Date A Live

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Date A Live

EntradaAutor: Taishi » 26 set. 2013 01:14

(de la wikipedia) Date A Live (デート・ア・ライブ Dēto A Raibu?) es la adaptació en anime de una serie de novel·les lleugeres escrites per Kōshi Tachibana i il·lustrades per Tsunako. L'anime es va emetre del 6 d'abril fins al 22 de juny. Cada episodi es va emetre una setmana abans per Niconico. Al final de la primera temporada es va anunciar una segona temporada.

Imatge

Argument
Fa 30 anys el centre de Eurasia va ser destruït per una estranya distorsió espacial i hi varen morir com a mínim 150 milions de persones. Des de llavors, distorsions espacials més petites han sorgit per tot el món. Shido Itsuka es trobarà cara a cara amb una noia misteriosa en el epicentre de una distorsió espacial. Llavors, es reclutat per la organització Ratatoskr i es informat de la existència dels "esperits", unes noies que generen les distorsions espacials. Per aturar-les, però, haurà de conquistar el seu amor.

Gèneres
Comèdia romàntica, acció, institut, ciència ficció.

Personatges
Imatge

Episodis
1ª temporada: 6 Abril 2013 - 22 Juny 2013 (12 episodis)
OVA: 6 Desembre 2013 (1 episodi)
2ª temporada: 12 Abril 2014 - 14 Juny 2014 (10 episodis)

Opinió
La meva opinió es que es una serie molt divertida. Recomano bastant veure Date a Live. No només per una animació genial sinó també per les situacions absurdes i de vida o mort on acaben tots els personatges (es un joc de paraules amb el nom de la serie dit en japonès: Date A Live -> Dēto A Raibu -> Dead or Alive).

Es comparable a The World Only God Knows, però amb més ecchi (no molt) i explosions i combats tipus Infinite Stratos. Té una mica de tot.

Com he dit, no es un anime seriós així que els que esperin una serie realista o èpica-llegendària es trobaran inevitablement amb un desengany, culpa seva per haver-se imaginat coses i no haver vist de que va en realitat la serie abans de començar-la.

Ara que ja s'acaba el 2013 i vist que la temporada de tardor no m'entusiasma en excés he pensat en fer aquest tema sobre una de les series que crec que m'han acabat agradant més de tot l'any.

Vídeo Promocional

Link
Taishi l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 abr. 2014 14:36, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Date A Live

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2013 10:47

La tinc pendent baixada. Quant tingui més temps l'ataco, perque la de tardor no em crida molt per ara no.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Date A Live

EntradaAutor: Taishi » 27 gen. 2014 09:02

Vídeo promocional segona temporada

Link
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Date A Live

EntradaAutor: koroki » 27 gen. 2014 12:14

Vaig començar la primera temporada pero la vaig deixar alla ù.uU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron