Col·laboració torneig fighting games

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Anti » 22 oct. 2012 11:48

Bon dia!


Sóc estudiant d'enginyeria de la UdG (i ja és el segon any que volto per aquí). El cas és que, vist que per aquí també moveu cosetes sobre videojocs, he pensat que potser us interessaria col·laborar en un torneig de jocs de lluita que vull muntar, a poder ser, pel febrer o pel març. Serà el tercer que organitzo, i els altres dos els he fet aquest mateix any. Potser us sona el primer, ja que vaig penjar cartells per Montilivi, o el segon, que el vaig publicitar una mica per Bescanó.

Tots dos van anar molt bé. Va haver-hi una assistència d'unes 20 persones (al segon havíem de ser uns 30, però uns quants van tenir problemes i en van venir 20 de justos). Al primer torneig va haver-hi comentarista només a les finals, però al segon es van gravar i comentar en directe tots els combats. Els jocs van ser Super Street Fighter IV AE v.2012, el que més es meu i el que té més públic actualment a la escena professional, i el BlazBlue Continuum Shift Extend (que és una oda al món del manga i l'anime, per si això em fa sumar punts per aquí. :cool: ). Al primer torneig també es fa afegir el Street Fighter X Tekken per ser la novetat. Els premis van ser un bon assortiment d'embotits bons, de Jabugo, i de vins, i va haver-hi primer, segon i tercer per a cada un dels jocs. La inscripció era de 5€ i permetia participar a tots els jocs del torneig. La gent va sortir molt satisfeta. Si necessiteu més detalls de com va anar i com ho vaig organitzar podeu fer una ullada aquí i aquí.

No sé si us animaríeu a col·laborar amb el torneig del febrer-març, però ja us asseguro que els altres dos van anar molt bé. No sé tampoc qui d'aquí porta aquestes coses, la veritat. Ssentiu-vos lliures de respondre per aquest tema mateix o, si ho preferiu, per missatgeria privada. Si necessiteu més informació, aviseu. I si no us interessa el més mínim col·laborar, doncs igualment sereu benvinguts com a participants!

Per acabar, penjo els cartells que vaig utilitzar i els vídeos de les eliminatòries del torneig d'aquest juliol.


Espero la vostra resposta!


Imatge
Click per ampliar.

Imatge
Click per ampliar.



Link


Link
Anti l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 oct. 2012 16:07, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
~ Love me. ~
Avatar de l’usuari
Anti
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 22 oct. 2012 10:37

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: koroki » 22 oct. 2012 14:33

Des de fa un temps es demanen fer aquestes coses, així que es una proposta interessant.

El que esta clar es que nosaltres no som una associació de videojocs, sinó de cultura Japonesa. Evidentment els videojocs entren dins de la cultura, pero no es la nostra meta nomes introduir aquesta cultura.

Tot i així, sempre es algú que pot ser interessant.

Ara mateix el que veig "diferent" a el que fem nosaltres és el preu: solem fer totes les activitats gratuïtes.

A veure que opinen els altres membres que són gamers que jo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Hachi » 22 oct. 2012 15:20

El que no entenc és la manera en que vols que col·laborem amb vosaltres. Com diu en Koroki, les nostres activitats sempre són gratuïtes, i sempre és una pega per a què la gent vingui.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Anti » 22 oct. 2012 15:58

Sé que els videojocs no són el que uneixen aquesta comunitat, però també és cert que formen part dels interessos d'un bon nombre de membres, i fins i tot en publiqueu algunes noticies, o sigui que m'ha semblat convenient, com a mínim, avisar de la proposta per a qualsevol que li pugui captar l'atenció.

Sobre la col·laboració que espero de vosaltres, doncs depèn del material del que disposeu. Per exemple, si s'acaba fent com les vegades anteriors, 4 televisors són necessaris, i també unes quantes Xbox 360 i PS3. Un projector seria també diví. La difusió publicitaria del torneig pel vostre àmbit també estaria bé.

Tema monetari: la inscripció es mantindrà sí o sí, ja que ha d'haver-hi premis i si no es recapten diners dels participants és difícil, és clar; penseu que són dos primers, dos segons i dos tercers premis. I tranquils, no espero una col·laboració econòmica tampoc, ja m'he fixat que totes les activitats que feu són gratuïtes.

Als tornejos sempre han vingut més o menys les mateixes persones, essencialment membres de la comunitat Arcadia Fighters, i m'ha semblat interessant que, ja que organitzo aquestes activitats, la gent de per aquí que pugui mostrar-ne interès ho aprofiti i participi, que potser els hi agradaria assistir i s'ho han perdut per no saber que s'organitzava això.
Imatge
~ Love me. ~
Avatar de l’usuari
Anti
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 22 oct. 2012 10:37

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Sanse » 22 oct. 2012 16:02

El fet que no sigui una activitat gratuïta fa que potser com a associació no puguem col·laborar directament amb la activitat. D'altra banda, el que ens podríem plantejar seria fer-ne difusió pels nostres canals i publicitar-vos una mica.

I, tot i que com a associació no puguem col·laborar, estic segur que, si necessiteu ajuda per a organitzar, alguns dels membres de la associació estaran encantats de participar-hi (jo, per exemple).

Així que si ens dius quin tipus de col·laboració és la que busques podrem veure que podem fer-hi al respecte.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: koroki » 22 oct. 2012 16:06

No se quins premis et panteixes donar tampoc, nosaltres sempre donen premis als tornejos de videojocs que fem, però clar no son gairebé grans.

Tema logistic, del material que proposes nomes tindrien televisors i no massa grans alguns i vells.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Anti » 22 oct. 2012 16:21

Al de juliol els premis van ser:

1r premi:
- Un llom
- Un xoriç
- Mitja llonganissa
- Dues ampolles de vi

2n premi:
- Mig llom
- Mig xoriç
- Mitja llonganissa
- Dues ampolles de vi

3r premi:
- Mitja llonganissa
- Dues ampolles de vi

Els embotits eren bons, de Jabugo. El vi no estava malament. Tots els premis per duplicat (penseu que eren dos jocs a cada torneig, i cada joc té els seus premis).


Els televisors no han de ser pas grans, per cert. Per saber si em serveixen els hauria de provar (tema input lag). Consoles i jocs per part dels participants serien d'agrair, però això es parlaria amb els particulars que ho vulguin, tal com diu Sanse.

Vist tot això, potser podríem parlar de la publicitat de l'esdeveniment. Com he dit, m'interessa recaptar interessats de per aquí, ja que em sembla una pena que la gent aficionada a tot això no vingui per falta d'informació quan potser els hi agradaria assistir.
Imatge
~ Love me. ~
Avatar de l’usuari
Anti
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 22 oct. 2012 10:37

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Xose » 22 oct. 2012 16:43

Us falta torneig de Smash Bros :vicios:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Anti » 22 oct. 2012 16:47

Ja m'ho han comentat, ja... Podria plantejar-me afegir-lo com a joc secundari.
Imatge
~ Love me. ~
Avatar de l’usuari
Anti
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 22 oct. 2012 10:37

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Xose » 22 oct. 2012 16:52

Anti ha escrit:Ja m'ho han comentat, ja... Podria plantejar-me afegir-lo com a joc secundari.


WTF? Secundari?

BTW, aniré al pròxim d'Street Fighter segur, juntament amb uns amics que juguem habitualment :vicios:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Hachi » 22 oct. 2012 17:48

La nostra associació no compta amb jocs, ni tampoc amb PS3 ni Xbox així que en aquest tema no us podríem ajudar.

Tema televisions, com diu en Koroki alguna cosa us podem deixar.


Respecte a ajudar personalment, depen del dia que ho feu, que m'ha semblat que no ho havies posat, podria venir o no.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Charlie » 22 oct. 2012 18:55

Hacer publicidad, si nos lo pides, no cuesta nada hacerlo. También, si tienes facebook (que no lo se), puedes crear un evento publico para que llegue a más gente, es un propuesta xD, pero tranqui, ya miraremos de hacerte el favor ;)

Creo que ya está todo dicho.

Personalmente no se como estaré el día del torneo, si puedo me pasaré a saludar.

Por cierto, no te has planteado nunca hacer torneos de mas cosas (tipo carreras, fifa/pro, etc)?
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Col·laboració torneig fighting games

EntradaAutor: Anti » 22 oct. 2012 22:54

El dia està per decidir, però entre febrer i març, segurament un dissabte. Hi ha un altre torneig important al febrer (el ADFT), per això la data no està fixada.

El torneig sempre l'he organitzat amb consoles per a freeplays perquè tothom, en qualsevol moment, pugui jugar. Així es pot gaudir a qualsevol nivell, es tingui pràctica o no.

Sobre el perquè d'aquests jocs, primer perquè els jocs de lluita 1vs1 són altament competitius i amb una bona comunitat darrere a nivell internacional (no sé si algú d'aquí ha seguit mai les finals del EVO). Són jocs amb molta tècnica darrere, una profunditat jugable que entreteixeix habilitat i estratègia que els fa ideals per a l'àmbit competitiu, i sense atzar (per això el Smash Bros acostuma a estar descartat, l'atzar només és evitable en un parell d'escenaris i sense objectes, i al Melee). A més a més, són accessibles, acostumen a tenir una bona corba d'aprenentatge. I molt important per a organitzar tornejos: són el tipus de joc que menys material requereix per a un torneig. A mi m'encanta la competitivitat (sana) que generen i l'espectacularitat que poden tenir els combats.
Imatge
~ Love me. ~
Avatar de l’usuari
Anti
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 22 oct. 2012 10:37


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron