Doblatge Detectiu Conan

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Doblatge Detectiu Conan

EntradaAutor: killrot_sama » 24 maig 2015 20:58

Ei! Estic mirant El Detectiu Conan amb el doblatge Català, i m'he adonat de que a partir de certs capítols canvien certes veus. La d'en Kogoro Mouri per exemple, em van dir que el primer doblador català d'en Kogoro Mouri va morir. Ara bé, he arribat a quan li canvien la veu a en Conan Edogawa. Sempre l'havia doblat la Joël Mulachs, no se qui l'ha substituïda ni per quin motiu, però la veritat ho fa com el cul. Algú em pot dir qui la va substituir i per què?

Aquí tenim amb la veu de la Joël Mulachs

Link

I aquí l'altre veu

Link


Per cert, una curiositat, sabíeu que l'Ikue Ootani, dobladora d'en Pikachu, va doblar a en Mitsuhiko? Al doblatge japonès, clar.
Imatge
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Doblatge Detectiu Conan

EntradaAutor: koroki » 19 juny 2015 12:06

De fet la veu d'en kogoro va canviar també en japones, ja que el actor va decidir deixar-ho. En catalá no se que va passar. Pero vaja, series llarges i a més que han estat tan tallades amb el temps, son dificils.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Doblatge Detectiu Conan

EntradaAutor: blastilonic » 15 maig 2016 20:01

El primer doblador d'en Kogoro si ho vaig entendre bé, va ser Marc Ullod i ho va deixar per doblar altres coses. L'any passat a Barcelona va interpretar davant d'altres dobladors el personatge d'en Kogoro Mouri

Link
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
Avatar de l’usuari
blastilonic
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2016 17:20
Ubicació: Girona i Barri de Gràcia

Re: Doblatge Detectiu Conan

EntradaAutor: koroki » 31 maig 2016 14:19

Pero simplement ho va deixar perque s'en va cansar?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron