XX Saló del manga de BCN

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: Kamiko » 28 set. 2014 11:16

Imatge

Ja està disponible el plànol de com es distribuirà l'espai en el XX Saló del Manga de Barcelona, el qual se celebrarà del 30 d'octubre al 2 de novembre de 2014. El recinte serà el mateix que en la passada edició de l'esdeveniment, però amb el canvi d'ús de la Plaça Univers la qual passarà a acollir les activitats de l'escenari principal com el cosplay i altres sorpreses que pròximament es revelaran. Els horaris de l'esdeveniment seran de 09:00 a 20:00 h. a excepció del divendres 31 d'octubre i el dissabte 1 de novembre que tancarà les portes a les 21:00 hores.

L'entrada al recinte per als visitants amb entrada anticipada o amb invitacions i els disfressats inscrits en línia (només divendres 31 d'octubre) serà per l'Avinguda Reina Maria Cristina. Per a la resta del públic que compri l'entrada a taquilles l'accés serà per la Plaça Espanya. Els preus assignats són: entrada general 7 €, entrada descompte 5 €, grups escolars 2 € i l'abonament dels 4 dies 20 €. Les entrades anticipades es podran adquirir el 24 de juliol a la web de FICOMIC.

Convidats: Takehiko Inoue (creador de Slam Dunk, Vagabond, Real) Takeshi Obata (dibuixant de Death Note, Bakuman, All you need is kill) Kengo Hanazawa (I am a hero)

Jo aniré segurament el dissabte o el divendres cosplayejada de Luffy dos anys després. I voaltres?
Imatge
Avatar de l’usuari
Kamiko
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 10 abr. 2014 16:00

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: koroki » 29 set. 2014 14:20

Jo no aniré, esta massa lluny :3

disfruteu molt.

Crec que la Hachi i en Hylak segur que van. Segurament la Rina, takuma y apau també aniran.

S'ha de dir que aquets any s'han currat els invitats, pero por em fa que pasi com el any passat...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: Kamiko » 29 set. 2014 17:36

Vinga va, comenteu si fareu cosplay i que comprareu :lolface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Kamiko
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 10 abr. 2014 16:00

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: Sanse » 30 set. 2014 00:41

Jo hi aniré el divendres gratis amb cosplay, tot i que encara no se massa bé amb qui xDD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: Kamiko » 30 set. 2014 13:54

Jo no sé si podre anar el divendres o el dissabte, pero tinc segur amb qui anar XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kamiko
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 10 abr. 2014 16:00

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: koroki » 01 oct. 2014 02:16

Aquest any hi ha dijous xaxi?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: Kamiko » 01 oct. 2014 21:22

Amb que et refereixes amb això de xaxi?
Imatge
Avatar de l’usuari
Kamiko
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 10 abr. 2014 16:00

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: Mrs_L » 02 oct. 2014 23:08

Jo volia anar-hi divendres, però com que tinc classe ( :noemfotis: ) hi aniré dissabte!

Kamiko ha escrit:Vinga va, comenteu si fareu cosplay i que comprareu :lolface:


Encara he de fer el llistat del que vull buscar (sobretot tema manga) i, espero i desitjo, trobar merchan de Haikyuu!! :vicios:
(I, per què no, intentar aconseguir una firma del gran Takehiko Inoue... somiar és gratis xD)
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: XX Saló del manga de BCN

EntradaAutor: koroki » 03 oct. 2014 05:18

Kamiko ha escrit:Amb que et refereixes amb això de xaxi?

Hi ha alguns anys que el saló obre dijous i no es festa. Aquest dia es perfecte per anar a comprar, esta TOT buid i pots mirar tranquilament. Clar, nomes els nens grans poden anar dijous.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron