ha pronunciat que opineu sobre les activitats que podríem fer?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Konata » 27 set. 2012 15:48

Jo el dia 13 no puc, i el 6 possiblement tampoc, o si puc serà nomès per migdia(depenen de si em quedo pel matí o per la tarda), gomen >_<(ara la Kona torna al llit a recuperar-se per demà)
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Darko » 27 set. 2012 15:52

koroki ha escrit:El dia 27 de octubre es impossible, es el Saló del manga.

El Saló del manga és la setmana seguent http://www.ficomic.com/

Per altra banda, és algo just per tothom fer-ho el 6
Darko l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 set. 2012 16:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Xose » 27 set. 2012 16:02

Jo depén com porti els treballs (m'estan acribillant aquest inici de curs) vindré tot el dia, matí i tarda (s'enten que vol dir a mig matí), tards o res.
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Charlie » 27 set. 2012 16:12

Al final s'ha decidit que es farà el dia 6. En principi, com que el temps es just, demà es farà a casa meva la reunio organitzativa... se que heu de fer algo abans, per això us agrairia que em digessiu a l'hora més o menys que vindreu, i si podeu o no.
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: koroki » 27 set. 2012 19:12

La idea d'aquest event es començar el curs amb alguna cosa. Més tard del dia 6 no te sentit.

L'ultim cop la gent venia preparada i tampoc vam donar massa temps.

De fet ha de ser una activitat relativament més petita que les jornades que solem fer.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron