Dead or Alive (1999) - Takashi Miike

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Dead or Alive (1999) - Takashi Miike

EntradaAutor: Jako-kun » 26 nov. 2007 15:38

Una ple·lícula una miqueta vella ho sé, xo ho he fet penjar el trailer k va incorporat a la pel·lícula mateixa i que és com una mena de intro....i la música està molt b....numes la volia compartir amb tots vosaltres.....la pel·lícula és obra del director Takashi Miike tamb director de "Ichi the Killer" i "Gozu" entre d'altres.....casi totes elles bastant paranoiques, on al principi començen amb argument típic de yakuzas xo es va desenvolupant cap a coses bastant extranyes i psicodèliques....també mencionar que a la pel·lícula "Ichi the Killer" on un dels personatges recorda moltissim a en Manji de l'Espada del Inmortal......i per acabar dir que "Dead or Alive" té tres parts.....xo la primera part de totes té el final més LOL de tots.....recomano k la veieu numés pel final i si sou molt vagis busqueu pel youtube k segur k hi corre...XD....ale us deixo amb el trailer:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7HnYoWhnups[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 26 nov. 2007 17:01

Te molt bona pinta JAko xd
Crec que me la descargare, Per cert saps si Esta inspirada amb el joc de lluita del mateix nom?
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Jako-kun » 26 nov. 2007 23:41

neodark ha escrit:Te molt bona pinta JAko xd
Crec que me la descargare, Per cert saps si Esta inspirada amb el joc de lluita del mateix nom?


nops....joe m pensava k si xo res de res...va de yakuzes i paranoies...res mes...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 27 nov. 2007 10:47

la verdad es que están muy bien, aunk todavía me queda por ver la 3. por cierto, se ver que el prota es bastante conocido, no? alguien sabe su nombre (tambien aparece en BR2.)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 27 nov. 2007 11:05

és en Riki Takeuchi.....basicament vaig llogar (sips en la meva època de nar al videoclub) Dead or Alive perk hi sortia ell....tot i k fa una mica de por...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sachiko » 27 nov. 2007 13:45

*w* takashi miike m'encanta >______<! aquestes tres les tinc com un tresor al moble de casa xD m'encanten encara que potser xD molta violencia~ (pero avui en dia es el k es porta)
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Jako-kun » 27 nov. 2007 15:11

Sachiko ha escrit:*w* takashi miike m'encanta >______<! aquestes tres les tinc com un tresor al moble de casa xD m'encanten encara que potser xD molta violencia~ (pero avui en dia es el k es porta)


woooooo....O.o.....Sachi t'agrada Takashi Miike¿? normalment no agrada molt a les noies k jo sàpiga....les seves películes tenen moments bastant retocits...has vist Ichi the Killer¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sachiko » 27 nov. 2007 15:20

Chiii *w* i em va agradar moltisim xD (esque per el cinema ja dient que m'agrada el gore... xDDD)

De les que ha fet les que mes m'agraden son aquestes ^^

-Llamada perdida (Chakushin Ari) nomes la primera part que la segona la vaig trobar pessima xD (ara a esperar el remake que ja s'esta fent =_= els amerikakas...)
- La felicidad de los katakuri xDDDD es un no parar de reiure xD
- I de la colleccio de "Master of horrors" Imprint *-* que va ser sencurada *//////*~

y ara deien que n'esta fent una amb en tarantino ._.u no se si sera veritat ><
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Jako-kun » 27 nov. 2007 17:20

Sachiko ha escrit:Chiii *w* i em va agradar moltisim xD (esque per el cinema ja dient que m'agrada el gore... xDDD)

De les que ha fet les que mes m'agraden son aquestes ^^

-Llamada perdida (Chakushin Ari) nomes la primera part que la segona la vaig trobar pessima xD (ara a esperar el remake que ja s'esta fent =_= els amerikakas...)
- La felicidad de los katakuri xDDDD es un no parar de reiure xD
- I de la colleccio de "Master of horrors" Imprint *-* que va ser sencurada *//////*~

y ara deien que n'esta fent una amb en tarantino ._.u no se si sera veritat ><


mmmm......si t'haig de ser sincer no men sona cap de les tres k has dit....XD....xo la k si k em penso baixar i mirar es "La felicidad de los katakuri" k l'argument ta molt b...merci per les recomanacions...XD

de la de "Master of horrors" no he trobat gaire informació.....m'ho podries explicar una mica¿?....merxi^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 27 nov. 2007 20:45

habra que hechar un vistazo a las pelis...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Sachiko » 27 nov. 2007 23:32

Aqui et deixo el trailer de Imprint (la huella)

http://es.youtube.com/watch?v=G7PrSRkSC-0

L'argument es aquest XD

Un estadounidense (Billy Drago) va en busca de su novia japonesa y llega a una misteriosa isla donde ocurren extraños actos. Alli en la isla conoce a una prostituta con la cara desfigurada que era amiga de su novia

Com sempre no es una peli que pasi gaire rapideta i mes que hi han escenes on no es talla ni un pel en ensenyar la crueltat de les tortures (lovelove)
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Ingunn » 29 nov. 2007 15:10

Jo les he vist les tres... de Dead or alive...i son una mica raretes la veritat... tot i que tenen algunes seqüencies bones... lo que no entenc es perque han fet aquesta triologia... si cada pelicul·la no te res que veure amb les altres (nomès repeteixen els dos protagonistes)...se'ls i va molt la pilota sobretot al final de l'ultima pelicula que no te res a veure amb la pelicul·la en si.... pro bueno almenys surt un actor que no està gens malament.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron