Life, un dorama sobre l'assatjament escolar

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Life, un dorama sobre l'assatjament escolar

EntradaAutor: Jako-kun » 17 set. 2007 09:35

Ahir es va emetre a Japó l'últim episodi del polèmic dorama "Life", basat en el manga homònim de Keiko Suenobu, que tracta de forma explicita un tema espinós de la societat actual: l'assetjament escolar.

L'emissió de l'últim episodi ha deixat al públic amb la sensació que faltava una mica en la història, pel que les remors sobre la seva possible continuació en forma d'especial al novembre o de segona part a partir de 2008 s'han fet molt fortes en les últimes hores.

"Life" va començar a emetre's el 30 de juny a través de la cadena Fuji TV, on ha anat emetent-se tots els dissabtes arribant a quotes de pantalla de 14% i, encara que té diferències molt significatives pel que fa a l'obra original de Keiko Suenobu, planteja un problema molt greu dintre de la societat japonesa el "ijime" o, com es coneix en occident, "bullying" o assetjament escolar.

Associacions japoneses han mostrat en públic el seu desacord amb la sèrie per considerar-la massa crua. Fuji TV, ha rebut més de 2000 queixes formals i més d 15000 posts en el seu fòrum oficial referint-se a la sèrie. En USA el manga ha passat de ser una obra per a joves de 16 anys a una sèrie per a adults (+18).

Ayumu sofreix els problemes típics de l'adolescència: les notes, les baralles amb els amics i uns altres no tan típics com un sentiment molt fort d'aïllament. Un problema que s'estén entre els joves japonesos cada vegada amb més freqüència. Torturada per perdre a la seva millor amiga a causa dels exàmens d'ingrés i a la nova i competitiva vida escolar, tot empitjora quan la nova i maniática amiga de Ayumu, Manami, intenta suïcidar-se sense assolir-lo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 17 set. 2007 11:58

Ehhh sona interessant!! Jo me'l vull baixar, si algú sap si la fa algun fansub que ho digui sisplau ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 17 set. 2007 12:23

A veure si surt per fansub ò.óU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Eleone » 26 set. 2007 18:54

Vaig veure al Japo un capitul. Es super cruel, pero es el que passa avui dia! ._. Si voleu descarregar el primer capítol, es disponible a:

http://bittorrent.frozen-layer.com/?details=1&id=49633

Jo ja l'estic descarregant. A veure que tal! ^_^
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Taki » 26 set. 2007 19:20

Siiiiiiiiiiiiiii acabo de veure que ha sortit >.< !!

Quan per fi tingui internet sense haver de mangar-lo de la uni ja me'l baixaré u.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 26 set. 2007 22:24

sempre tel pots baixar per utorrent des de la uni.....^^.....jo ho faig amb Hahuri i amb els 53 Gb de hentai...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 27 set. 2007 08:39

No puc perquè deu estar al tracker de frozen layer i no funciona a la uni ¬¬ No preguntis perquè ¬¬ Però no va...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Eleone » 28 set. 2007 23:25

He vist el primer capitul!! Estic desitjant veure els següents!!! ^___^
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Jako-kun » 29 set. 2007 02:58

jurls...ara me fas venir ganes de mirar-lo enkra més....u.u.....xo internet no rula gaire b i com ja diu la Taki la uni és una merda perk no deixa entrar a frozen-layer....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2007 16:13

Ja he vist els dos primers capítols i m'han agradat força, pinta moooolt bé... Tan de bo els treguin a bon ritme, si no, intentaré buscar algun fansub anglès XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 oct. 2007 16:23

es gaire cruel la trama¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2007 16:46

Home, de moment... És que clar, dos capítols son casi a modo d'introducció, però s'ha de dir que no sembla que s'hagin de tallar gaire, ja han sortit un parell de coses... No gaire agradables.

Per cert, el manga el fansubejarà MW fansub, tot i que coneixent el seu ritme... XD I sent una serie tan llarga... Crec que em resignaré a no llegirla en un temps (anys).

El que sí que vaig llegir és un tomo únic de la mateixa autora (i molt recomanable, tracta fins i tot la mateixa temàtica), "vitamin", que també està fansubejat per MW.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taishi » 10 oct. 2007 01:50

Hmmmm bueno a lo millor li dono una ullada. Posar algunes imatges tampoc estaria malament. 8)

Té la pinta de ser:
"Solo los más fuertes sobreviven, y los débiles caen presa de sus compañeros de clase"
o algo per l'estil. Com un Battle Royale?
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 10 oct. 2007 15:40

Home, no sé XDDDDD Estil Battle Royale no diria jo...

Imatges en posaria, pero no en tinc ni una, i per life et pot sortir de tot i més ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Yami » 16 oct. 2007 19:04

Vaig llegir vitamin fa molt temps, no tenia ni idea de que fos de la mateixa autora. Del dorama he vist el primer capitol, i algun que altre spoiler que te foten a mitja serie per donar pas a la publicitat XD
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

Següent

Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron