magatzem de la foc i materials diversos.

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

magatzem de la foc i materials diversos.

EntradaAutor: kei-ta » 04 des. 2007 02:41

hola a tots, be com ya vaig comentar a la cris y an palex la foc a destinat la primera subencio en equipar les entitats de les 4 ciutats nucli otaku de catalunya, barcelona, tarragona, lleida y girona.

es va decidir comprar material per a videojocs, una de les activitats que ems public atreu en jornades, em comprat 4 tx, planxes de DDR metaliques y en destinarem dues per cada ciutat esmentada, a guirona ya en teniu una que la em desat provisionalment a casa den palex fisn que i trovem un lloc on guardarla, a finals de mes tenim previst de enviar la segona.

volem tambe comprar una maquina de fer chapes, que seria de us comu.


a abrcelona disposem dun magatzem on y tenim els seguents materials, dels quals podeu fer us, nomes cal que u soliciteu per correu y mirem el trasllat.


4 guitar hero
1 tv 16´´
material per a tallers de dibuix y origami
4 majhong
3 shogi
2 go
2 ps2 amb 2 dualshoxk
1 gamecube + 2 mandos
2 bosses industrials de roba per a fer instant cosplay o taller de costumitsació


tambe podeu disposar de premis per les activitats que aneu fent , ya que cada trimestre ens aniran donant petits lots de comics, gracies a un acord de patrocini que em conseguit amb varies editorials.


dons aixo es tot el que tenim per aqui, cualsevol cosa que necesiteu , feu-nos arrivar un correu a federaciotaku@gmail.com
kei-ta
New_member
 
Entrades: 18
Membre des de: 07 nov. 2006 12:39

EntradaAutor: koroki » 04 des. 2007 13:20

Gracies per la informació.

Ara la nostre feina esta en buscar un lloc central a girona on dipositar un material tan gran. Principalment buscarem entre centres civics a veure si ens deixen disposar del espai.

Per la nsotre part podem asumir per ara el carreg de la segona DDR quant arribi. Jo mateix puc posarla a casa meva, no tinc cap problema. Així mentres no hi hagui un lloc central, el material estarà dividit.

Per tota la resta només donar les gracies per oferirnos el material. Realment es molt interesant quant volguem fer unes minijornades >-<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron