Punts de Manga - Difussió attack!-

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

EntradaAutor: Taki » 04 set. 2007 07:54

A mi m'agraden molt els punts, Kerla *¬*

Les imatges en sí són maques també ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Darko » 25 set. 2007 12:55

estan molt be els teus punts kerla...ara s'hauria d'intentar crearne alguns del mateix estil...pro sense yaoi o yuri...no hi tinc res en contra....pro aixi arribarem a mes gent xDDDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 25 set. 2007 13:30

algun de yuri i yaoi estaria be.....xo si k estaria be fer-nes mes del pal videojocs famosos i series d'anime i manga famoses.....lo bo esk la gent va dient coses i pocs les fan....el meu problema sempre ha estat el photoshop....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 25 set. 2007 22:15

Hehe, evidentment!!! a veure jo aquests punts només els vaig fer per saber si agradava el meu "estil" o la manera en que jo creia que havien d'estar estructurats els punts.

I com a prova vaig fer el que a mi me mola més :P es clar que m'agradaria que s'imprimissin alguns yaoi/yuri, però per suposat sóc plenament conscient que no és la manera d'atraure més gent ^^. quan pugui en faré d'altres, ja que en koroki em va passar el logo com deus mana.

de videojocs no me'n demaneu, la única consola que mai he tingut és una gameboy pocket en blanc i negre amb el joc de pokemon blau, i el supermario. (ah, i el kirby!)


*edit*
Com que el d'en Sanzo (a part del logo) no havia tingut cap queixa, l'he canviat una mica el format de les imatges i tal, una cosa així amb imatges de diferentes series i diferents frases estaria bé doncs?

Ps: Ah! no feu cas de la pintada més fosca al peu del punt, ho arreglo amb un pis pas, no havia vist que m'havia quedat això, no ho tingueu en compte.

Imatge
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 08:34

Jo quant tingui temps, busco imagnes i miro de fer punts amb fotoshop ><, es que com no tinc internet es dificil T-T. Pero crec que m'en podre ensurtir >-<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 22 nov. 2007 16:56

Com podeu veure, doncs he fet punts ^^UU ja que de moment ningú m'havia criticat els anteriors inoccent de mi he pensat que potser no els faig taaan malament i n'he fet més amb alguna altra idea/frase.

Sobretot, si penseu que són caca de la vaca, vull que ho digueu (potser més suau si pot ser) però si no us agraden digueu-ho (i perquè!). Si creieu que es pot salvar alguna cosa canviant això o allò altre....

He intentat de fer diferents coses i anar canviant una mica dels anteriors a veure què us sembla!

Bé, ja direu, espero que us agradin minimament!!


Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 nov. 2007 23:02, en total s’ha editat 6 vegades.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 22 nov. 2007 18:09

Wow.....molt currats Kerla.....sobretot el de Death Note^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: SiKiaTriK » 22 nov. 2007 20:30

Ole, que guapus!!! per fi algú que curra per disseny :') tic musiunat :oops: iam quins tirem endavant, jo de moment tinc feina amb els 2 cartells de les jornades, el de Haruhi i el de Utena que encara no he començat o_O' En fi, m'alegro que el projecte dels punts segueixi endavant com a mínim dins el cap d'una friketa pervertida! Merxi Kerla ;D
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: koroki » 23 nov. 2007 11:23

Kerla nomes dir una cosa : Perfecte ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 23 nov. 2007 14:06

Tants piropos em faràn posar vermelleta u///////////u. També m'agradaria que si un no us acaba d'agradar m'ho dieu i així jo intentaré no repetir-ho.

Veient que ningú diu que siguin lletjos, si voleu n'aniré fent i així tan bon punt poguem imprimir-los ja tindrem per escollir.
Opinió personal, crec que estaria bé imprimir algun aviat per veure quina tirada tenen (i fer servir la subvenció) i mica en mica en podem anar imprimint de diferents. (així en siki-sensei, en pot fer algun quan sigui amb tot el temps per endevant). I d'aquesta manera la gent no anirà veient els mateixos, sino que de tant en tant surtiràn de diferents i això atrau més l'atenció.


AH! una cosa que no se n'ha parlat.... quan imprimim els punts... què farem, només una cara, dues? o una cara imatge i l'altra negra/blanc?....
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 23 nov. 2007 16:13

Aixo s'hauria de anar a mirar, tot es qüestió de comprovar-ho, que surt mes barat o més macu.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 23 nov. 2007 20:04

Son guapissims Kerla!!! les imatges de Japó son bonissimes (m'agradt sobretot el del temple).
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Airin_Reika » 23 nov. 2007 21:34

Kerla artista!!! :P :P :P M'agrada moltisim com han quedat!!
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Kerla » 26 nov. 2007 19:35

Ja que a l'última reunió es va dir que intentaríem imprimir punts per tenir-los al stand i crec que estaria bé escollir-ne un parell perquè tan bon punt puguem poder-los portar. Els estic posant tots en el mateixpost perquè es vegin millor

N'he anat fent més i avui intentaré pujar-ne algun més (m'estic barallant amb ells ò__ó grr) estic esforçant-me a buscar diferents temes i/o gèneres, per això si creieu que hauria d'haver un de tal o qual...


Jo proposaria que cadascú tirés un o dos i els que més agradin els podem imprimir, què us sembla?

perquè ens entenguem tots:

- Full metal alchemist
- Death note
- Tori
- Shibuya
- Nana 1
- Nana 2
- Kojiro
- Sanzo
- Subaru
- Yaoi
- Yuri
- One piece 1
- One piece 2
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 26 nov. 2007 23:39

Kerla ha escrit:Ja que a l'última reunió es va dir que intentaríem imprimir punts per tenir-los al stand i crec que estaria bé escollir-ne un parell perquè tan bon punt puguem poder-los portar. Els estic posant tots en el mateixpost perquè es vegin millor

N'he anat fent més i avui intentaré pujar-ne algun més (m'estic barallant amb ells ò__ó grr) estic esforçant-me a buscar diferents temes i/o gèneres, per això si creieu que hauria d'haver un de tal o qual...


Jo proposaria que cadascú tirés un o dos i els que més agradin els podem imprimir, què us sembla?

perquè ens entenguem tots:

- Full metal alchemist
- Death note
- Tori
- Shibuya
- Nana 1
- Nana 2
- Kojiro
- Sanzo
- Subaru
- Yaoi
- Yuri
- One piece 1
- One piece 2


wowowowowwwoowowo........tan mooooooooooooolt be....dels nous el de Nana i el de One Piece els k més...i el k surt el samurai Subaru molt macu!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron