Proposta: Radio Salt

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 17 jul. 2014 13:11

Ens han proposat que si volem fer un programa de radio sobre manga, per a Radio Salt. El programa seria penjat despres a la web com podcast en una web de radios locals de Catalunya, vamos, no esta mal la difució.

El programa es faria amb una periodicitat de un mes o més, encara està per decidir.

A veure, aixó és una RESPONSABILITAT. Aquí no e spot dir vale i despres dir tinc examens aquesta setmana sudo d'anar o tinc un treball i tal.
No es molta feina, realment, pero es aixo, un cop al mes seria anar a la radio a fer-ho i preparar-ho minimament abans.

Opineu!
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: President_Takuma » 17 jul. 2014 13:46

Jo parlaría de les novetats editoriales en manga comentan una o dues i activitats de l'associació.
Firmat el President
Avatar de l’usuari
President_Takuma
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 01 feb. 2014 22:58
Ubicació: Girona/UdG

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 17 jul. 2014 16:43

Es que amb novetats de manga i anime que hi ha, jutament amb les nostres activitats més properes, ja fariem per emplenar els 10 minuts. Això si, s'ha de planificar minimament i parlar per la radio has de tenir poca vergonya xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: Sanse » 18 jul. 2014 17:06

Quan necessiten que els confirmem la proposta? Perquè ara a l'estiu és una mala època per a decidir aquest tipus de coses per dues raons:

a) La gent està de vacances i similars i no està massa al cas d'AulaManga (comprovat de sempre de tots els estius)

b) La gent no sap del tot com tindrà els horaris/nivells de feina durant el curs, amb el que les decisions que es prenen ara potser no es podran mantindre durant el curs.

Dit això, a mi em faria gracia participar en aquest tipus de projecte, però ara per ara no se si em podria comprometre.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 19 jul. 2014 10:39

Doncs no ens ha dit cap death line, pero de fet podriem respondre-li comentant aixo que dius, al menys també per demostrar interes.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: miyu » 19 jul. 2014 14:36

Jo crec que es molt bona idea, pero es aixo, es feina... Aquest any teoricament tindre mes disponibilitat pero no vull que ens menjem el marron dos o tres.

per cert el programa que duraria? Dona per dir novetats i fer propaganda com diu en Noel, o tambe dona per musica, critiques, recomanacions i humor??
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 20 jul. 2014 04:16

10 minuts ha dit el de la radio, que es força poc.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: miyu » 25 jul. 2014 01:38

Dissabte anem a concretar els detalls del programa de radio
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 27 jul. 2014 11:07

Hem parlat amb el que coordina el programa. Punts a tenir en compte.

- Ell preferia que només anes una persona, pero li he dit que millor dos, per la pressió i tal.
- Prefereix que al menys una persona dels qui hi vaguin sigui sempre la mateixa per tal de que sapiga de que va.
- Li sembla bé que el programa siguin novetat i coses per l'estil. Tampoc hi ha cap problema amb introduir les nostres activitats.
- Serien un 10 minuts cada mes, pero encara ha de veure com encavirnos, ja que té forces invitats.
- El programa s'escolta en directe a Salt i a Girona. Llavors s'edita i es passa per postcad a diverses emissores locals, de Barcelona, Tarragona i Lleida.
- El programa es fa a Salt de 20h a 21h, en directe, no es modificable. La nostre part, molt possiblement, estarà cap al final del programa, aprop de les 21h.
- Hi ha la possibilitat de fer-ho per Skype, si en algun moment no pogués anar algú, pero es força incomde, pel que diu ell. Jo no optaria per aquesta opció.

Crec que ja esta, no se si l'apau vol dir alguna cosa més.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: Sanse » 28 jul. 2014 07:39

No se si ho he acabat d'entendre, però pel que llegeixo més que un programa propi sembla que faríem una petita secció dins d'un altre programa o que seriem convidats, m'equivoco?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 28 jul. 2014 15:02

Si, exactament.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: Hachi » 03 set. 2014 12:38

Koroki saps quan començava, o quan t'avisaran?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Proposta: Radio Salt

EntradaAutor: koroki » 03 set. 2014 12:47

Doncs començaven al Septembre, potser s'hauria de mirar el correu o enviar-ne algun.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron