One Piece

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

One Piece

EntradaAutor: Aiko Minamino » 20 nov. 2007 23:33

*ona d'adoracio a l'Oda*

Senzillament tinc curiositat per saber quanta gent de per aquí ha descobert la fantastica genialitat de One Piece (jo estic per Water Seven) Oi k es genial?oi k siiiii?
(Al proxim salo grup de cosplay de one piece farem!)

Aquesta serie es deu, es genial en seriu,qui no se l'haji llegit k ho faci XD Pues aixo a quants us agrada?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 nov. 2007 00:22

A mi m'agrada molt, de fet, tan en l'anime com en el manga estic a l'última. Ara amb l'anime haviam si el "relleno" es un a mica de cent i es almenys entretingut de seguir. El manga tinc ganes de veure com acaba la cosa...

Per cert, tots els protagonistes son genials! I Water Seven mola molt, de la mateixa manera que la saga que ve a continuació que es la caña.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Sachiko » 21 nov. 2007 08:30

>3< a mi m'agrada moltisim One pIece *---* xD i fa molt de temps vaig fer cosplay per un salo del comic xDDDDD no n'erem molts pero bueno xD ens ho vam passar molt be~
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: koroki » 21 nov. 2007 13:41

Aviat entrara el més friki de tots de one piece, xeron es UN MACRO FLIPAT de la serie. Jo algun dia me posaré al dia, es que fa pal llegir els manges en angles ù.uU, vaig quedarme al principi de tot de water seven.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 nov. 2007 14:18

koroki ha escrit:Aviat entrara el més friki de tots de one piece, xeron es UN MACRO FLIPAT de la serie. Jo algun dia me posaré al dia, es que fa pal llegir els manges en angles ù.uU, vaig quedarme al principi de tot de water seven.


Doncs llegeixo amb castella xDD
Pirateking ho subtitula, i tot i que no m'agrada que s'hagi de posar contrasenya cada cop per obrir, fan un treball molt bo, però n'hi d'altres clar.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 21 nov. 2007 17:25

k rar k en neodark no hagi aparegut enkra per aki.... :? ....per fan de One Piece ell....XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 nov. 2007 19:15

A mi m'agrada molt, de fet, tan en l'anime com en el manga estic a l'última. Ara amb l'anime haviam si el "relleno" es un a mica de cent i es almenys entretingut de seguir. El manga tinc ganes de veure com acaba la cosa...


Uooooooooo Aleix k genial k t'agradi,oi k si k es fantastic op?!

Per cert, tots els protagonistes son genials! I Water Seven mola molt, de la mateixa manera que la saga que ve a continuació que es la caña.


Sisisi jo a water seven estic tant emocionada >////< no llegeixo mes rapid pk tinc examens k sino.... I els protagonistes son genials realment, son fantastics ^^

>3< a mi m'agrada moltisim One pIece *---* xD i fa molt de temps vaig fer cosplay per un salo del comic xDDDDD no n'erem molts pero bueno xD ens ho vam passar molt be~


Uooooooooooo Sachiko t'estimoooooooooooooooooooooo *abraçada/placatje* Vas fer Cosplay de OP?UOoooo de k vas anar? Jo pel salo k ve nire de OP demoment som una Perona un Usop i una Nico, pero ja nirem augmentant ja wahahaa


Per cert m'oblidava de dir k si algu esta mes enlla de water seven plis k no diguis spoilers e?XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Yami » 21 nov. 2007 20:50

Jo segeixo el manga de planeta (porto uns quants numeros sense comprar pero XD) i m'agrada moltisim XD els hi he agafat molt de carinyo als personatges XD
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: koroki » 21 nov. 2007 21:12

Yami ha escrit:Jo segeixo el manga de planeta (porto uns quants numeros sense comprar pero XD) i m'agrada moltisim XD els hi he agafat molt de carinyo als personatges XD
Doncs a veure si compres més mangas i m'ho deixes, que ara mateix es l'unica persona a qui li puc demanar T_T
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 nov. 2007 23:24

Aiko Minamino ha escrit:
A mi m'agrada molt, de fet, tan en l'anime com en el manga estic a l'última. Ara amb l'anime haviam si el "relleno" es un a mica de cent i es almenys entretingut de seguir. El manga tinc ganes de veure com acaba la cosa...


Uooooooooo Aleix k genial k t'agradi,oi k si k es fantastic op?!

Per cert, tots els protagonistes son genials! I Water Seven mola molt, de la mateixa manera que la saga que ve a continuació que es la caña.


Sisisi jo a water seven estic tant emocionada >////< no llegeixo mes rapid pk tinc examens k sino.... I els protagonistes son genials realment, son fantastics ^^

>3< a mi m'agrada moltisim One pIece *---* xD i fa molt de temps vaig fer cosplay per un salo del comic xDDDDD no n'erem molts pero bueno xD ens ho vam passar molt be~


Uooooooooooo Sachiko t'estimoooooooooooooooooooooo *abraçada/placatje* Vas fer Cosplay de OP?UOoooo de k vas anar? Jo pel salo k ve nire de OP demoment som una Perona un Usop i una Nico, pero ja nirem augmentant ja wahahaa


Per cert m'oblidava de dir k si algu esta mes enlla de water seven plis k no diguis spoilers e?XD


Simplement la canya. M'agraden sobretot els personatges, tots diferents i de PM. El principi tenia una mica de rabia a l'Ussop, la veu no m'agradava i nose, no me molava, però mirant els episodis en japones (estic parlant ara de l'anime) em va triunfa molt la veu k te i ara es un personatge irrellevable per mi (com tots vaja). També me encanta la Robin, sobretot el seu costat misterios i tal (mes endavant... bla bla bla) i també... bla bla bla (xD) No o dire perque no vull fer spoilers, pero la saga de despres de Water Seven insuperable pel moment. A més en cada episodi t'anadones de com de gran és el món de One Piece i quantes coses falten encara per veure. Cada cop sorten coses noves que fan que t'enganxis a saco a la sèrie.

EDIT: Acabo de mirar i tinc només amb One Piece (l'anime) 60gb!!, sense contar tot lo que tinc amb castellà grabat directe del jetix que o tinc amb CD (deixat algu, però no se a qui xD)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 22 nov. 2007 19:08

Sisi son tots tan fantatiscament unics tan insubstituibles....A mes com tu dius Aleix el mon de op es molt gran i cada vegada mes,a mes esta ple de moments k fan emocionar moltissim,com ara el final d'alabasta quan aixequen tots els braços....O la historia den Choper...Jo adoru en Luffy, per mi es el personatge mes adorable i encantador del mon, en Zoro tb m'encanta i en Sanji i... Be tots m'encanten XDDD No puc triaer >////<
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 22 nov. 2007 19:40

Aiko Minamino ha escrit:Sisi son tots tan fantatiscament unics tan insubstituibles....A mes com tu dius Aleix el mon de op es molt gran i cada vegada mes,a mes esta ple de moments k fan emocionar moltissim,com ara el final d'alabasta quan aixequen tots els braços....O la historia den Choper...Jo adoru en Luffy, per mi es el personatge mes adorable i encantador del mon, en Zoro tb m'encanta i en Sanji i... Be tots m'encanten XDDD No puc triaer >////<


La millor història per mi és la de Robin :D
A mi m'agraden els piques constants d'en Sanji i d'en Zoro, alies Rioga xD
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 23 nov. 2007 17:51

Això em recorda a una cosa k diu en Sanji sobre una noia en un moment "A man must forgive a woman's lie" uoooooooo es k te un estil x dir-ho XDDDD I en Zoro m'encanta tb moltissim una de les coses k m'agrada d'ell es.....El sentit de l'orientacio k te XDDDDDDDD Tot i k continua essent millor k el meu XD (I no exagero XDDD)

I no se encara la historia de la Nico pero de moment la k mes m'agrada es la d'en Choper es k es taaaaaaan trista ;_;
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 24 nov. 2007 00:04

Aiko Minamino ha escrit:Això em recorda a una cosa k diu en Sanji sobre una noia en un moment "A man must forgive a woman's lie" uoooooooo es k te un estil x dir-ho XDDDD I en Zoro m'encanta tb moltissim una de les coses k m'agrada d'ell es.....El sentit de l'orientacio k te XDDDDDDDD Tot i k continua essent millor k el meu XD (I no exagero XDDD)

I no se encara la historia de la Nico pero de moment la k mes m'agrada es la d'en Choper es k es taaaaaaan trista ;_;


Doncs a la història de Robin agafat fort! Bueno alemnys per mi es de les millors (de fet totes les històries sòn tristers xD)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 24 nov. 2007 00:24

Siii son tristes pero molt profundes i maques, com vaig plorar a Alabasta, jo diria k si sumo totes les llagrimes k mha fet plorar de op podria crear la grand line XDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

cron