Kakumeiki Valvrave

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Kakumeiki Valvrave

EntradaAutor: Yui-chan » 04 gen. 2014 23:14

Imatge

KAKUMEIKI VALVRAVE, és també conegut amb el nom de Valvrave The Liberator. La seva producció ha estat a càrrec de Sunrise. Era dirigida per Kō Matsuo i escrita per Ichirō Ōkouchi, que és l'escriptor de Code Geass i l'adaptació a l'anime la portava Angelic Layer. La serie va estrenar-se a la MBS el 12 d'Abril i finalitzar el 28 de Juny de 2013.


Imatge

KAKUMEIKI VALVRAVE S2, és també conegut amb el nom de Valvrave The Liberator S2. La serie va estrenar-se a la MBS el 10 d'Octubre i finalitzar el 27 de Desembre de 2013.


Imatge

Sinopsis:

La historia està situada l'any 71 del calendari real. En aquest futur el 70% del total de la raça humana ha emigrat des de la Terra a altres planetes del Sistema Solar o vieun en plataformes Dyson sphere, que es troben al voltant del sol. La humanitat està dividida en dues grans potències la de Dorsia (FMD) i els Estats Units de l'Anell Atlàntic (ARUS), entre aquestes dues potències existeix un petit país neutral anomenat JIOR i que econòmicament ha anat prosperant. En el mateix any el Dyson sphere del país de JIOR és atacat per les forces militars de Dorsia. Haruto Tokishima, un estudiant de l'escola Sakimori al "Mòdul 77", durant la invasió es troba amb un poderós i misteriós mecanisme robòtic anomenat VALVRAVE, el qual utilitza per defensar el mòdul de l’atac Dorsià. Després de evitar la invasió, els habitants de JIOR s'enteren que tant Dorsia com ARUS tenen la intenció d'apoderar-se de les armes robòtiques anomenades VALVRAVE sigui quin sigui el seu preu, és a dir, no els importa sacrificar la vida dels habitants del Módil 77, degut això i amb l'ajuda del Valvrave Unitat 01 i el seu pilot Tokishima Haruto els estudiants de l'escola Sakimori declaren el Mòdul 77 un estat independent i abandonen el territori de JIOR. Un cop el mòdul es separa i després d'una investigació del lloc on Haruto troba la Unitat 01 es troben cinc Unitats més de VALVRAVE que seran utilitzades per estudiants escollits de la pròpia escola i s'uniran a Haruto en la seva lluita contra Dorsia i amb una missió protegir el mòdul i els seus habitants.


La primera temporada consta de 12 capítols i la segona són 12 més.

Valvrave i Pilots: (Si la voleu mirar no us recomano obrir-lo no voldria que els sapiguessiu tots de cop ja que almenys 1 es descobreix al final de la primera temporada...

Imatge

TOKISHIMA HARUTO - VALVRAVE VVV-I

Imatge

Imatge

RAIZO YAMADA - VALVRAVE VVV-III

Imatge

Imatge

SAKI RUKINO - VALVRAVE VVV-IV

Imatge

Imatge

KYUMA INUZUKA - VALVRAVE VVV-V

Imatge

Imatge

AKIRA RENBOUKOJI - VALVRAVE VVV-VI

Imatge

Imatge


Altres personatjes d'interès:

SHOKO SASHINAMI

Imatge

EQUIP INVASOR DORSIÀ

L-ELF (L11)

Imatge

A-DREI (A3)

Imatge

H-NEUN (H9)

Imatge

X-EINS (X1)

Imatge

Q-VIER (Q4)

Imatge

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinió Personal:

Pel que fa a la meva opinió, és un anime molt recomanable, sobretot si t'agrada el mecha, jo el mecha no és que m'agrades amb passió però gràcies a series com aquesta cada dia m'agrada més >.<.

Aquells que preferiu la serie finalitzada, NO TENIU EXCUSA!, ja que va finalitzar la segona temporada el 27 de Desembre de manera que està tota penjada i en castellà també per aquells que prefereixen els subtítols en castellà.

Espero que us animeu a veure-la i sobretot a comentar-la.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PV:

Primera Temporada:


Link

Segona Temporada:


Link

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Kakumeiki Valvrave

EntradaAutor: koroki » 04 gen. 2014 23:29

Mechas, buf XD

En EOL els mechasfan han dit que no mola, no se.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kakumeiki Valvrave

EntradaAutor: Yui-chan » 04 gen. 2014 23:32

A mi personalment m'ha agradat molt barreja coses guais no se :S :desesperacio:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Kakumeiki Valvrave

EntradaAutor: Taishi » 05 gen. 2014 05:06

Valvrave es decent. Jo ho confirmo. Els mechas no és el que m'agradi més però he de dir que Valvrave està molt ben fet.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Kakumeiki Valvrave

EntradaAutor: Hario » 06 gen. 2014 20:52

Como mechafag digo que es una mierda adictiva, pero sería un error tomarse su guión en serio. XD
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron