Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2013 18:44

Tampoc taaaant, al menys no tan com, evangelion, akira o altres XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 17 des. 2013 12:59

Estic a punt de possar-me al dia de Monogatari Series. Simplement sublim, 12/10, de lo millor que he vist aquest any segurament.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: u-03! » 18 des. 2013 01:34

koroki ha escrit:Tampoc taaaant, al menys no tan com, evangelion, akira o altres XD



Ni d bon tros, però tot i així (només estic pel cap´tol 15 i no es sap...) hi ha una "doll" sense personalitat que roba la yakuza per un client... vamos.. deu ser un pervrtit, els tius que tenen dins les càpsules plens de tubs a "astronomics",l'ambient secretisme-mafia-sicaris-puticlubs... és anime... és japonès.. tot molt retorcit xdd


de montgatari q dius, no em sona ni el nom :neutral: jeje
Avatar de l’usuari
u-03!
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 210
Membre des de: 21 oct. 2013 11:25

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 18 des. 2013 19:42

u-03! ha escrit:
koroki ha escrit:Tampoc taaaant, al menys no tan com, evangelion, akira o altres XD



Ni d bon tros, però tot i així (només estic pel cap´tol 15 i no es sap...) hi ha una "doll" sense personalitat que roba la yakuza per un client... vamos.. deu ser un pervrtit, els tius que tenen dins les càpsules plens de tubs a "astronomics",l'ambient secretisme-mafia-sicaris-puticlubs... és anime... és japonès.. tot molt retorcit xdd


de montgatari q dius, no em sona ni el nom :neutral: jeje

PECAT.

Es una serie no per tots els publics... pero vaja.
Bakemonogatari es la primera temporada. Despres ve Nisemonogatari, Nekomonogatari i finalment estan fent Monogatari Series.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: u-03! » 19 des. 2013 00:49

Sí.. he fet recerca i està ben valorada i toca molts temes segons la classificació que té, però no m'agrada massa l'estil de dibuix ni el gènere, de moment no la tocaré.
Avatar de l’usuari
u-03!
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 210
Membre des de: 21 oct. 2013 11:25

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 19 des. 2013 01:44

Ara venen uns dies on l'activitat es menor. Hi ha intercanvi de temporades i es Nadal. Es un bon moment per veure series que han quedat pendents.

Com AKB0048 si no la heu vist encara. O com Date A Live. Etc.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 19 des. 2013 10:42

Taishi ha escrit:Ara venen uns dies on l'activitat es menor. Hi ha intercanvi de temporades i es Nadal. Es un bon moment per veure series que han quedat pendents.

Com AKB0048 si no la heu vist encara. O com Date A Live. Etc.

Date a Live, aquest nadal la miro, perque ja han anunciat la temporada 2 ò.ó

u-03! ha escrit:Sí.. he fet recerca i està ben valorada i toca molts temes segons la classificació que té, però no m'agrada massa l'estil de dibuix ni el gènere, de moment no la tocaré.

Quin genere se suposa que es XD? Perque crec que es bastant inclasificable.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 31 des. 2013 20:51

Ja he vist la segona temporada de Little Busters. Es mereix com a mínim un comentari, està molt bé. És essencialment diferent a les anteriors series de Key cosa que li dona molts més punts a favor. En especial la segona temporada que ja tanca la història i es molt més intensa que la primera, m'ha sorprès força la veritat.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 01 gen. 2014 16:36

Interesant saber-ho ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 09 feb. 2014 08:15

"Interesant saber-ho ><"... no em digui això. Ja ho hauria de saber. La gent no fa recomanacions perquè sigui interessant saber-ho.

Per cert. Ara estic mirant Kami-sama no Inai Nichiyōbi.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 09 feb. 2014 11:10

Home, les recomanaciosn de la gent son interesants. Little busters es una serie que mai m'havia cridat, pero si la recomanes tu es una altre cosa.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 09 feb. 2014 21:19

Moltes començades que vaig seguint de tant en tant, però les que segueixo al dia són: Kill la kill, Hajime no Ippo Rising i Space Dandy. Tot i així tinc començades: Evangelion, Saint Seiya, Ashita no Joe... No sé si alguna més :noemfotis:
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Cheza » 11 feb. 2014 08:20

Jo ara mateix estic veient Tetsuwan Birdy: DECODE ^^ i m'encanta >w< de totes maneres....hi ha mil que vull veure... si passes el temps que passo llegint yaoi mirant anime... tot seria diferent u.u XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 12 març 2014 03:31

Fa molt que no postejo. Durant aquest temps he mirat forces series, entre elles tota les sagues monogatari, que les tenia pendents. M'han agradat molt, tot i que Nise, em va semblar molt fluixa.

També he vist força serie de relleno estil Infinite Stratos 2 i coses per l'estil, ah i la nova peli de Gintama, que em va semblar genial. Per cert, ha sortit ja la peli de Ano Hana, que la tinc pendent de veure.

De totes maneres, el més destacat de tot, es que m'he posat al dia amb Hunter x Hunter (120 episodis pel moment) i em sembla de llarg un dels millors shonens que he vist mai, per no dir el millor. Está a un altre nivell comparat amb la resta, l'estudi Madhouse està fent un treball més que brutal amb aquesta adaptació, especialment amb la saga de les hormigas quimera.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 13 març 2014 00:42

Nise es fluixa, relativament. Pero Monogatari series i Bakemonogatari son sublims.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron