Carnaval Otaku 2017

El canrnaval Otaku és l'event que on els otakus anem a difrutar de la nostre afició per disfressar-nos : El cosplay !

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 30 gen. 2017 17:14

miyu ha escrit:Yvonne la idea es que la gent s'impliqui en enviar fotos dels seus cosplays i tingui ganes de venir per veure la seva foto i es vinculin mes a Amu.


Ja ho se, pero poder hi ha molta gent que no poder no enviar perque no se n'enteren :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sanse » 30 gen. 2017 23:20

Vaig parlar ahir amb la Miyu per skype i em va dir que ella no té cap problema amb que agafem les seves fotos. Això si, que li diguem quines agafem perquè ens digui qui va ser el fotògraf que les va fer i ho posem. De fet, no se com teniu pensat de fer lo de les fotos, però crec que estaria bé posar a totes les que pengem a sota el nom tant del model com del fotògraf.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 31 gen. 2017 12:26

Si en aixo tens rao yvonne, i em sembla be sanse, pero igualment s'hauria de fer la crida per FB no?
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 05 feb. 2017 12:10

Sanse ha escrit:Vaig parlar ahir amb la Miyu per skype i em va dir que ella no té cap problema amb que agafem les seves fotos. Això si, que li diguem quines agafem perquè ens digui qui va ser el fotògraf que les va fer i ho posem. De fet, no se com teniu pensat de fer lo de les fotos, però crec que estaria bé posar a totes les que pengem a sota el nom tant del model com del fotògraf.


Tenia pensat avisar també la Kasu pel tema que també ha estat una cosplayer activa en els nostres events. :perverface:

miyu ha escrit:Si en aixo tens rao yvonne, i em sembla be sanse, pero igualment s'hauria de fer la crida per FB no?


En això i estic d'acord perquè sinó només tindrem el de sempre >.< :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sanse » 06 feb. 2017 00:15

Yui-chan ha escrit:
Sanse ha escrit:Vaig parlar ahir amb la Miyu per skype i em va dir que ella no té cap problema amb que agafem les seves fotos. Això si, que li diguem quines agafem perquè ens digui qui va ser el fotògraf que les va fer i ho posem. De fet, no se com teniu pensat de fer lo de les fotos, però crec que estaria bé posar a totes les que pengem a sota el nom tant del model com del fotògraf.


Tenia pensat avisar també la Kasu pel tema que també ha estat una cosplayer activa en els nostres events. :perverface:



De fet, avui mateix li he preguntat i m'ha dit que sí, que agafi fotos del seu devianArt ^^
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 06 feb. 2017 21:55

A la reunio d'ahir es va dir que agafessim aquestes fotos ja que ens havien donat permis pero que tambe es faria una crida per FB. I que es posaria un peu de pagina com va suggerir en sanse.

P.D. Estem treballant amb el trivial
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 06 feb. 2017 22:42

Nou prototip del horari, i hauria de ser, en principi, el definitiu (potser es modificara el preu d'inscripcio a l'smash)
Fitxers adjunts
IMAG PROT 4 CARNAVAL.jpg
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sanse » 07 feb. 2017 20:29

No acabo de veure massa clar que calgui posar l'horari de la planta baixa tant complex. A l'horari només hi posaria els tornejos, el free play es dona per suposat que és sempre que no hi ha torneig.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 08 feb. 2017 00:29

L'horari de la planta baixa l'ha dissenyat en jaeke (nomes el vaig passar a pc i afegit torneig de ddr), si ell hi esta d'acord el simplificare treient el dels free plays, pero em cal confirmacio
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 10 feb. 2017 00:34

Bones la kamiko m'ha enviat aixo:
Maria! Se'm ha passat lo del carnaval otaku i ara acebo de veure que el màxim per solicitar era el 1 de febrer. Encara hi ha alguna plaça vacant? Es que aquest cop hem encarregat diversos peluixos de pokemon i coses noves

(En Sanse proposa parlar-ho el diumenge a la reunio)
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 10 feb. 2017 20:57

miyu ha escrit:Bones la kamiko m'ha enviat aixo:
Maria! Se'm ha passat lo del carnaval otaku i ara acebo de veure que el màxim per solicitar era el 1 de febrer. Encara hi ha alguna plaça vacant? Es que aquest cop hem encarregat diversos peluixos de pokemon i coses noves

(En Sanse proposa parlar-ho el diumenge a la reunio)


Jo crec que es pot paralar... pero un negoci aixi has d'estar pendent... enfi... crec que com en sanse s'hauria de parlar :va:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: koroki » 13 feb. 2017 11:42

El horari aixi l'entenc més per organització, pero per "vendre" es bastant complex. A part no es solapen varies coses?

Per altre banda, aixo de possar nomes el anime de Karas, em sembla una mica extrany. Primerament perque estem parlant de un anime bastant especial, esteticament i en historia no es e tipic anime, i per altre banda es "vell" i poc conegut. Crec que seria millor tenir un parell o tres d'animes i donar mes varietat. Per exemple, es podia utilitzar alguna de les propostes que va fer la gent en les pasades jornades, no?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Carnaval Otaku

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

cron