Yankees/Yankis delincuents japonesos

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 21 jul. 2012 12:06

Últimament m'he estat mirant diversos doramas i series sobre els "Yankees/Yankis" japonesos, que és la paraula per a designar al perfil d'un delincuent japonès mentre va a l'institut, molts es reconeixen per portar l'uniforme però tenir un "look" característic. També us haig de dir que aquestes series solen ser molt divertides i plenes d'humor :lolface: xDD... El que em va sorprendre, es que buscant informació vaig trobar que fins i tot tenen diferents looks segons la època. Aquí us deixo les classificacions.

També s'ha de dir que el terme "Yankee" és més aviat despectiu a Japó, igual que ho és "Otaku" i es relaciona directament com a "delinquent" provinent del terme "yankee" designat a els americans perquè és ros = a delinquent.

Yankees/Yankis

Abans dels 90 o fins als 90

Classic

Imatge


Normalment eren els que anaven amb el típic pentinat del tupe o cabell cap enrrere i l'uniforme de l'institut, en Hanamichi Sakuragi mateix és un gran exemple d'aquest estil xD a més de tenir el cabell de color vermell (vermell/ros etc)

Imatge


New wave

A partir dels 90 fins al 2000 o així van apareixer els "new wave" que normalment tenen el cabell curt i tenyit d'algun color

Imatge


A Yankee kun to Megane chan en podem veure un exemple amb en Daichi Shinagawa

Imatge


I a partir del 2000 es va anar barrejant més i podem trobar una mica de tot

Imatge


Les ties yankees

Imatge


I més o menys és una mica d'informació sobre tots xDD... També van amb les motos, les mascares, les típiques gabadines amb els kanjis incrustats de "el més fort" i coses d'aquestes... Ja sabeu xD (En Kubawara de Yu Yu Hakusho algun cop ha portat aqueta gabardina xD)

Això és tot pel moment xD
Rina_Zarmalansk l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 jul. 2012 12:10, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: Hachi » 21 jul. 2012 12:09

Crec que l'últim dorama que has posat he vist fa poc capítols XDDD

M'agraden els yankees new wave :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: koroki » 21 jul. 2012 12:14

M'encanten els yankis i tot el que té a veure amb ells. De fet vaig començar a llegir beelzebulb nomes perque era una historia de yankies xD

Tot i aixi m'agraden mes les yankies noies xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: Taishi » 22 jul. 2012 05:51

Cromartie High school en té bastants d'aquests.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: Midgar Wolf » 27 jul. 2012 07:12

Per la PSP hi ha una saga estil Yakuza, que va precisament d'això es diu Kenka Bancho. La primera entrega es més de pandilleros en plan retro, pero en las següents es més actual.


Link


Link
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: xiaobao » 26 des. 2012 19:30

Rina (& company :P), si encara no has vist Crows Zero (I i II), what are you waiting for?!! :omfg:

En comparació amb la resta de pelis del gènere, jo trobo que està molt currada. Acció pura i dura, sense una excessiva manipulació del que podria ser a la realitat.

Tot just he començat a remenar el manga (que és previ a la peli); esperava que m'agradés, i així pinta ^^
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: Hachi » 15 gen. 2013 23:16

Fa poc vaig acabar de veure el dorama de Yankeekun to meganechan (per recomanació de la Rina), també hi ha el manga, per qui li interessi.
Realment fa gràcia i està bastant bé, el recomano. :vicios:
A part del protagonista, hi ha un yankee que és :perverface: :perverface:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Yankees/Yankis delincuents japonesos

EntradaAutor: koroki » 15 gen. 2013 23:46

El manga em va tentar realment, pero encara no le començat. Tinc massa series al dia (15...)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

cron