Proposta noves jornades

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 12 març 2013 21:22

Bé, he estat pensant i també m'he estat informant de com fer unes noves jornades, sense que costi calers (o molts calers).

Habia pensat en que les podriem fer al centre cívic de palau, ja que és més gran.
En comptes de tenir només un stand, demanar a, per exemple, la 22, freakshow, per venir, apart de tenir un stand de menjar i un de yaoi (si, yaoi, que és l'unic lloc on no hi ha yaoi enlloc, i totes les noies compren yaoi, i certs nois també). Com a maxim uns 5 stands, perque sino ja seria una cosa massa gran per les nostres capacitats.

Podriem fer varies activitats, més varietat de concursos, jurats que entenguin del tema (no fem com les jornades passades que persones del public van haber d fer d jurat), projeccions i jocs.

Prácticament seria el mateix de sempre, pero una miqueta més gran i amb varis stands, tampoc estaria bé fer algo "a lo gran" ja que, o no es fa prou gran com pensen i decepcionem a la gent, o es fa massa gran i no donem a l'abast.

Podriem planificar-lo per l'octubre i fer com un Halloween Otaku, amb activitats relacionades. Es clar que la última cosa que s'hauria de fer és posar la data, perque, podria passar de no tenir acabades les coses i que l'event sigui l'endemà (per exemple, sinó doncs per més endavant)


Tema gent, ajudants i tot, no us preocupeu, que de voluntaris ja n'hi ha un munt ;)

Tema promoció de l'event: No pot ser que hi hagi persones de Olot o de Girona mateix que no s'enterin que hi ha jornades (com va passar en les passades). Estaria bé promocionar-les al maxim, com un re-naixement de Aulamanga (?)


I bé.. aixó és tot, la veritat és que hi hauria bastanta gent que vingués ja que hi ha molts frikis de figueres, olot, roses, etc que no saben d'aquests event i si s'enteren vindrien sense pensar-sho dos cops (i més sent gratis)

Ah i...que quedi clar que no estic fotent bronca ¬3¬


Gracies per llegir :lolface:
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Sanse » 13 març 2013 00:01

A veure, la idea està molt bé, realment, però el que passa es que necessitem a gent que es comprometi a participar com a staff durant les jornades, i que s'interessi per la associació. Si la gent ens diu "si, jo vull ajudar" però no veiem que hi hagi un compromís, no ens podem liar amb fer unes jornades, perquè si després a la gent li sorgeixen altres coses o no te temps o el que sigui ens quedem amb una mà al davant i una altra al darrere.

El que sí que podríem fer és, ja que a la gent sembla que li agrada tant el Facebook i tant poc els fòrums, crear un grup privat i invisible (no se si es pot fer realment) que sigui per a coordinar la gent que ens digui que es compromet a ajudar. Potser així la gent s'animaria més (o com a mínim no tindrien l'excusa de "no se com va el fòrum)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 13 març 2013 00:14

A veure, per parts.

La part dels stands es més "complicada" del que dius. La 22 per exemple ja ha vingut 2 vegades i ja no vol venir perque no li sortia massa a compte, simplement estava el pobre home alla mort de fastic. Llavors el de Freakshow fins ara no podia venir perque tenia manca de personal, pero ens va dir que tornaria a venir a partir de les proximes. Sobre altres stands es complicat. Si un stand de la 22 s'ha mort de fastic, em feia cosa que vingues ningu més per estar sense fer res XD A part de com has dit, no hi ha massa espai al Espai Jove.

Sobre canviar de lloc, no ho veig bé. Les coses que hem fet a Palau han vingut moltes menys persones sempre. A la gent no li agrada/no sap on és. I perdem gent i es nota XD Es pot mirar de anar al Espai els Quimics, pero té alguns problemes extres.

Tema promocio ja no sabem massa que fer ^^U el que acaba funcionant més es el boca a boca, i sense gent aixo costa. No se, quin tipus de promocio voldries fer?

Tema gent, no es poden planificar unes jornades mes grans sense gent i menys sense gent experimentada. Si la "mà d'obra" es innexperta es igualment complicat fer les coses. PEr exemple, montar consoles, si per montar les consoles he d'estar jo a sobre de totes i cada una d'elles per montar-les es dificil. Com aixo varies coses.

Basicament, el que estaria bé que la gent que volgues ajudar vingues a les reunions i tal i anem ensenyant coses. El minim es fer com has fet tu, entrar al forum.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 13 març 2013 00:44

Sanse ha escrit:A veure, la idea està molt bé, realment, però el que passa es que necessitem a gent que es comprometi a participar com a staff durant les jornades, i que s'interessi per la associació. Si la gent ens diu "si, jo vull ajudar" però no veiem que hi hagi un compromís, no ens podem liar amb fer unes jornades, perquè si després a la gent li sorgeixen altres coses o no te temps o el que sigui ens quedem amb una mà al davant i una altra al darrere.

El que sí que podríem fer és, ja que a la gent sembla que li agrada tant el Facebook i tant poc els fòrums, crear un grup privat i invisible (no se si es pot fer realment) que sigui per a coordinar la gent que ens digui que es compromet a ajudar. Potser així la gent s'animaria més (o com a mínim no tindrien l'excusa de "no se com va el fòrum)

koroki ha escrit:A veure, per parts.

La part dels stands es més "complicada" del que dius. La 22 per exemple ja ha vingut 2 vegades i ja no vol venir perque no li sortia massa a compte, simplement estava el pobre home alla mort de fastic. Llavors el de Freakshow fins ara no podia venir perque tenia manca de personal, pero ens va dir que tornaria a venir a partir de les proximes. Sobre altres stands es complicat. Si un stand de la 22 s'ha mort de fastic, em feia cosa que vingues ningu més per estar sense fer res XD A part de com has dit, no hi ha massa espai al Espai Jove.

Sobre canviar de lloc, no ho veig bé. Les coses que hem fet a Palau han vingut moltes menys persones sempre. A la gent no li agrada/no sap on és. I perdem gent i es nota XD Es pot mirar de anar al Espai els Quimics, pero té alguns problemes extres.

Tema promocio ja no sabem massa que fer ^^U el que acaba funcionant més es el boca a boca, i sense gent aixo costa. No se, quin tipus de promocio voldries fer?

Tema gent, no es poden planificar unes jornades mes grans sense gent i menys sense gent experimentada. Si la "mà d'obra" es innexperta es igualment complicat fer les coses. PEr exemple, montar consoles, si per montar les consoles he d'estar jo a sobre de totes i cada una d'elles per montar-les es dificil. Com aixo varies coses.

Basicament, el que estaria bé que la gent que volgues ajudar vingues a les reunions i tal i anem ensenyant coses. El minim es fer com has fet tu, entrar al forum.


Sanse, lo del grup al fb em sembla que si es pot fer, a més, la gent s'enteraria ràpidament del que es fa i Koroki, Tema promoció dic avisar amb antelació, fer Spam, a diferents planes web, penjar cartells a varies cuitats o sino pel mateix Girona, Jo mateix podria fer promoció per Figueres i amb els contactes que tinc, i la Mika en podria fer per la ràdio. I nose... .____________. Lo dels stands tens raó, koroki, si la poca gent que ve no compra, millor no en fiquem. El que si crec que es podria fer amb tot és la promoció, nosé, crec que la gent no s'entera de que es fan projeccions, ni aquestes coses (vui dir que una majoria) I crec que es faria molta més promoció per la pagina del Fb, no creant únicament l'event, sino anar repetint que hi ha tal event, que qui vulgui que s'apunti, etc. Nose, jo tema spam sé lo meu 8D (per aixó el meu comic va pujar 2500 posicions en un dia :macabre: pos eso :DD

El que jo faria primer de tot seria un grup al FB per l'Staff d'aulamanga i la gent que vulgui ajudar i es comprometi (com jo) i lo altre doncs, fer per exemple, blogspots, twitter, nosé coses d'aquestes ·3·
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 13 març 2013 00:50

Tema recintes, un una miqueta més gran si que faria falta, perque, si el lloc és petit, hi ha gent que no vindrá per tema: "es que és molt peque i m'agobio" o "es un lloc petit, segur que l'event no val res" (yokese)

Sabeu d'algún lloc on es pugui fer, apart dels quimics i el centre civic de palau? (ambé crec, que amb plánols i coses d'aquestes, els events importants com el carnaval otaku, retrojornades o nadal Otaku, la gent no hi deixaria d'anar, nosé, crec jo, i si, a part de ser en un lloc més gran, proposem acivitats noves i coses més "guays" (yokese) la gent li molaria venir
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 13 març 2013 12:26

Gelmy08 ha escrit:Tema recintes, un una miqueta més gran si que faria falta, perque, si el lloc és petit, hi ha gent que no vindrá per tema: "es que és molt peque i m'agobio" o "es un lloc petit, segur que l'event no val res" (yokese)

Sabeu d'algún lloc on es pugui fer, apart dels quimics i el centre civic de palau? (ambé crec, que amb plánols i coses d'aquestes, els events importants com el carnaval otaku, retrojornades o nadal Otaku, la gent no hi deixaria d'anar, nosé, crec jo, i si, a part de ser en un lloc més gran, proposem acivitats noves i coses més "guays" (yokese) la gent li molaria venir

Haver-ne n'hi han, pero tenen forces problemes. Hem fet activitats a Estació Espai Jove, Espai Jove els quimics, al Centre civic de Palau i a Sant Narcis. El millor lloc amb diferencia per espai es Sant Narcis, pero té massa pegas. El lloc es enorme, però evidentment no et deixen tot el espai. Es dificil o molt dificil de trobar. Un cop davant has de apssar un bar per entrar, cosa que es fa molt raru XD I basicament que alla es fan moltes activitats tots els dies. El cop que ens van deixar fer una activitat estaven tots els dies treient-nos coses que ens havien promes que ens deixarien perque altre gent ho volia.
La gracia del espai jove es que tot el espai es per nosaltres i realment queden més nostres.

Per altre banda, tema propaganda. Fa temps que demano gent per penjar cartells i fer publicitat. De fet en aqui hi ha un tema enterrat demanant gent per això. Es pot tornar a fer el tema a veure que. Basicament si, s'han de penjar cartells per Girona, Figueres i altres ciutats. S'ha de fer spam en webs com Ramen para dos, mission tokyo, etc. I això es molta feina.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 15 març 2013 16:14

Jo el que faria seria planejar les proximes jornades al centre civic d palau, pero ofegar-los a planols (si, ofegar-los xD) i com arribar-hi, amb bus, tren, cotxe i a peu (per exemple), tampoc és que sigui molt lluny de l'estació de tren, está pràcticament en linia recta.

Penso que amb la suficient informació de com arribar i la promoció que es faci l'event doncs la gent si que hi vindria.

Si a l'event li donem molta importáncia com per exemple "el mini saló del manga de girona" (i molt mini xDDD) la gent s'animaria a venir, si fem activitats com per exemple...nosé, coses originals, alguna mini-exposició d'algo i bé, el tema projeccions i jocs ja estan força bé com estan, pero tema stands és el que més imteressaria crec, perque si veuen tantes coses i només n'hi ha un... en que n'hi hagi 3 estaria bé, nosé, i aixi es podria posar més varietat de coses que en una sola taula en que hi ha menjar i merchandaising.

També podriem convidar a ... joquese... algú que tingui un grup de musica o algo, alguna actuació chula, a la gent i mola, nosé (jo vaig donant idees, vosaltres ja pensareu si es poden fer o no, pero no m'agradaria que les ignoréssiu :trist: )




:perverface: :perverface: :perverface: :perverface:
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 15 març 2013 20:12

El centre de Palau no em sembla realment una bona opció. Com a molt ens poden deixar 2 sales. I ells a lla fan mes coses, com per exemple cursos de escacs. I no son massa amics del soroll. A part que alla hi ha encara una biblioteca. Vaja, no es per res el millor lloc per fer res.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 15 març 2013 22:13

Caca, doncs, es que haurienmd e trobar un lloc que estigui xulo i facil d'arribar-hi, pero més gran que l'espai jove.... ·n·
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 15 març 2013 23:32

Un lloc com el Espai jove, més gran estaria way basicament. On vam fer les jornades Smash no estava malament, pero nomes tenia una sala.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 16 març 2013 12:14

koroki ha escrit:Un lloc com el Espai jove, més gran estaria way basicament. On vam fer les jornades Smash no estava malament, pero nomes tenia una sala.



Uhm... la questió seria preguntar a l'ajuntament on podriem organitzar un event en un lloc més gran que l'espai jove, pero sense lios a l'hora d'arribar-hi i a l'hora d preparar les coses
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 16 març 2013 13:28

Haber, hi ha un espai mes gran que dona la talla. Es el recinte firal. Pero per aixo caldria diners i fer una cosa realment mes gran.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Yui-chan » 16 març 2013 14:01

Jo proposo un MAID CAFE!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Vlaid » 16 març 2013 14:02

Yui-chan ha escrit:Jo proposo un MAID CAFE!!!!

jo votaria a favor!!! i si es necesita cuiner, mi ofereixo :vicios: :nocrec:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Jako-kun » 16 març 2013 16:41

http://ramenparados.blogspot.com.es/201 ... 13-en.html

Podríeu agafar d'idea una cosa com aixó dient com ha dit en Gelmy, que no és ben bé un saló sino una versió reduïda XD
En aquest he vist que tenen força varietat de tallers que sempre resulta interessant per a la gent que vingui nova o inclús la que ja porta temps vinguent però vol aprendre alguna cosa. Tot i que el problema continua essent el lloc, almenys és una cosa amb la que basar-se si es volen fer unes jornades noves.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron