Sopar

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Quin dia et va millor fer el sopar?

Dimecres
2
18%
Dijous
2
18%
Divendres
7
64%
Dissabte
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 11

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2006 17:23

jo crec k lo millor seria nar a un de Buffet Lliure...rollo Sakura....i j'asta....la diversió la portarem kda un de nosaltres!!!...jo no m'hi antaria gaire per k sigui un de 100% japone si tal.....la kuestio es trobar un lloc per sopar k ens vagi b a tots.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 12 nov. 2006 18:59

a mi també tant m'es la veritat, menjare igual de poc a tot arreu....
a veure jo puc dir els preus de L'osaka, que esta bastant bé la veritat, s'hi menja bé i en quantitats, dinars son 7 euros i sopars uns 12.

Ja anireu dient, només demanaria que avisessiu per mail ^^u hi ha gent com jo que no ens n'enterem mai de les coses si no es que per casualitat ens podem passar una bona estona llegint el fòrum.
gomenasai
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Mimetta » 12 nov. 2006 21:01

Jo triaria buffet lliure, així plou a gust de tothom i podem menjar com uns condemnats 8)

I sobre el dia, triaria després de l'Assemblea General, que ja tenim a la gent reunida. Això sí, llavors hauria de ser dinar.
Avatar de l’usuari
Mimetta
Japan Fan
 
Entrades: 154
Membre des de: 14 set. 2006 22:53
Ubicació: Viatjant en el Catalunya Express 666

EntradaAutor: koroki » 12 nov. 2006 22:30

Jo preferiria uns entrepans i anar a un lloc obert per poder montar merder ._.

El sushi de aqui no mola gens una vegada has trepitjat japo ù.u
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 13 nov. 2006 18:13

Plex...he anta varis cops al restaurant Yumi yumi i al supermercat... i et puc assegurara que son japoneses!!!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 13 nov. 2006 18:30

Una coseta finalment el sopar es farà un divendres?? ja s'ha decidit el dia o q?? Bueno si no puc anar-hi no passa res...normalment treballo els divendres tot i que aquest mes m'han donat dos divendres de festa...(menys pasta) i si em criden per treballar el divendres( i coincideixi amb el sopar) amb m i no conteu...necesitu la pasta....
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: PeterPunkZ » 13 nov. 2006 20:16

Jo estic dacord amb en Sergi. A mi ja m'agrada anar a un restaurant 'pseudo-japones', però, primer, que podem montar menys merder (a veure, poder es pot, però jo personalment quan vai a algún lloc tinc una mica de respecte per el que hi pugui haver), i segon, que l'economia esta en forta recisió, i els 'entrepans/menjar que poguem portar/el que vingui a ser' sempre té més possibilitats (tan alimenticies com economiques).

I el dia... en principi tots em van bé.
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: aeris24 » 14 nov. 2006 00:35

Gent, em sembla que amb aquest lio ens estem complicant molt la vida... realment és tan important on anem a menjar?? I si són japonesos o no? ^^U Jo només ho comentava de bon rotllo, a mi tan m'és entrepans com xinès com el que vulgueu, la qüestió és quedar!! Així que què us sembla si ens centrem en buscar un dia enlloc de tractar els restaurants de Girona? :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Ingunn » 14 nov. 2006 17:18

Una cosa Nuri...si la reunió es fa dissabte y tu vols fer el menjar el dissabte...un no se però ningúa votat per el dissabte...i si es fa disabte definitivament yo no hi vaig... perque a les 3 començo a currar...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 14 nov. 2006 17:31

Lo del picnic no ho trobo malament...però amb el fred que fa...tindriam que trobar un lloc per menjar q yo em moro de fred facilment... a més surtiria molt més economic... podriem portar menjar fet per nosaltres : per exemple yo se fer sushi (Sergi soposo que no serà com a japo però una fa el que pot i a mi m'agrada força el sushi que faig :)) lameva mare sap fer un pastiss de pastanaga bonissim... y fins hi tot podem portar la tipica truita de patatas...si hi ha aficionat a les sopas (com jo) la meva mare sap fer sopes xineses i japonesses i estem intentant trobar la recepte del Ramen.... y al supermercat japones venen sopes d'aquelles q li fiques aigua calenta... tipus sopa de Miso (molt bona tot i que una mica cara) o sopa de ramen "tot y que de ramen en te poc" també es venen pastissets d'aquells al vapor de carn que son molt bons... no se podriem fer una cuina de fusio etnica Japo-chinesa-española-catalan (butifarrons :) )a jajaja....
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: koroki » 14 nov. 2006 21:51

Jo tenia la recepta dle ramen, estava a la difunta paguina de nipoweb, peror ara ja no esta ù.uU. Basicament era sopa de porc amb soja, peor portava les 4 cosetes mes que li donaven el toc especial ><

No xe com el ramen de japo re T_T, el trobo tant a faltaa
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 15 nov. 2006 16:30

:cry: quina sort!!! yo em tinc que conformar ambb el sopossat ramen que venen al supermercat Xinès que sembla les sopes aquelles de Gallina blanca anb oli de sésam i fideus Noodle... Ya m'agradaria a mi anar a Japó :cry: però crec que si no em venc algun organ vital a la mafia no anire mai...al pas que vaig i amb la merda sou que em paguen....sóc una desgraciada!!! :cry:
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: aeris24 » 05 des. 2006 16:44

Bones!!

Bé, ja que a l'enquesta va guanyar clarament la opció de divendres, fem el sopar un divendres, nops? Ara tenim dues opcions:
- divendres 15 de desembre
- divendres 22 de desembre

Quan us aniria millor? També hauríem de decidir el lloc (però sense complicar-nos la vida, please!! >_<U).

Va, que sinó no farem mai el sopar AMU!!! Serà el primer sopar, i a més celebrarem que fa un anyet que vam començar la paperassa de l'associació!! O_o :D
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: x3ron » 05 des. 2006 18:25

jo opto pel divendres 15, illoc podem quedar al xinu del carrer mifdia el jardi, es menja b i surt forza baratet, a mes tambe es pot muntar merder xD.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: PeterPunkZ » 05 des. 2006 19:07

Jo crec que es millor el dia 15, així que voto per aquest dia.

El lloc... com mes barat millor! xD! A mi un xinu ja m'esta bé, no direm que es menja bé, tampoc cal enganyar-se, però coses pitjors he provat xD. Ara, si hi ha algún lloc (sala de reunions del museu dels jueus? xDD) per fer un sopar i que cadascú porti un plat per picar em sembla encara més 'estpuendu'.

PD: Sigui a on sigui, x3ron, et guanyare als vagos BUAJUAJUAJUA xD.
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron