Espai de magatzem

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Espai de magatzem

EntradaAutor: aeris24 » 11 oct. 2007 10:06

Bones!
Hauríem de tornar a parlar amb la delegació d'estudiants d'econòmiques, per veure si ens tornen a deixar un espai per les caixes que tenim. Com que necessiten UN nom, necessito un voluntari/a amb bona disponibilitat d'horaris i que s'ocupi d'anar a buscar les coses quan faci falta.
És una mica urgent perquè jo haig de treure totes les coses del pis, així que digueu alguna cosa, si us plau.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 11 oct. 2007 12:10

Jo m'oferiria, pero al novembre començaré practiques, i la meva diponibilitat de horaris sera molt nula ( segons diuen els grups que ho fan ara surten a les 8/9).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Darko » 11 oct. 2007 14:15

Jo potser em puc oferir ù.u tot i que tinc 5 setmanes amb pràctiques a la tarda... com a molt tard aquestes practiques crec que s'acabarien a les 8...
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Palex » 11 oct. 2007 14:45

jo acabo com a molt tard a les 6 i el dijous a partir de les 12 ja estic, no sé ben bé quina disponiblitat es necessita...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 14 oct. 2007 17:19

Suposo que convindria que la persona fos universitària.

Crec que hauríem de posar al menys dos noms, de persones amb horaris totalment diferents, es a dir, si no pot un, es possible que un segon pugui.

Jo per ara me proposo, ja que no faig practiques, pero a partir de novembre ni volguent, les practiques em menjaran tot el temps lliure dle que diposo ara mateix. I quant dic tot, es cert, ja que tindre que ferme el dinar a les nits i tot suposo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 15 oct. 2007 11:56

Em sembla que només podem donar un nom, ja la vam liar una vegada (vam voler entrar sense haver-ne donat cap i vaig haver de trucar al becari) i no vull que torni a passar (preparem-ne dos per si de cas, però en principi només volen una persona).
No crec que faci falta que sigui universitària, però sí que no podem anar canviant la persona a cada moment. Per això necessito algú que més o menys tingui força hores lliures a les tardes, que és quan fem les activitats.
Això sí, haig de treure les coses del pis aquesta setmana, així que intentem enllestir-ho aviat. Jako, tu podries? Si pots, us posaria a tu i a l'Àlex, si us sembla bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 11:56

mmm....jo si voleu em proposo....el probleme esk casi mai m'hi passo per Economiques i el mes gran problema esk no tink bici....espero k numes de moment....nu xe....jo podria ser el segon membre....tot i k crec k tres persones k es veguin sovint i es puguin nar passant les claus convenientment estaria força b.....jo crec
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 15 oct. 2007 12:00

Pensa que les pelis les fem a la Politècnica, que està al costat, així que en principi només t'has d'ocupar de dur el material (altaveus i pc) per la projecció, i un cop acabat tornar-lo a dur a Econòmiques (si ja estigués tancat, una altra opció seria dur el material a casa d'algú que visqui a prop (en Pere i l'Aleix o l'Àlex, per exemple) i l'endemà que ells ho duguessin altre cop a Econòmiques).

Envio el mail preguntant si és possible tenir dues persones, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 14:39

Mmmm sent així em proposo, ja que tinc totes les tardes lliures, el més tard que surto és a les 2 i mitja, o sigui que a no ser que passés alguna cosa excepcional (i en tot cas avisaria) jo me'n puc encarregar sense problema.

Però vaja, com vulgueu ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 15 oct. 2007 15:12

Jo optaria per escullir a en jako que esta més lliure i es de la universitat. No crec que sigui combenient posar a gent no universitaria a remenar en coses de la uni (perque el magatzem es de la uni).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 16 oct. 2007 12:01

Taki, doncs perfecte si tens les tardes lliures, així us poso a tu i al jako com a encarregats del material, vale? I si fa falta, ja sabeu que l'Àlex també té temps, així que podeu comptar amb ell.

Ok, tema resolt! Merci!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 13:51

Ok ok, perfecte si a més no sóc jo sola ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron