Reunió activitats 2013 - 2014

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Quin dia us va millor per a participar a la reunió?

L’enquesta ha acabat el 01 oct. 2013 16:41

Divendres 20
3
11%
Dissabte 21
3
11%
Diumenge 22
3
11%
Dilluns 23
1
4%
Dimarts 24
2
7%
Dimecres 25
2
7%
Dijous 26
3
11%
Divendres 27
2
7%
Dissabte 28
6
22%
Diumenge 29
2
7%
 
Vots totals : 27

Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Sanse » 17 set. 2013 16:41

Convoco una reunió per a decidir les activitats del curs 2013 - 2014. Estaria bé celebrar-la el més aviat millor, per això obro una enquesta per a poder veure quin es el dia que ens pot anar millor a tots i totes dins del període del que queda de setmana i la setmana vinent (no poso demà i demà passat perquè l'enquesta només em permet posar 10 opcions i potser seria massa precipitat d'organitzar. Podeu votar tantes opcions com volgueu, per si us va bé diferents dies).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: koroki » 17 set. 2013 16:46

Aquestes coses son les que es demana a un president. Bé!

A veure com s'apunta la gent ú.uU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Yui-chan » 17 set. 2013 16:54

Nomes puc el dijous ja qie es el dia que a la tarda no tinc classe els findes aquest no puc perque els meus pares marxen per temes de familia i el finde següent estic a lescala amb els avis :$ gomen >///<
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Hachi » 17 set. 2013 17:02

M'és indiferent, però prefereixo els cap de setmana, ja que durant la setmana hauria d'estudiar durant tot el dia.
A veure que diu més gent ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Yui-chan » 17 set. 2013 18:37

Simplwment hedonat explicacions del perque coi he posat el dijous o el perque no anaria si sortis el cap de setmana aixi que crec que el mes indiferent tel pots estalviar per mi que volguis dir les coses tal com et surtin però podries nostrar mes respecte perquè que siguis mes no et dona dret a parlar aixi... I si me sentit ofesa per si no te nadones...
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Sanse » 17 set. 2013 18:56

Yvonne, crec que l'Iria amb el m'és indiferent em responia a mi, a la petició que he fet jo de quin dia us va millor.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Hachi » 17 set. 2013 21:09

Sanse ha escrit:Yvonne, crec que l'Iria amb el m'és indiferent em responia a mi, a la petició que he fet jo de quin dia us va millor.

O.O, si t'hagués respost a tu hagués fet servir un quote.
Sí, el m'és indiferent era el dia de quedar, però que preferia el cap de setmana...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Kasumi » 17 set. 2013 21:33

Jo aquest mes no puc quedar cap dia, ni cap de setmana tampoc :noemfotis:
Ho sento!
Imatge
Avatar de l’usuari
Kasumi
New_member
 
Entrades: 7
Membre des de: 23 oct. 2012 20:40

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Sanse » 17 set. 2013 22:07

Kasumi ha escrit:Jo aquest mes no puc quedar cap dia, ni cap de setmana tampoc :noemfotis:
Ho sento!

Tranquil·la, no passa res, ja us direm quines activitats decidim fer i aquestes coses.

De totes maneres, si teniu alguna suggerència, o si hi ha alguna pel·lícula que vulgueu que projectem i no podeu vindre a la reunió, ho podeu expressar aquí i ho tindrem en compte durant la reunió.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: koroki » 17 set. 2013 22:43

Sanse ha escrit:
Kasumi ha escrit:Jo aquest mes no puc quedar cap dia, ni cap de setmana tampoc :noemfotis:
Ho sento!

Tranquil·la, no passa res, ja us direm quines activitats decidim fer i aquestes coses.

De totes maneres, si teniu alguna suggerència, o si hi ha alguna pel·lícula que vulgueu que projectem i no podeu vindre a la reunió, ho podeu expressar aquí i ho tindrem en compte durant la reunió.

+1
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Kasumi » 18 set. 2013 00:32

koroki ha escrit:
Sanse ha escrit:
Kasumi ha escrit:Jo aquest mes no puc quedar cap dia, ni cap de setmana tampoc :noemfotis:
Ho sento!

Tranquil·la, no passa res, ja us direm quines activitats decidim fer i aquestes coses.

De totes maneres, si teniu alguna suggerència, o si hi ha alguna pel·lícula que vulgueu que projectem i no podeu vindre a la reunió, ho podeu expressar aquí i ho tindrem en compte durant la reunió.

+1



Bueno, la Miyu i jo ho hem estat xerrant sobre algune propostes que creguem que podrien molar ^_^!

Ja que els events deixen l'escenari a lluire disposicio, karaoke lliure i demes, aixo fa que la majoria de gent vingui només per videojocs o ballar. Creiem que estaria be fer xerrades, ja de algun tema en concret de la cultura japonesa.

No som molt profesionals pero trobem que parlar del cosplay, ja a nivell personal en quan el que ha influit a les nostres vides o el nivell a Espanya seria un tema interessant i ens agradaria fer xerrades, tambe podriem fer algun taller i cobrar alguna cosa (si tingues exit podriem dividir el preu entre l'associacio i nosaltres) Pero mes que res es per pur oci i incrementar una miqueta mes el cosplay a Girona. Ajudar en patrons (no som perfectes pero potser tenim una mica mes de idea) ^ ^
Llavors a l'hora de passar les coses a maquines, portariem les nostres, pero ho passariem nosaltres a maquina, es clar que mentres ho fem ho explicariem i ensenyariem el funcionament i per on s'han de pasar els fils i tota la pesca...
Cadascu s'hauria de portar la seva tela, amb una referencia del cosplay que li agradaria fer-se.

Espero que us agradi la proposta, cal dir que tambe seria genial obrir un petit event dedicat a ser un maid cafe. Crec que seria bastanta gent la que s'interessaria i cuan faci mes bon temps es podria fer a l'aire lliure, per exemple.

De moment tenim aquestes petites propostes :3
Esperem que us hagin agradat~ ^_^ ♥
Imatge
Avatar de l’usuari
Kasumi
New_member
 
Entrades: 7
Membre des de: 23 oct. 2012 20:40

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: killrot_sama » 18 set. 2013 01:05

Jo hi podria anar dissabte 28 a la tarda, si tot va bé(al matí toca gimnàs).
Els diumenges al matí tinc gimnàs i a la tarda estic a Llorà. Entre setmana tindré classe al matí, gimnàs al mig dia, tarda estudiar i fer deures.
I aquest dissabte ja tenia altres plans xD
És a dir, si al final guanya dissabte 28 hi aniré, sinó, ho dubto xD
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: Sanse » 18 set. 2013 11:17

killrot_sama ha escrit:Jo hi podria anar dissabte 28 a la tarda, si tot va bé(al matí toca gimnàs).
Els diumenges al matí tinc gimnàs i a la tarda estic a Llorà. Entre setmana tindré classe al matí, gimnàs al mig dia, tarda estudiar i fer deures.
I aquest dissabte ja tenia altres plans xD
És a dir, si al final guanya dissabte 28 hi aniré, sinó, ho dubto xD


Per ara dissabte 28 guanya, així que sembla que si que vindras xD

Kasumi ha escrit:
koroki ha escrit:
Sanse ha escrit:
Kasumi ha escrit:Jo aquest mes no puc quedar cap dia, ni cap de setmana tampoc :noemfotis:
Ho sento!

Tranquil·la, no passa res, ja us direm quines activitats decidim fer i aquestes coses.

De totes maneres, si teniu alguna suggerència, o si hi ha alguna pel·lícula que vulgueu que projectem i no podeu vindre a la reunió, ho podeu expressar aquí i ho tindrem en compte durant la reunió.

+1



Bueno, la Miyu i jo ho hem estat xerrant sobre algune propostes que creguem que podrien molar ^_^!

Ja que els events deixen l'escenari a lluire disposicio, karaoke lliure i demes, aixo fa que la majoria de gent vingui només per videojocs o ballar. Creiem que estaria be fer xerrades, ja de algun tema en concret de la cultura japonesa.

No som molt profesionals pero trobem que parlar del cosplay, ja a nivell personal en quan el que ha influit a les nostres vides o el nivell a Espanya seria un tema interessant i ens agradaria fer xerrades, tambe podriem fer algun taller i cobrar alguna cosa (si tingues exit podriem dividir el preu entre l'associacio i nosaltres) Pero mes que res es per pur oci i incrementar una miqueta mes el cosplay a Girona. Ajudar en patrons (no som perfectes pero potser tenim una mica mes de idea) ^ ^
Llavors a l'hora de passar les coses a maquines, portariem les nostres, pero ho passariem nosaltres a maquina, es clar que mentres ho fem ho explicariem i ensenyariem el funcionament i per on s'han de pasar els fils i tota la pesca...
Cadascu s'hauria de portar la seva tela, amb una referencia del cosplay que li agradaria fer-se.

Espero que us agradi la proposta, cal dir que tambe seria genial obrir un petit event dedicat a ser un maid cafe. Crec que seria bastanta gent la que s'interessaria i cuan faci mes bon temps es podria fer a l'aire lliure, per exemple.

De moment tenim aquestes petites propostes :3
Esperem que us hagin agradat~ ^_^ ♥


M'agraden les vostres propostes, sobretot perquè alguna s'assembla a alguna de les que volia proposar jo xD

Les xerrades poden ser molt interessants i no son massa difícils de fer. Us ho hauríeu de preparar bé, això si, però no cal un desplegament logístic al darrere.

D'altra banda, el fer un taller ja pot ser més difícil. No dic que sigui impossible, però s'hauria d'estudiar com fer-ho. Una possibilitat seria que féssiu alguna cosa vostra davant de tothom mentre ho expliqueu, perquè si tothom s'ha de portar les pròpies teles i patrons ho veig força difícil de portar a terme. Bé, s'hauria d'estudiar.

Per últim, la proposta del maid cafe és una cosa que tenim en ment des de fa temps, però hi ha molts inconvenients a l'hora de fer-ho.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: koroki » 18 set. 2013 11:37

Creieu que vindrien gent a les xerrades? Perque a mi m'agrada molt la idea i en sanse en te una altre smeblant interesant també, pero tampoc es plan que vionguin 0 persones. Jo també, per exemple, podria fer una xerrada sobre viatjes a japo, que també etsava pensant en proposar-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Reunió activitats 2013 - 2014

EntradaAutor: trust17 » 18 set. 2013 11:56

Jo el 28 impossible... Si fos aquest encara...una llàstima, ja llegiré que heu fet ;).
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron