Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

El canrnaval Otaku és l'event que on els otakus anem a difrutar de la nostre afició per disfressar-nos : El cosplay !

Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

EntradaAutor: Kuroneko58 » 04 feb. 2014 18:56

He pensat que per el carnaval otaku(o els seguents) es podria fer una especie d'enquesta al public i que respongues que els agradaria comprar que no tinguesim o algu aixi semblant per tindre constancia de que vol "exactament" la gent en general. Que si que es veritat que mes o menys ja sabem el que els agrada pero nose motes coses que demanem son de series actuals i alumillor preferirian tindre algu o alguna cosa d'una serie en concret mes antiga.

Per exemple podria ser algu aixi :

Nom:(Pot ser anonima perfectament)

Sexe:(per saber que prefereix cada sexe)

Serie/Videojoc que t'agradaria tindre en Chapa/Poster/Cartera/Collar/Nino etc... (<--- Algu aixi pero no tan descarat xD)

o

Apunta les series que preferiries tindre en cada cosa:

Chapa:
-
-
-
Cartera
-
-
-
Poster:
-
-
-
Collar:
-
-
-

etc..
Imatge
Avatar de l’usuari
Kuroneko58
Mangaddicte
 
Entrades: 610
Membre des de: 05 març 2013 17:39
Ubicació: Westeros.

Re: Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

EntradaAutor: koroki » 04 feb. 2014 20:20

No em smebla gens mala idea, pero hauria de quedar clar que haurien de ser coses que voldrien realment comprar. El problema del otaku de per aquí es que vol moltes coses pero esta acustumat a tenir-les gratis i no vol pagar per elles. Per això, una figura, per exemple, oficial de good smile no la vol, no vol pagar 50 € per ella.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

EntradaAutor: miyu » 05 feb. 2014 00:17

Jo abans que el nom demanaria sexe i edat, perque crec que per edat si que es important pels diners dels que disposen.

Pero em sembla molt bona idea
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

EntradaAutor: Cheza » 20 feb. 2014 11:29

koroki ha escrit:No em smebla gens mala idea, pero hauria de quedar clar que haurien de ser coses que voldrien realment comprar. El problema del otaku de per aquí es que vol moltes coses pero esta acustumat a tenir-les gratis i no vol pagar per elles. Per això, una figura, per exemple, oficial de good smile no la vol, no vol pagar 50 € per ella.


Sincerament tens raó, tothom vol moltes coses però després mira els preus i canvia d'idea... No sona malament la cosa, però no crec que la gent realment s'ho prengui en serio >-<
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

EntradaAutor: koroki » 20 feb. 2014 20:06

La gent es molt aixi
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta de Enquesta (no sabia on posarla x3)

EntradaAutor: Cheza » 20 feb. 2014 20:51

A més si algú volgués alguna cosa en concret per comprar-la en els events, jo crec que ho parlaria amb la gent i comentaria que vol tal cosa i a veure si la podem aconseguir >-<
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25


Torna a: Carnaval Otaku

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron