Bunkasai 2013 [Organització]

Bunkasai: A imatge dels festivals culturals de les escoles japoneses, Aula Manga realitzarà el seu propi.
Antigament : El Nadal Otaku, Jump Festa

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: koroki » 12 des. 2013 14:41

Evidentment la xerrada de jocs de taula es va anular davant la teva negativa a voler-los fer. Em vas dir que no volies donar cap xerrada, abans de marxar del xat i simplement a la pròxima reunio vaig dir que no volies fer-ho i millor treure-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: Darko » 13 des. 2013 00:27

mmm...vale, en l'anterior post no vaig posar la preguntar.... portareu els jocs de taula? Perquè si és així hauria de tornar-me a mirar com van...
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: Sanse » 13 des. 2013 12:11

Midgar Wolf ha escrit:Varies coses:

Em sobren keys de Steam pel Mafia II, Civilization V i Enclave, us les puc donar per afegir-les de premi en els tornejos de videojocs si voleu.

¿El taller de cartes es la primera vegada que el feu? No m'hi havia fixa't mai. A veure si a l'event trobu a algú que sàpiga jugar al trading card game de Bola de drac, que tinc un parell de mazos i no sé jugar x'DDD. De totes maneres serà interessant veure com es juga al Weiss Schwarz.

¿Alguna de les vostres play2 copia jocs al disc dur? Ho dic perque jo tinc el Dragon Ball tenkaichi 3 edició en català, amb veus i subtitols en català (Fins la saga Cèl·lula) i tota la OST original de la serie en el joc, contant openings en català i tot. Us puc portar el DVD i us el copieu si voleu.


El taller de cartes bàsicament serà ensenyar a la gent a jugar a Weiß Schwarz, així que no se fins a quin punt la gent portarà cartes de Bola de Drac xD. De totes maneres, si vols per a unes pròximes jornades es pot tornar a fer taller de cartes i et posem a tu per a ensenyar a la gent a jugar al TCG de dragonball, o fins i tot fer tornejos de TCG. Són coses que hem de veure quin interes hi té la gent.

miyu ha escrit:Sanse com em dius floreta ara et dire mylittleponny, tot junt!!! buuuu


Em sembla molt bé XD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: koroki » 13 des. 2013 13:24

Darko ha escrit:mmm...vale, en l'anterior post no vaig posar la preguntar.... portareu els jocs de taula? Perquè si és així hauria de tornar-me a mirar com van...

No crec que els portem perque ara no sabria on possar-los.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: Sanse » 16 des. 2013 13:36

Doncs pel que sembla, la cosa va anar molt bé, no? Hi va haver algun fallo (com el torneig de Negima xD) però en general podem dir que...

Huge success!

Moltes gracies a tots els organitzadors, tant als que som més veterans com als "novells". Espero que hagi estat una experiència enriquidora per a tots!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2013 18:43

Crec que va ser de les jornades que va venir més gent en molt de temps.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: Midgar Wolf » 18 des. 2013 15:14

Aquesta vegada vau encertar de ple en la disposició de l'espai. La primera planta per videojocs i la segona per la botiga i escenari + l'aula pels tallers. Em va agradar més com quedava repartit tot. Enhorabona, va ser un gran dia.

PD: El taller de cartes va ser molt útil, vaig aprendre força a jugar al Weiss Schwarz. Moltes gràcies als que estaven allà ensenyant.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Bunkasai 2013 [Organització]

EntradaAutor: koroki » 18 des. 2013 19:40

Ostres, moltes gracies. Si nosaltres també pensem que estava bé la disposició, el "problema" es fer tallers sempre, a vegades es dificil.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Jornades d'hivern

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron