Anime tardor 2013

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Anime tardor 2013

EntradaAutor: Taishi » 19 ago. 2013 03:08

Què tal? Espero que durant l'estiu el vostre contacte amb els nintendos i les series americanes hagi estat mínim i no us hagin generat tumors malignes al cervell.

Aquí teniu el gràfic per la tardor.

I uns quants PVs:
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: Hachi » 19 ago. 2013 14:58

Estaràs content de saber que el meu contacte amb sèries americanes ha estat 0, en canvi, amb anime ha estat bastant profitós xD

Veuré segur el nou anime de Kyoani, la segona temporada de Kuroko, la peli de Madoka (quines ganes ja), i algún altre segur que caurà xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: koroki » 19 ago. 2013 16:12

Nintendos: Project diva basicament. Molt de project Diva...
American: 0
Anime, molt XD

Aquesta nova temporada hi ha alguna cosa interesant, principalment la de kyoani, que sembla força moe.

Kiokou shoujo i ore no, m'agrada el dibuix.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: Midgar Wolf » 21 ago. 2013 15:04

Mira que es dolent l'anime, pero a mi les noies d' Infinite Stratos m'agraden, especialment la Charlotte Dunois.

Segona temporada de Kuroko, segona temporada de Magi, una nova serie de beisbol, una serie sobre ciclisme, nova temporada de Hajime no ippo.... promet molt aquesta temporada de tardor. A més si, si vols pits, tens freezing 2, està completa la cosa x'D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: Taishi » 22 ago. 2013 22:07

Infinite Stratos es la que em fa més il·lusió de fet. A mi m'agrada molt la germana de la Houki.

Certament hi ha moltes series d'esports aquesta temporada, fins i tot n'hi ha una de wrestling, Sekatsuyo, feta per els creadors de Hagure Yuusha, Ikkitousen i Queen's Blade.

Amb Kyoukai no Kanata veig que Kyoani definitivament ha decidit aplicar l'estil de K-On! a la majoria de les seves series, potser estan intentant fer el mateix que Clamp, tindre un estil "seu". Una veritable llàstima, però es així. De fet Key ja no hi confia per realitzar les adaptacions dels seus jocs, el dibuix de Little Busters per J.C. Staff va sortir molt bé i aquesta tardor en podrem veure la continuació.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: koroki » 22 ago. 2013 23:04

Taishi ha escrit:Infinite Stratos es la que em fa més il·lusió de fet. A mi m'agrada molt la germana de la Houki.

Certament hi ha moltes series d'esports aquesta temporada, fins i tot n'hi ha una de wrestling, Sekatsuyo, feta per els creadors de Hagure Yuusha, Ikkitousen i Queen's Blade.

Amb Kyoukai no Kanata veig que Kyoani definitivament ha decidit aplicar l'estil de K-On! a la majoria de les seves series, potser estan intentant fer el mateix que Clamp, tindre un estil "seu". Una veritable llàstima, però es així. De fet Key ja no hi confia per realitzar les adaptacions dels seus jocs, el dibuix de Little Busters per J.C. Staff va sortir molt bé i aquesta tardor en podrem veure la continuació.

Es una llastima perque havien fet bons treballs, pero vaja.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: Yui-chan » 15 set. 2013 13:36

Jo fixant simplement Phi Brain tercera temporada, Kuroko i Kakumeki Valvreve no crec que tingui temps de més m'espera un curs de infinit estres T_T
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: killrot_sama » 17 set. 2013 19:07

Anime, normalet, vaig fent...
Americanes, crec que no, potser n'he vist alguna cosa i ara se m'escapa xD
Nintendo, una mica... Però soc més de Sega :3

Fa poc m'he vist Ben-to. Quan es va tirar del 5é pis per protegir la seva SEGA Saturn, em vaig emocionar :os_t-t:
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Anime tardor 2013

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2013 15:33

Doncs ara mateix, kyokai es la millor de la temporada. No estan malament altres, pero kyokai es <3
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron