Subvenció UdG 2007

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Dobok San » 09 nov. 2007 16:45

Suposo que el tema de fer les samarretes, punts de llibres i merchandising de la assiació seria lo principal i nose si podria aprofitar per imprimir cartells ja que tenim les dates fixes :?
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2007 23:15

En principi hauríem de cenyir-nos al que vam demanar, per tant hauriem de tenir o posar el document que vam presentar ( el tresorer l'hauria de tenir ? )
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 10 nov. 2007 10:22

En vistes a les peticions, aquí teniu la llista de coses que vam demanar:
- Teteres elèctriques
- Jocs de taula
- Altaveus
- Punts de llibre
- Samarretes
- Fulletons
- Adhesius
- Renovació domini web

Com veieu, la meitat de les coses són per difusió, i l'altra meitat són per compensar despeses que ja hem tingut... De tota manera, sempre que hi hagi una relació amb el tipus de coses que hem demanat i en cas que ens sobrés pressupost (cosa complicada, malgrat que vam posar els imports a l'alça), potser hi hauria la opció de demanar alguna cosa més. Heu de tenir en compte que no ens donen aquests calers perquè sí, sinó que els justifiquem a través d'unes activitats i actes dels que també s'ha de beneficiar la universitat (ja que els diners provenen d'ells). Així que calma, però també alegrem-nos de disposar de pressupost ^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 10 nov. 2007 12:13

Jo també opto per la calma, perque sinó ens embarquem en coses que després no en tornen diners malament.

Hauríem de fer les coses que vam dir urgentment i tantes com sigui possible. Tot el Spam per aulamanga sempre es benvingut.

Tema samarretes havia pensat una cosa :

Fer samarretes per l'Staff, es a dir unes samarretes que portéssim en events ways i coses així, i una altres per vendre.

La qüestió es que en les primeres podríem posar imatges com ens agrades, com no les vendríem no hauríem de preocupar-nos pel copyright. Les segones hauríem de fer el disseny autònom. Això ajudaria a identificar-nos en actes que fem o a lloc on anem (barna, foc, ect.).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 14:08

Mmmm sí, amb en Sergi vam estar parlant això de les samarretes, i no sé si seria "legal" vendre'n amb imatges amb copyright, així que si en féssim haurien de ser només per nosaltres. Si en voleu fer per vendre llavors ens hem de posar en marxa per pensar un disseny i que la gent que sàpiga dibuixar comenci a pensar... ^^U Jo ja miraré de proposar alguna cosa si decidiu fer-ho.

Hauríem de treballar també en alguna espècie de "panfleto" de les jornades, perquè realment se'ns tiren a sobre i hem fet poca publicitat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 10 nov. 2007 23:47

Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2007 00:36

Airin_Reika ha escrit:Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?


pos no seria mal idea...no es k tingui gaire personalitat k digem....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 11 nov. 2007 17:27

Jako-kun ha escrit:
Airin_Reika ha escrit:Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?


pos no seria mal idea...no es k tingui gaire personalitat k digem....XD
La sakura es lo millor del mon T0T vale ??

Te tot de personalitat, es com la superma en el super tres ù.u

No xe, sempre es ot, pero solen quedar cutres les mascotes, al menys es el que penso jo -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2007 18:17

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Airin_Reika ha escrit:Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?


pos no seria mal idea...no es k tingui gaire personalitat k digem....XD
La sakura es lo millor del mon T0T vale ??

Te tot de personalitat, es com la superma en el super tres ù.u

No xe, sempre es ot, pero solen quedar cutres les mascotes, al menys es el que penso jo -.-U


seps numes cal veure la "mascota" de Mangaline.......no em vull imaginar la nostra estimada sakura amb braços potes i ulls....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airin_Reika » 11 nov. 2007 19:38

Home no foteu una sakura am potes...-.- Koi una mascota dins la sakura pot ser...:S
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: SiKiaTriK » 13 nov. 2007 10:51

Bones! de fet ja fa temps que estic pensant de donar una mica més de vidilla a la sakura. No es que no estigui bé el rosa, però crec que es podria tunejar una mica per fer-la més atractiva.
No m'anirien malament algunes idees, projectes ja fets, penjar una imatge de com quedaria i mirem aviam que podem fer. (La sakura del titol dels Fòrums no es rosa però és sakura igual per exemple)
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: koroki » 13 nov. 2007 20:16

SiKiaTriK ha escrit:Bones! de fet ja fa temps que estic pensant de donar una mica més de vidilla a la sakura. No es que no estigui bé el rosa, però crec que es podria tunejar una mica per fer-la més atractiva.
No m'anirien malament algunes idees, projectes ja fets, penjar una imatge de com quedaria i mirem aviam que podem fer. (La sakura del titol dels Fòrums no es rosa però és sakura igual per exemple)
Donc tunejar la sakura ho trobo molt bona idea. Personalment el rosa no me desagrada per la sakura, però es evident que la sakura sola es sosa.

Tot i que no veig la manera de fer-ho ( siusplau no li posis cara i potes a la sakura -.-U)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 13 nov. 2007 20:36

koroki ha escrit:
SiKiaTriK ha escrit:Bones! de fet ja fa temps que estic pensant de donar una mica més de vidilla a la sakura. No es que no estigui bé el rosa, però crec que es podria tunejar una mica per fer-la més atractiva.
No m'anirien malament algunes idees, projectes ja fets, penjar una imatge de com quedaria i mirem aviam que podem fer. (La sakura del titol dels Fòrums no es rosa però és sakura igual per exemple)
Donc tunejar la sakura ho trobo molt bona idea. Personalment el rosa no me desagrada per la sakura, però es evident que la sakura sola es sosa.

Tot i que no veig la manera de fer-ho ( siusplau no li posis cara i potes a la sakura -.-U)


Li posarem un SHOOP DA WHOOP!!!!!....a la Sakura....ja me l'estic imaginant..... :twisted:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airin_Reika » 13 nov. 2007 22:13

POdriem canviar el tipus de sakura.. jo tink un brush al PS k e suna sakura pero amb la partd el mig etc... Pero la sakura encara k es maka e sun pel tipika, per exemple sweet project tb tenen de logo la sakura... jo opto per fe run convinat XDD
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jain » 19 nov. 2007 12:52

y que tal una mascota abrazondo a la sakura?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron