Boneees!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Boneees!

EntradaAutor: blastilonic » 15 maig 2016 19:44

Bona tarda,
em dic Ferran tinc 19 anys i soc un gran fan de l'anime en català, m'encanta anar a veure representacions de dobladors d'anime en català, cantar els openings... Tot un friki! jaja Soc de Girona i ara visc a Barcelona perquè estudio ciències culinàries i gastronòmiques allà!

Els meus animes preferits, els de tota la vida, són Sailor Moon i Inuyasha. Són dos animes que he vist unes 3 vegades cada un i no em canso mai de mirar-los. De fet fa 5 anys vaig aconseguir els audios en català de Sailor Moon i com que no es trobava en lloc per internet la vaig pujar en qualitat DVD pel famos megaupload -jejeje no sé si es pot dir això aquí XD- amb tota aquesta tonteria vaig dessidir obrir un fòrum i li vaig dir Blastilonic: http://animesm.new-forum.net/ en un principi era per parlar sobre Sailor Moon en català, però finalment el vam obrir a més coses, si li voleu donar un cop d'ull ja sabeu ;)
Imatge
Ara mateix estava passant apunts amb la banda sonora de Sailor Moon jaja, la vaig penjar tota al youtube i ara me la vaig escoltant... però com sempre em distrec i faig altres coses... ^^'
També soc seguidor de clàssics com Sakura, el detectiu conan, Tsubasa, Ojamajo Doremi, Azuki... i molts més!

Aquest any he mirat molts animes, us deixo aquí la llista:
- Soul eater -Brutal-
- Soul eater Not
- Mirai Nikki -Brutal-
- Parasyte -Brutal!!!!!!!!!!!!!!!!!-
- Sword art online
- Tokyo Ghoul
- La magia de Zero
- Sailor Moon Crystal
- Another
- Nº6
- Mayoiga
- Boku dake ga Inai Machi
- Owari No Seraph
- Junjou romantica
- sekaiichi hatsukoi
- Konosuba
- Kono Subarashii
- Kyou Kara Maou

Fa poc em vaig introduir al món del yaoi i com podeu veure n'he vist pocs, els primeres van ser Junjou romantica i sekaiichi hatsukoi (no em van dir massa res...) i per sort Owari no seraph i nº6 em van enamorar, si algú em recomana algun yaoi o anime qualsevol m'encantaria

Amb els del fòrum del Blastilonic fem quedades cada any per anar al Saló del Manga o a la Japan Weekend, m'encantaria fer quedades amb vosaltres també!
Imatge
Imatge
Imatge

Doncs poc més em queda dir per presentar-me, soc un tiu divertit, infantil, toco la guitarra, m'agrada molt la música i la cuina... Espero saber més de vosaltres!
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
Avatar de l’usuari
blastilonic
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2016 17:20
Ubicació: Girona i Barri de Gràcia

Re: Boneees!

EntradaAutor: koroki » 31 maig 2016 14:14

Joer, mola, vens amb forum i tot, gens malament! De fet pel que veig, el forum teu te mes visites que aquest...

A mi de sailor moon m'encanta la Neptu XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Boneees!

EntradaAutor: miyu » 31 maig 2016 21:23

Bones Ferran!
A mi m'agraden molts dels animes que has dit, les gore (com another), i les dhumor com Zeno no tsukaima. I jo si que conec força yaoi per si t'interessa ^w^, passa-t'ho be a AMU! (aula manga udg)
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Boneees!

EntradaAutor: koroki » 01 juny 2016 18:17

miyu ha escrit:Bones Ferran!
A mi m'agraden molts dels animes que has dit, les gore (com another), i les dhumor com Zeno no tsukaima. I jo si que conec força yaoi per si t'interessa ^w^, passa-t'ho be a AMU! (aula manga udg)

Fuyoshi
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Boneees!

EntradaAutor: blastilonic » 14 juny 2016 18:04

Moltes gràcies a les dos per aquesta rebuda!
Doncs ja veieu quin tipus d'anime m'agrada una mica:
Uns com Sailor Moon, Madoka. Doremi, Sakura...
altres yaois
Altres com Inuyasha, Soul Eater
Altres com Mirai Niki, Another, Mayoiga...!

Si teniu alguna recomanació la veritat que us ho agrairia!
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
Avatar de l’usuari
blastilonic
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2016 17:20
Ubicació: Girona i Barri de Gràcia

Re: Boneees!

EntradaAutor: koroki » 18 juny 2016 22:02

Home, t'agradaen pastelosos.

Genkan et podria agradar xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron