Mahō Shōjo Madoka Magika

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 05 nov. 2012 00:00

Aix, les veus de les dobladores em sonen molt i no m'agraden -O-. No hi ha res millor com veure la sèrie en audio original ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 05 nov. 2012 00:31

A mi també em sonen les veus però tampoc están tant malament. Bé, no sé, hauria de veure tot el capítol sencer per veure si és tant com m'han dit
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 05 nov. 2012 00:38

En aquest fragment tampoc m'han fet mal les veus. De fet, a mi m'acostuma a fer més mal la traducció que les veus, i no he notat que tingues res malament la traducció. Potser en comptes de "delegada de infermería" jo hagués optat per "responsable de infermería", però vaja, no afecta a la traducció en sí, és un petit matís que és correcte de les dues maneres.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 05 nov. 2012 00:47

El meu problema és que he vist tants cops Madoka en japonès que ara em sona malament escoltar la sèrie en castellà.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 05 nov. 2012 10:59

"Me parece way, si". Buf. Aquí m'ha matat. Encara els falta molta entonació en general i tal per fer que semblin més reals. Però esta clar que es de les millors que he vist.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 05 nov. 2012 17:06


Link

No m'agraden les veus en serio. La veu d'en Kyubey és tant rara :noemfotis:


EDIT: la única cosa bona que li veig, és que diuen puellas magis
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Yui-chan » 05 nov. 2012 17:41

Aquesta nit a casa ho mirare que soc a la Uni... i no tinc ganes de que la gent tingui motius per esar xafardejant (ho odio molt >.<)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2012 10:56

Yui-chan ha escrit:Aquesta nit a casa ho mirare que soc a la Uni... i no tinc ganes de que la gent tingui motius per esar xafardejant (ho odio molt >.<)

La gent sempre xafardeja.

A mi lo de Peulla magi no m'agrada gens, queda molt artificiós.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 06 nov. 2012 18:31

koroki ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Aquesta nit a casa ho mirare que soc a la Uni... i no tinc ganes de que la gent tingui motius per esar xafardejant (ho odio molt >.<)

La gent sempre xafardeja.

A mi lo de Peulla magi no m'agrada gens, queda molt artificiós.

Hi estic d'acord, potser es que estic massa acostumat a llegir "chicas mágicas", però no li trobo massa sentit a deixar-ho en llatí quan a la versió original no fan servir el nom en llatí.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2012 19:28

Però, hi ha dos títols de madoka, amb dues versions diferents de noia màgica, puella magi, mahou shoujo. Suposo que al haver escollit el titol amb part de llatí, han agafat el nom aquest.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Yui-chan » 08 nov. 2012 10:50

El doblatge no em desagrada tot i que les veus la que posaria la ma al foc segurament, es la de la madoka que es l'Aiko Senno de doremi en quan an kyubey em sembla que es en Hippo de Mermaid melody i la resta (mami sayaka i homura) tambe son de les mateixes de mermaid ja ho mirare ;P pero... haig de dir que la homura em sona una mica a la rukia de bleach (si he vist la doblada al caste)
A part d'aixo no se potser si que les veus no expressen tot el que haurien.... però jo sempre dire que el problema esta en que no es pot doblar sense haver vist la serie ja que no saps com actua realment...
Es una mica com a DB que tambe va passar amb algun personatge que a KAI li han canviat la manera de esser perque s'han adonat que no era com pensaven... pero aixo crec que el problema es la falta de info de sobre com es el personatge...
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 08 nov. 2012 16:35

No m'agraden precisament per això, no es posen en la pell del personatge, cosa que amb el doblatge japonés els personatges actuen amb més sentiments.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Vlaid » 11 nov. 2012 12:12

Hachi ha escrit:No m'agraden precisament per això, no es posen en la pell del personatge, cosa que amb el doblatge japonés els personatges actuen amb més sentiments.

t'he de donar la rao hachi, no magraden tampoc el doblatge en castellà, com dius tu, li falta alguna cosa en la interpretació :va:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 11 nov. 2012 16:25

Vlaid ha escrit:
Hachi ha escrit:No m'agraden precisament per això, no es posen en la pell del personatge, cosa que amb el doblatge japonés els personatges actuen amb més sentiments.

t'he de donar la rao hachi, no magraden tampoc el doblatge en castellà, com dius tu, li falta alguna cosa en la interpretació :va:

Algú que pensa com jo xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 11 nov. 2012 20:06

Però això no es culpa del doblatge al castellà, és culpa dels dobladors...
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron