Les Retrojornades de Videojocs

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

Les Retrojornades de Videojocs

EntradaAutor: Jako-kun » 08 des. 2007 00:49

bé per començar dir k es una proposta k es va originar poc abans de les Jornades de Manganime, kuan li vaig dir a la Presi si volia k portés la meva Super Nintendo, com k era tard i ja tenim prous cose a fer em va dir k no....xo va dir k estaria portar-la unes altres jornades......com ara les Retrojornades....

.....a tot aixó, k avui parlant-ne amb la Taki pos ella m'ha animat a posar el post anunciant akesta proposta......pos coma nava dient, abans d'escriure aket post mentres estava al lavavo......seps kuan un sen va a pixar li donen per pensar akestes coses...xD.....he pensat dos propostes una més ueale!....videojocs i friki!!! i l'altre més Otaku....la primera proposta seria:

Unes Jornades organitzades per l'Aulamanga i es basarien en Videojocs preferentment els mes antics k puguem trobar.....Nes, Super Nintendo, Nintendo 64, Play 1, Dreamcast, Sega Saturn, Atari......i nar pujant o baixant enkra més......seria un dia intensiu de videojocs competicions, tornejos.....amb les telivisions k comporta cada consola, el manteniment de les reliquies (consoles....tan velles com modernes).....la vigilància i amb la important colaboració dels membres i d'amics seus k tinguin consoles velles i no tan velles i les vulguin compartir amb més frikis.....^^

la segona proposta seria: unes Retrojornades a seques.....seria tan videjocs antics com karaoke de grups una mica antics, i per descomptat projeccio de series amb els seus anys (Muka Muka, Kimba el lleó blanc i ja no men recordo més....xD....tot i k suposo k bla de drac i arale tamb hi entren....xD

PD.....ja se k jo a vegades peco de bona persona per la vida i k potser la resta de gent no li fa gaire gracia k uns frikis li manoseguin la seva consola....xo tot i així ho trobo una bona idea.....^^......ah! men oblidava...ja k ho proposo....sapigueu k podeu comptar amb la meva super nintendo, la 64, la play 1 i la play 2......es tot el k tink...no puc oferir mes.....wenu i minim dos teles petites......^^U

espero les vostres opinions, crítikes, reformes, i pedres pel cap...xDDDDDD
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 29 feb. 2008 17:36, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 08 des. 2007 10:04

Bé, amb tu ja en vaig parlar ahir i saps que em sembla bé per molt que no sigui molt viciada XD

Puc intentar portar una Dreamcast, però no ho asseguro ù.u Teles, una mínim, diria dues però costa moltíssim baixar i pujar la que tenim al pis i no sabria si arriscar-me u.uU
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aeris24 » 08 des. 2007 11:28

Eis! Sí que recordo que m'ho vas comentar, i sembla una idea molt xula ^^

Jo proposo començar per la global, és a dir, la que agafa videojocs+karaoke+sèries etc. Serien les Jornades Nostàlgiques? XDDD recordaríem sèries de quan érem petits, amb les seves cançons, les viciades a les consoles... mooooooola XDDD Però ho hem de fer bé, ok? Amb temps, molta difusió i buscant un local adient... alguna idea? :roll: sinó podem provar amb l'Espai Jove altre cop?
Se us acudeix alguna data?

Per cert, jo tinc la Super Nintendo tb, i alguna tele puc portar (com sempre, el que és un pal és el transport, però què hi farem). Llàstima que no hagi trobat el sensor, perquè tenia la pistola aquella de la super nintendo tb!! T_T seguiré buscant!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 08 des. 2007 13:58

Una idea genial!!!!!!! tornar als vells temps, jo crec que ho podriem visualitzar per desprès d'examens (per suposat) o més endavant, però vigilar que no se'ns enganxi amb la festa major de la Udg.
Hauriem de tenir en compte també, que si ho fem bé i la gent respon, el públic hauria de ser més gran i no tan infantil (tot i que segur que també hi han nens). En quant als videojocs, com deia en Jako s'hauria de controlar molt bé i donar-li espai, perquè serà on hi haurà més gent.


Ps: on és el capità Harlock!!??? i Mazinger Z???? vui tornar a veure l'Amelio!!!
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Dobok San » 08 des. 2007 14:45

Eeeei si si bona idea!!!
Tot el que sigui videojocs i manga junts millor que millor xDDDD.
A veure recompte de consoles....
-Nes (em falta el conector de l'antena >_<)
-Supernes (es del meu cosi pero me le deixaria)
-N64 (Mario kart, Mario 64, Fifa 98, Iss98, Smash bros, Turok 2, mission imposible, NBA Hangtime i sembla que ja esta)
-Play2 (no problemo)
-Play3(Mmmm cada mando son 45 leros xDD pero bueno si es posa dintre una urna de metraquilat i vigilada amb sensors de moviment i 2 Gameras vigilant m'ho podria pensar) Si he posat gameras no camares XDD
-Xbox360 (Casi com la play3 pero si, la podria portar, esta en plans de piratejar i adquiri el joc de Naruto, pasa que em fot pal posarm-hi)
-Psp i Ds no crec que facin falta xDDD
(Tambe he tingut la snes, la psone, la sega saturn, la dreamcast i la gamecube pero no estan en la meva posesio ja >_<)
-La recreativa pesa massa per portar-la ho sento pero son mes de 80kg xDD
Friki dels videojocs?? Jo??? Que va home!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 08 des. 2007 16:49

Prefereixo fer-ho com ha dit la Cris ò.o Unes jornades en general de coses nostàlgiques XD Però centrant-nos en els videojocs, que sembla que tenen molta tirada i a més eren el tema inicial ù.u

Ai, jo també puc portar una play 2, que en el post d'abans ho he donat per suposat ^^U

(X-Japan compta com a música vella? XDDDD)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airún » 08 des. 2007 20:10

Es motl bona idea, pero amb karaoke i projeccions ehh ^^

jako tmb podem portar la tele gran, encara k pesa molt i l'auria de portar algu amb cotxe o algu :?

Pero molt wai ja en tinc ganes ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 09 des. 2007 00:06

ue ue!!!!.....gracies per apoyar el projecte^^......mmmmm sips ara hi pensava k jo puc portar 3 teles.....xD.......viam si mes gent veu el post i aporta més coses més teles mes consoles mujajajajajajaja....nah es conya....(wenu nume suna mica estaria be contar amb mes coses...xD)......en kuant a l'anime es posarien els inicis inicis de l'anime i a karaoke pos els respectius openings de series dels inicis inicis i grups j-music amb els seus anys.....X Japan per exemple...xD.....xo tamb es pot enmarcar en el tema melancolia de kuan erem petits i miravene l k sortia per la tele.....com k jo sóc de la generació de les tortuges ninja pos sempre està be enotnar el seu opening....xD per poc anime k fos....xD.......nu xe neu dient propostes i tal......s'ha de fer les coses amb temps...disposar de cotxes per portar kilos i kilos de makines de vici.....i el local k també es un tema important....ù.u

PD: mmmm...tot ho veig posible l'unic problema k veig son les dos Gameres de la Paly 3 k demanes, Dobok......jo numes puc portar dos Mothra k tink tancades en una habiació del pis....i un Gydorah k el trec a passetjar de tant en tant.......k te sembla si hi posem un Gydorah i un Gummà vigilant¿?.....xDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 09 des. 2007 02:58

yo tengo la play 1 con dos mandos y una tele. por otra parte, la proyección de deries más o menos antiguas, creo que es una idea que nos apasiona a todos ¡Volvamos a ver series de las que veíamos ará años! Mazinguer z, Dragon Ball, Estrella del puño del norte, el imperecedero doraemos, Bola de dan, chicho terremoto, captain tsubasa, marmalade boy, ranma, captain harlock, musculman...

También podríamos hacer un stand con comics un poco "viejos" como se hizo en las jornadas, pero con algo más de antelación.

Ah!, podríamos disponer de un coche.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2007 10:45

Vale, així anem decidint mes i lloc? ^^ Si voleu quan tingui temps em vaig passant pels centres cívics que hi ha a Girona (si m'acompanya algú... Que jo sola em perdo...) i pregunto i miro què tal estan. Això si no us va bé fer-ho a l'Espai jove, que allà ja ens coneixen i tal però és més petit ù.u I si hem de portar un munt de consoles amb les seves respectives teles, projeccions, karaoke, i també voleu stand, no sé si faríem XD

Per cert o.o El lleó blanc no es deia Kimba i no Simba, Jako? XDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: KaRaS » 09 des. 2007 12:02

a ver gentucilla de dios xDDDD, primero si es de videojuegos la PS2 minimo, k tiene todos los existentes xDDD solo hay k "bajarselos", weno apuntaos una ps2, un naruto narutimett hero 3, el "shipuden", snk vs capcom, tekken 5, rumble roses, soul calibur 3, y alguno mas k pueda descargar, tngo swap magic osea k no es problema, perdi la MCARD ste verano asike toi sin personajes, tendre k hacer alguna recopilacion minimo del soul, naruto y tekken :P

porcierto si llevais street fighter xD k sea el alpha 3 XDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
KaRaS
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 07 des. 2007 15:54

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2007 13:54

Eh, són unes retrojornades XD Si hi ha un Tekken, que sigui el 3 sisplau... Per mi és el més mític i suposo que per la resta també XD

I PS2 ja n'hi haurà, però estem intentant que siguin unes jornades de coses "nostàlgiques" (als 18 anys em fareu sentir vella? XD), per tant quant més antics (i mítics) siguin les consoles i els videojocs, més adequats seran per aquesta activitat ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: KaRaS » 09 des. 2007 14:37

joeeee xDD sois unos aburridos xDDD, enga traed la nintendo y la super con el street figther II turbo (el mejor xD), el mario bros, el pacman xDDD, fatal fury, el cadillacs and dinosaurs, primer mgs (metal gear solid) d nes, etc, xDDDD mas mitico k eso hay poco jajajaja

y si kereis sentiros "bien" en las retrojornadas xD decid todo a partir del FF7 es moderno xD osea k fuera ps1.
Imatge
Avatar de l’usuari
KaRaS
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 07 des. 2007 15:54

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2007 15:30

O_O Home tampoc es això XD

S'intentarà que hi hagi una mica de tot, sí... Però és que les jornades ha arribat el punt que totes són iguals... Així que ha sorgit aquesta idea per donar-li un enfocament diferent i fer una cosa una mica més original ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 09 des. 2007 19:21

Per mi perfecte. Es increïblement molt bona idea.

En tot els sentits.

Jo crec que estaria be no posar ni PS2 ni PS3, ara si una PS1 o Nintendo 64. els jocs aquest ja es consideren vells.

El que serà dificil serà trobar-ho tot i organitzar bé les coses.

Tot i que jo posu un punt de atenció : tot el que `portem es extremadament vell i per tant car. S'ha de anar molt hem compte.

També obtaria per posar algun pc amb algun emualdor ò.o.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron