Aldarulls i resposta d'Aula Manga

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Hachi » 26 nov. 2012 23:46

Com molts sabreu, últimament hi ha un grup de gent que està creat embolics a Aula Manga.
Des de la Junta Directiva, s'ha decidit actuar de la següent manera, tot respectant els Estatuts de la nostra Associació:

1- S'ha enviat un correu al president perquè assumeixi les responsabilitats que li són exigides com amb a President, si passats uns dies, no actua, serà cessat del seu càrrec per infracció de les seves obligacions, no només per les de cessar en el seu càrrec, sinó per haver difamant contra l'Associació com entitat en sí, per haver difamat contra la Junta Directiva i per mal comportament.

2.- Tota la gent involucrada en els problemes que estan sorgint a base d'això han estat pausades(o cessades) de l'associació i expulsades del grup per evitar problemes majors. A aquestes persones s'els hi enviarà una explicació sobre els motius de la seva expulsió i pausament de l'associació.


Esperem que no tornin haver més problemes, i perdoneu les molèsties.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Darko » 28 nov. 2012 01:54

Com que heu posat això aquí, us ho diré per aquí. Sincerament, trobo que us heu sobrat una mica bastant molt en la vostra cacera de bruixes. I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: koroki » 28 nov. 2012 10:31

Darko ha escrit:Com que heu posat això aquí, us ho diré per aquí. Sincerament, trobo que us heu sobrat una mica bastant molt en la vostra cacera de bruixes. I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.

Com et vaig dir, com identifiquem nosaltres qui o qui no es xD ?

Ja hi ha prous merders com per fer-ne de nous.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Hachi » 28 nov. 2012 10:35

koroki ha escrit:
Darko ha escrit:Com que heu posat això aquí, us ho diré per aquí. Sincerament, trobo que us heu sobrat una mica bastant molt en la vostra cacera de bruixes. I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.

Com et vaig dir, com identifiquem nosaltres qui o qui no es xD ?

Ja hi ha prous merders com per fer-ne de nous.

Som unes Puella Magi que cacem bruixes! xD M'agrada (Em sap greu, ho havia de dir ><)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Yui-chan » 28 nov. 2012 17:15

Darko ha escrit:I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.


Darko em sap greu però... crec que potser en aquest tema saps potser menys o el que t'hagin pogut explicar/hagis pogut llegir...
Crec que la cacera de bruixes es finalitza per el simple fet que un culpable sempre negara la culpa osigui que.. per a què buscar merders? se sap qui ha estat o el/els que podria/podrien haver estat per tant crec que el teu comentari es una mica... fora de lloc.
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Hachi » 28 nov. 2012 17:23

Yui-chan ha escrit:
Darko ha escrit:I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.


Darko em sap greu però... crec que potser en aquest tema saps potser menys o el que t'hagin pogut explicar/hagis pogut llegir...
Crec que la cacera de bruixes es finalitza per el simple fet que un culpable sempre negara la culpa osigui que.. per a què buscar merders? se sap qui ha estat o el/els que podria/podrien haver estat per tant crec que el teu comentari es una mica... fora de lloc.

El simple motiu de robar la compta no ha sigut l'únic motiu perquè hàgim actuat així, està clar, i si no estava clar, ara ho deixo clar.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Sanse » 29 nov. 2012 01:11

Darko ha escrit:Com que heu posat això aquí, us ho diré per aquí. Sincerament, trobo que us heu sobrat una mica bastant molt en la vostra cacera de bruixes. I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.


No se exactament que es el que trobes sobrat realment.

Respecte el primer punt, si el president no es vol posar en contacte amb la gent de la associació, i no només això, si no que a més posa traves per a que nosaltres ens posem en contacte amb ell, i tot això després d'haver tingut un comportament bastant lamentable, crec que és normal que es prenguin aquestes mesures. De fet, en qualsevol altre lloc s'haguessin pres molt abans, però se li ha donat temps per a poder explicar-se, cosa que ha decidit no fer.

Respecte el segon punt, la gent que s'ha expulsat del grup i pàgina de FB es gent que ha bloquejat als admins del grup i la pagina del Facebook, de forma que no podem veure que publiquen i per tant no en podem moderar els seus continguts.

A part, gent que per norma diu que no te temps per a vindre a ajudar a organitzar les activitats i després ve a gaudir-ne, la veritat es que és demanar que se'ls expulsi. Si menteixes per a escaquejar-te (cosa que tampoc cal fer perquè ajudar a organitzar coses no és obligatori per a ningú) com a mínim tingues la decència de dissimular una mica, que d'aquesta forma l'únic que fas és mostrar que s'estaven rient de nosaltres a la nostra cara.

Així que no acabo d'entendre on veus que la nostra reacció sigui sobrada. Si m'ho poguessis explicar per a poder entendre a que et refereixes exactament.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Darko » 29 nov. 2012 23:09

Bé, ja que voleu seguir

Yui-chan ha escrit:
Darko ha escrit:I dic bruixes perquè, al igual que abans, es cacen bruixes que en realitat no ho són.


Darko em sap greu però... crec que potser en aquest tema saps potser menys o el que t'hagin pogut explicar/hagis pogut llegir....

jo crec que els fils informatius abarquen bastanta informació u.u

Hachi ha escrit:El simple motiu de robar la compta no ha sigut l'únic motiu perquè hàgim actuat així, està clar, i si no estava clar, ara ho deixo clar.

La veritat és que molt clar que no ho deixes, algun motiu que no estigui al post d'en Sanse?

Sanse ha escrit:Respecte el primer punt, si el president no es vol posar en contacte amb la gent de la associació, i no només això, si no que a més posa traves per a que nosaltres ens posem en contacte amb ell, i tot això després d'haver tingut un comportament bastant lamentable, crec que és normal que es prenguin aquestes mesures. De fet, en qualsevol altre lloc s'haguessin pres molt abans, però se li ha donat temps per a poder explicar-se, cosa que ha decidit no fer.

Si no es posa en contacte, es treu el president i jastà. No serà el primer cop que es treu un president sense avisar el president.


Sanse ha escrit:Respecte el segon punt, la gent que s'ha expulsat del grup i pàgina de FB es gent que ha bloquejat als admins del grup i la pagina del Facebook, de forma que no podem veure que publiquen i per tant no en podem moderar els seus continguts

El que se m'ha explicat a mi és que us vareu trobar amb què havien robat la conta de la pàgina d'aulamanga, i en adonar-vos-en la vareu bloquejar. Sobre el grup del facebook, treure'ls de moderadors i tal em sembla el més normal del món, amb el que ha passat al facebook. Puc arribar a entendre que se'ls expulsi del grup de facebook, però discrepo en això que digueu de que no podeu veure el que publiquen al grup de facebook. El que no podeu veure és el que publiquen als seus murs personals, el grup de facebook és un lloc public, per molt bloquejada que estigui una persona per una altre, no veig cap raó per la qual no es pugui veure el que penjen en un lloc públic, tècnicament, s'hauria de poder veure.

Sanse ha escrit:A part, gent que per norma diu que no te temps per a vindre a ajudar a organitzar les activitats i després ve a gaudir-ne, la veritat es que és demanar que se'ls expulsi. Si menteixes per a escaquejar-te (cosa que tampoc cal fer perquè ajudar a organitzar coses no és obligatori per a ningú) com a mínim tingues la decència de dissimular una mica, que d'aquesta forma l'únic que fas és mostrar que s'estaven rient de nosaltres a la nostra cara.

Aquest paragraf t'ha sobrat. Sembla que has oblidat que hi ha persones d'aquest grup que si que varen ajudar durant tot el dia en lo de pokemon. I les que no varen ajudar, de veritat tu consideres que venir tard a la tarda, estar a dins 5 minuts, sortir, i tornar a entrar al final, és venir a gaudir? en serio?

Sanse ha escrit:Així que no acabo d'entendre on veus que la nostra reacció sigui sobrada. Si m'ho poguessis explicar per a poder entendre a que et refereixes exactament.

I tant! ara t'ho explico:
-Em sobren els banejos del forum i els bloquejos de la conta del twitter d'aulamanga, els banejos de persones que no han fet res en l'incident del facebook, clar està.
Com he dit en primer post, s'estan cremant persones normals a les quals se'ls està tractant de bruixes.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: koroki » 29 nov. 2012 23:54

Si estas content pensant això, endavant.

Em fa bastanta gracia perque, per paraula divina de la teva ment o algu, continues creient que podem veure el que posi la gent al Facebook. Com dic jo, endevant. Ni t'has forçat a buscar si es cert el nostre o el teu parer, per exemple. Segons tu es com dius, perfecte xD Alla tu xD

Que jo sàpiga, per cert, no s'ha bloquejat a ningú del twitter, de fet no crec ni que es pugui ._. Tampoc em banejat a ningú del forum.

Com a moderador del forum i veient que simplement no vols sortir de la teva postura, per dir-lo d'alguna manera, tema tancat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Aldarulls i resposta d'Aula Manga

EntradaAutor: Sanse » 29 nov. 2012 23:58

Darko ha escrit:
Sanse ha escrit:Respecte el segon punt, la gent que s'ha expulsat del grup i pàgina de FB es gent que ha bloquejat als admins del grup i la pagina del Facebook, de forma que no podem veure que publiquen i per tant no en podem moderar els seus continguts

El que se m'ha explicat a mi és que us vareu trobar amb què havien robat la conta de la pàgina d'aulamanga, i en adonar-vos-en la vareu bloquejar. Sobre el grup del facebook, treure'ls de moderadors i tal em sembla el més normal del món, amb el que ha passat al facebook. Puc arribar a entendre que se'ls expulsi del grup de facebook, però discrepo en això que digueu de que no podeu veure el que publiquen al grup de facebook. El que no podeu veure és el que publiquen als seus murs personals, el grup de facebook és un lloc public, per molt bloquejada que estigui una persona per una altre, no veig cap raó per la qual no es pugui veure el que penjen en un lloc públic, tècnicament, s'hauria de poder veure.

Sip, la conta de Facebook d'AMU la vaig bloquejar jo, el que no se es fins a quin punt la persona que la ha robat no la pot desbloquejar fàcilment. Sobre lo del grup de Facebook, la Yvonne amb una altra conta que no és la que fa servir habitualment ha pogut veure coses publicades al grup que amb la seva conta habitual no ha pogut veure, i que jo no havia vist en cap moment. Per molt public que sigui, si ens tenen bloquejats no ho podem veure. Que Facebook està mal fet no és cap novetat. Però vaja, no estem discutint si Facebook està ben o mal fet.

Darko ha escrit:
Sanse ha escrit:A part, gent que per norma diu que no te temps per a vindre a ajudar a organitzar les activitats i després ve a gaudir-ne, la veritat es que és demanar que se'ls expulsi. Si menteixes per a escaquejar-te (cosa que tampoc cal fer perquè ajudar a organitzar coses no és obligatori per a ningú) com a mínim tingues la decència de dissimular una mica, que d'aquesta forma l'únic que fas és mostrar que s'estaven rient de nosaltres a la nostra cara.

Aquest paragraf t'ha sobrat. Sembla que has oblidat que hi ha persones d'aquest grup que si que varen ajudar durant tot el dia en lo de pokemon. I les que no varen ajudar, de veritat tu consideres que venir tard a la tarda, estar a dins 5 minuts, sortir, i tornar a entrar al final, és venir a gaudir? en serio?

Vols dir que quan van marxar se'n van anar a estudiar/treballar/el que sigui que tenien que fer? De debò no creus que va ser una excusa per escaquejar-se? I d'aquest grup, els únics que van venir a ajudar en lo de pokèmon van ser en Fran i en Jona.

Darko ha escrit:
Sanse ha escrit:Així que no acabo d'entendre on veus que la nostra reacció sigui sobrada. Si m'ho poguessis explicar per a poder entendre a que et refereixes exactament.

I tant! ara t'ho explico:
-Em sobren els banejos del forum i els bloquejos de la conta del twitter d'aulamanga, els banejos de persones que no han fet res en l'incident del facebook, clar està.
Com he dit en primer post, s'estan cremant persones normals a les quals se'ls està tractant de bruixes.

Banejos del fòrum no em consta que n'hi hagin hagut, es més, fa un parell de dies vaig veure a algunes d'aquestes persones connectades. Si estiguessin banejades no podrien haver-se connectat. Del Twitter tampoc hem bloquejat a ningú de la conta d'aulamanga, i jo amb la meva conta personal no he bloquejat a ningú. El que si et puc dir es que hi ha gent que si que m'ha bloquejat a mi tant de twitter com de facebook, i no en conec els motius. Respecte a persones que no han fet res, de les persones que s'han vist involucrades només em podria arribar a creure que una d'elles no ha fet res, però tampoc ho se amb seguretat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron