Bones, sóc un nou membre!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Bones, sóc un nou membre!

EntradaAutor: MaRkRoC128 » 26 oct. 2017 16:32

Hola! Em dic Marc, acabo d'arribar aquest any a Girona i estic vivint en un pis d'estudiants mentre faig 1r de Medicina. Em van parlar d'Aula Manga i em va semblar molt interessant, ja que jo sóc molt fan de l'anime i el manga. M'agrada de tot una mica (de gèneres, vull dir), tot i que últimament estic més enganxat als animes llargs com naruto i one piece. També sóc molt de videojocs (lol el que més) i sobretot sobretot m'apassiona la percussió i la música en general. M'encanta el metal i el rock (amb tots els subgèneres que s'us puguin acudir dins d'això xD). I bé doncs, dit això, no sé ben bé el que he de fer per apuntar-me aquí, em van dir que comencés per presentar-me i tota la pesca, i suposo que ja aniré assebentant-me de les activitats i tal. Ara mateix el que més m'agradaria és conèixer gent amb qui poder compartir qualsevol dels gustos que he esmentat aquí dalt! Encantat :emocio:
PD: al lol em dic NIRVANA128 i Cruuush69 (dues comptes, no em pregunteu per què xD)
MaRkRoC128
New_member
 
Entrades: 4
Membre des de: 26 oct. 2017 16:18

Re: Bones, sóc un nou membre!

EntradaAutor: joansaballs » 26 oct. 2017 20:25

Benvingut a Aulamanga Marc, aquí som molts que ens agraden aquestes coses, segur que trobes algú que compreteixis totes les teves aficions.

També el dia 16 de Desembre tanim el OtaXmas que serà l'últim event d'aquest any que per les datesja estarà a punt d'acabar.

Els meus hobbies són els jocs de taula, sobretot de cartes, videojocs (siguent jo el cap de la comissió de jocs i videojocs) i algun que altre manga i anime.

En fi, benvingut a Aulamanga!!
Avatar de l’usuari
joansaballs
Bushiroad master
 
Entrades: 53
Membre des de: 16 nov. 2013 23:55

Re: Bones, sóc un nou membre!

EntradaAutor: patofet » 10 nov. 2017 10:42

Benvingut!! a l'associació hi ha molta gent que li agreden tot tipus de coses, si vols conèixer més gent i alhora ajudar a organitzar events pots venir al barraco, aquest proper diumenge dia 12 (12/11/2017) a les 17:00 tenim reunió, si vols venir estas invitat! :vicios:
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Bones, sóc un nou membre!

EntradaAutor: koroki » 14 nov. 2017 22:34

Benvingut a aquest petit lloc de forum xD

Començant pels vells clasics com naruto, aixo esta be xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bones, sóc un nou membre!

EntradaAutor: Sanse » 10 des. 2017 22:19

MaRkRoC128 ha escrit:PD: al lol em dic NIRVANA128 i Cruuush69 (dues comptes, no em pregunteu per què xD)


smurf!

Bueno, lol a part, benvingut! Si ens vols coneixer en persona el proper 16 de desembre farem un event a l'estació espai jove, l'OtaXmas!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488


Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron