Proposta noves jornades

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 16 març 2013 22:02

Yui-chan ha escrit:Jo proposo un MAID CAFE!!!!


És una idea bastant innovadora (per aquí Girona, ja que mai s'ha fet)

Els diners que poguessim recaudar els podriem fer servir per pagar el recinte firal (per exemple)

Jo m'ofereixo com a cambrer a la barra ;)
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 17 març 2013 01:30

El maid cafe ja es va propossar i es va dir que no perque fa falta moltissima gent per fer-lo.

No es pot portar un maid cafe unes hores siguent 5 o 6. A part que fa falta coordinació. I no crec que es guanyes massa amb un maid cafe XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Hachi » 17 març 2013 01:31

Sabia parlat fa temps de fer un mini Saló a Girona, el principal problema és on fer-ho. Al palau de fires? Crec que era car llogar per fer una cosa a allà. Després, necessitariem un munt de gent que pogués col·laborar, i que sabés moure's i tal, cosa que ho veig difícil. També hi ha el tema dels stands... I s'hauria de fer una publicitat molt gran, i que la gent ho veiés, perquè no ens murissim de fàstic.

El tema del maid cafè, el problema és on es fa, que la gent sàpiga fer les coses, i després els vestits... xD Ho veig difícil.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Midgar Wolf » 17 març 2013 10:09

Una casa es comença per la base, no te sentit pensar en coses més grans si ja per una cosa petita com pot ser l'espai jove, us falta gent per colaborar. És de sentit comú.

L'espai jove és petit, pero està ubicat al centre, es fácil de trobar, està al costat de l'estació de tren i deixa tot l'espai per ús exclusiu. Trobar més gent per implicar-s'hi , colaborar i partir d'aquí millorar les activitats, hauria de ser el camí.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 17 març 2013 10:26

Midgar Wolf ha escrit:Una casa es comença per la base, no te sentit pensar en coses més grans si ja per una cosa petita com pot ser l'espai jove, us falta gent per colaborar. És de sentit comú.

Crec que amb aixo tot esta dit, merci Midgar. Primer seria que hi hagues gent per fer una activitat al espai jove al 100%.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Hachi » 17 març 2013 11:17

Porto 5 anys a aula manga ajudant i així, ha entrat gent i ha marxat. Sempre hem estat els 4-7 de sempre, i hem tingut la idea de fer coses grans, però, és que el problema és el mateix de sempre la gent. Si no hi ha gent, mai és podrà fer.

Si la gent té tantes ganes de fer una cosa gran, doncs que s'impliqui des d'ara, i ajudi, perquè parlar és molt fàcil. He sentit molts, sí, sí us ajudaré, però, després això no ha arribat en lloc. Ni tan sols es passen per la web a mirar les coses, com a molt s'informaran pel facebook... Així que, ja veurem que passa.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 17 març 2013 16:30

Midgar Wolf ha escrit:Una casa es comença per la base, no te sentit pensar en coses més grans si ja per una cosa petita com pot ser l'espai jove, us falta gent per colaborar. És de sentit comú.

L'espai jove és petit, pero està ubicat al centre, es fácil de trobar, està al costat de l'estació de tren i deixa tot l'espai per ús exclusiu. Trobar més gent per implicar-s'hi , colaborar i partir d'aquí millorar les activitats, hauria de ser el camí.



Doncs, si no podem canviar de lloc tema calers, hem de pensar una forma d'atraure a la gent, que ens ajudi i tal.
Jo Pensaba de fer-ho una mica més gran només, per canviar, no estar sempre al mateix lloc, amb els mateixos concursos, els jocs de sempre i tot igual, en general, tenia pensat fer algo diferent, un canvi, perqué la gent es consolidés i digués: "bé, ja que canvien en alguna cosa i volen fer-ho una mica més gran, potser si que necessitaran ajuda, els ajudaré" (?)

Jo l'unic que estaba planejant era fer algo una migqueta més gran, no una cosa grandiosa com la japan, ni com l'akihabara deep (del 2009, no he anat als altres), ja que no seriem capaços d'abastir tals dimensions ni de gent.

A veure, llocs on es podria fer, una mica més gran, que estiguém nosaltres sols (osigui, amb la possibilitat de no molestar a ningú, ja que hi ha certs centres que tenen biblios incorporades, aquests no els contariem (crec))

1- Recinte firal: el problema está en que s'h de llogar i és car)
2- Centre cívic de palau: es podria buscar algun dia on no fessin més activitats, negociar perque aquell dia ens el deixin a nosaltres (?)
3- Espai Marfà: Es podria? crec que els dissabtes no obren, i si negocien, potser ens el podrien deixar, i, encara que sigui lluny, és relativament fácil de trobar i encara que sigui gran, dubto que es necessiti molta gent per ajudar, uns 10 o 15 com a maxim (crec)

A veure, ara el que m'agradaria és que diguessiu els vostres pros i contres de cada lloc, es clar que seria tot pensant en que tindriem gent ajudant.

El que també podem fer és, demanar a la gent que ens ajudi, i segons qui s'uneix, si ve a reunions o no, segons lo implicada que estigui, decidir a quin lloc fer-lo (crec)
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 18 març 2013 00:07

L'ultim que dius no es pot fer. Seria el millor, pero s'ha de triar el lloc normalment amb 3 messos d'antelació. Es un dels problemes de fer quest tipus d'activitats. No pots anar amb 2 setmanes i dir, ale, aquí.

El Espai marfà es on vam fer el torneig de smash. El problema que vaig veure es que es una unica sala, es fa impossible fer masses activitats. Tot i que no se si hi ha més coses, es podria mirar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Darko » 18 març 2013 10:52

No entenc perquè penseu tant en canviar de lloc si:
- Crec que l'espai jove mai s'ha fet petit per la quantitat de gent.
- Us recordo que hi ha un bonic espai exterior on es poden fer coses també.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 18 març 2013 18:46

Darko ha escrit:No entenc perquè penseu tant en canviar de lloc si:
- Crec que l'espai jove mai s'ha fet petit per la quantitat de gent.
- Us recordo que hi ha un bonic espai exterior on es poden fer coses també.

L'any passat si que el espai s'estava fent petit. Actualment, no crec que sigui petit.

Igualment, la idea no era per manca d'espai (entenc), sino per fer algu més gran.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Hachi » 18 març 2013 22:17

koroki ha escrit:
Darko ha escrit:No entenc perquè penseu tant en canviar de lloc si:
- Crec que l'espai jove mai s'ha fet petit per la quantitat de gent.
- Us recordo que hi ha un bonic espai exterior on es poden fer coses també.

L'any passat si que el espai s'estava fent petit. Actualment, no crec que sigui petit.

Igualment, la idea no era per manca d'espai (entenc), sino per fer algu més gran.

Jo deixeria el fer alguna cosa més gran, quan les jornades pròximes tinguem suficient gent, i ens vagi bé, ara actualment és una utopia.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Kuroneko58 » 18 març 2013 22:57

Holap~
Tema propaganda : Jo podria anar penjant cartells per la part d'Arenys , Malgrat y Mataro (Entre altres) Que vulgueu o no algu caura ewe Tambe soc bastant spamer aixi que podria fer algo :D
Y lo de Ramenparados funciona x3 per que va ser gracias a la web que us vaig coneixer ><
El recinte : Jo opino que fins que no s'ompli una mica mes no cambiar per un de mes gran D: Per aixo es millor fer ara molta publicitat !! que la gent s'enteri de tot òwó
Apoyo lo del grup de face (jo soc una viciada al face ewe)
Per els Stands : per començar crec que seria bo separar les coses encara que hi hagi lo mateix almenys que es vegi que hi ha coses :3 (ex: fer una taula nomes de ramen , una de merchandising , una de YAOI ewe etc...)
I ja o e parlat amb alguns que jo ajudare en tot el que pugui D: peeeero el problem es que no us puc confirmar que pugui anar a tots els events Q.Q Pero o intentoo :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Kuroneko58
Mangaddicte
 
Entrades: 610
Membre des de: 05 març 2013 17:39
Ubicació: Westeros.

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: koroki » 18 març 2013 23:09

Si el tema de gent es va incrementant, es pot mirar de fer les retrojornades al setembre.

Per cert, em fa ilu, perque molts cops soc jo qui posa les coses a ramen >3<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Kuroneko58 » 19 març 2013 12:27

Doncs gracies a tu vam poder coneixeus *^*!

Una idea que se m'ha ocorregurt es que cuan vingui gent nova i es quedin aillades per que no coneixen a ningu x3 que ens posem a parlar amb elles de cualsevol cosa, que al menys es sentin be estan alla :3 aixi segu que tornaran :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Kuroneko58
Mangaddicte
 
Entrades: 610
Membre des de: 05 març 2013 17:39
Ubicació: Westeros.

Re: Proposta noves jornades

EntradaAutor: Gelmy08 » 20 març 2013 13:05

koroki ha escrit:L'ultim que dius no es pot fer. Seria el millor, pero s'ha de triar el lloc normalment amb 3 messos d'antelació. Es un dels problemes de fer quest tipus d'activitats. No pots anar amb 2 setmanes i dir, ale, aquí.

El Espai marfà es on vam fer el torneig de smash. El problema que vaig veure es que es una unica sala, es fa impossible fer masses activitats. Tot i que no se si hi ha més coses, es podria mirar.



Lo de l'espai marfà, hi ha una sala a fora i hi ha uan altra a dins, no sé si es podria demanar algun dissabte de fer-ho, també hi ha altres sales al pis de dalt, pero si volem fer algo més gran amb la planta baixa i la sala de fora ja va bé crec...
L'Hector treballa allà, no sé si ell ho pot preguntar o algo.... ni idea ·3·
Gelmy08
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 07 feb. 2012 00:46

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron