Fulletó AulaManga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

EntradaAutor: mushroom » 09 des. 2007 21:26

aeris24 ha escrit:
mushroom ha escrit:Em podrieu dir les mesures i resolució que ha de tenir?, conec una mica freehand i photoshop i m'agradaria provar de fer alguna cosa.

Les mides són 10x20cm (és orientativa, pots adaptar-la una mica si vols), i la resolució de 300pp (és la necessària per dur a impremta).


juu nse d'on treure imatges que vagin aquesta resolució (si saps alguna pagina), pero bueno per fer algu en plan esbos ja podre.

PD: gracies per ferme notar taki :D :D
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: koroki » 09 des. 2007 21:53

mushroom ha escrit:
aeris24 ha escrit:
mushroom ha escrit:Em podrieu dir les mesures i resolució que ha de tenir?, conec una mica freehand i photoshop i m'agradaria provar de fer alguna cosa.

Les mides són 10x20cm (és orientativa, pots adaptar-la una mica si vols), i la resolució de 300pp (és la necessària per dur a impremta).


juu nse d'on treure imatges que vagin aquesta resolució (si saps alguna pagina), pero bueno per fer algu en plan esbos ja podre.

PD: gracies per ferme notar taki :D :D
http://orz.4chan.org/hr/imgboard.html

4chan sempre ajuda.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2007 23:34

De res home, de res ^^

Si busques alguna imatge d'alguna serie en concret, digue-ho a veure si et podem ajudar ù.u Si no, simplement vine a casa, l'ordinador d'en Sergi està ple d'imatges High Resolution XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 10 des. 2007 09:59

I love HR

M'encanten les imatges extremadament grans (**), despres pots fer fulletos de aulamanga xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: mushroom » 10 des. 2007 20:20

koroki ha escrit:
mushroom ha escrit:
aeris24 ha escrit:
mushroom ha escrit:Em podrieu dir les mesures i resolució que ha de tenir?, conec una mica freehand i photoshop i m'agradaria provar de fer alguna cosa.

Les mides són 10x20cm (és orientativa, pots adaptar-la una mica si vols), i la resolució de 300pp (és la necessària per dur a impremta).


juu nse d'on treure imatges que vagin aquesta resolució (si saps alguna pagina), pero bueno per fer algu en plan esbos ja podre.

PD: gracies per ferme notar taki :D :D
http://orz.4chan.org/hr/imgboard.html

4chan sempre ajuda.


oooh si si, m¡'aniran genials aquestes imatges. n'hi ha a resolucions molt grans. Graices pel link! bueno pues ara falto jo a vera que sem acut fer
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: aeris24 » 10 des. 2007 21:10

Em sembla perfecte que hi hagi més propostes, però anem super ajustats de temps!! Així que pensa-hi una mica i proposa'ns alguna coseta, please!! Hem de fer-ho jaaaaaaaaa >_______________________<
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 10 des. 2007 21:34

aeris24 ha escrit:Em sembla perfecte que hi hagi més propostes, però anem super ajustats de temps!! Així que pensa-hi una mica i proposa'ns alguna coseta, please!! Hem de fer-ho jaaaaaaaaa >_______________________<


Jo crec que ja que el temps se'ns tira a sobre, podries imprimir l'últim que has fet que ha agradat a tothom i quan puguem n'imprimim de diferents.

No vull desestimar la resta (que jo també n'he fet un, tot i que ningú ha dit res, ni tan sols un "és una caca":() però crec que és una cosa molt necessària i hauríem de tirar pel dret per tenir-ne com a mínim un.

Això si, quan puguem crec sincerament que seria interessant tenir-ne més d'un model.

Però si mushroom, pots tenir-lo fet aviat, millor que millor eh! però tampoc es qüestió de fer-te anar de cul.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: mushroom » 10 des. 2007 23:37

Kerla ha escrit:
aeris24 ha escrit:Em sembla perfecte que hi hagi més propostes, però anem super ajustats de temps!! Així que pensa-hi una mica i proposa'ns alguna coseta, please!! Hem de fer-ho jaaaaaaaaa >_______________________<


Jo crec que ja que el temps se'ns tira a sobre, podries imprimir l'últim que has fet que ha agradat a tothom i quan puguem n'imprimim de diferents.

No vull desestimar la resta (que jo també n'he fet un, tot i que ningú ha dit res, ni tan sols un "és una caca":() però crec que és una cosa molt necessària i hauríem de tirar pel dret per tenir-ne com a mínim un.

Això si, quan puguem crec sincerament que seria interessant tenir-ne més d'un model.

Però si mushroom, pots tenir-lo fet aviat, millor que millor eh! però tampoc es qüestió de fer-te anar de cul.


Estic d'acord amb tu, per mi tireu endavant imprimiu ja, espero poder ajudar amb el disseny d'altres coses que necessiteu, si voleu, contar amb mi!
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

Anterior

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron