Les Retrojornades de Videojocs

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

EntradaAutor: Jako-kun » 09 des. 2007 22:54

mmm....respecte a lo k ha dit en Karas...sincerament no he entès res...O.o....massa lios de k és vell i k no i k es pot fer seevir i k no......xo wenu......jo crec k primer es fa una llista del k la gent pot aporatra i despres ja es veurà en k ens centrem......perk lloc i teles no crec pas kens sobrin pas.....u.u

lo k has dit tu sergi dels emuladors molt bona idea....a falta de consoles els emuladors son els seus succedanis.....xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: KaRaS » 09 des. 2007 22:59

en cuanto a emuladores bajaos de neo-geo xD ahi stan todos los juegos miticos por excelencia, xD a ser posible, hay un juego k no puede fallar xD y ke es mas mitico ke el street figther II xD el METAL SLUG xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
KaRaS
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 07 des. 2007 15:54

EntradaAutor: x3ron » 10 des. 2007 01:23

jo puc aportar la meva geme gear ke no funciona diria, pero mirare si ho puc arreglar, i la nintendo 64, i tinc el mario party i algun altre ke ara ja ni recordo.
I jo crec que jocs de ps2, no sen tenen ke portar ja que son retrojordanes, per tant opino ke nomes consoles desde la psone i n64!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enrere.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Jain » 10 des. 2007 11:58

la idea de los emuladores es buena, tal vez con algun ordenador y mandos y el mame32 tendríamos muchos juegos accesibles en poco espacio y seguro que van. Si, creo que con jornadas nostalgicas se referían a Nintendo 64 y previas.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 10 des. 2007 16:17

Bueno pero es que en la play 2 se pueden meter juegos de la 1, que yo ya no conservo ^^U

O por ejemplo podríamos llevar juegos estilo aquella recopilación de Sonic que sacaron, o el Tekken 5, que tiene el 1, el 2 y el 3.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 10 des. 2007 18:04

Amb coses aixi maleeixo 100000 +1 el dia en que mon germa es va vendre la megadrive per ebay TT_TT em sembla molt bona idea sobretot pk m'encanten els videjocs antics...Monkey Island I...*¬* cuidado detras de ti un mono de tres cabezas!
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 10 des. 2007 20:31

digeu-me k soc trist i patètic....xo no he jugat al Monkey Island....ù.u

mmmmm.....seps com molt be diu la Taki, lo wai de tenir la Paly 2 és k es poden jugar a jocs d ela Play1....xD......i lo k has dit re recopilatoris.....al centro mail n'he vist bastant de jocs Atari, drecopilatoris de Metal Slug etc etc...

veig k si tirem mà d'emuladors ens faran falta conexions usb per mandos de play k seria una mica trist fer combats versus un a cada emitat del teclat...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: x3ron » 10 des. 2007 20:43

Jako-kun ha escrit:digeu-me k soc trist i patètic....xo no he jugat al Monkey Island....ù.u

mmmmm.....seps com molt be diu la Taki, lo wai de tenir la Paly 2 és k es poden jugar a jocs d ela Play1....xD......i lo k has dit re recopilatoris.....al centro mail n'he vist bastant de jocs Atari, drecopilatoris de Metal Slug etc etc...

veig k si tirem mà d'emuladors ens faran falta conexions usb per mandos de play k seria una mica trist fer combats versus un a cada emitat del teclat...xD



no has jugat al monkey... no saps el que et perts, monkey island i simon the soccers dos gradisims jocs,pero eren per pc, i a mes d'aventures grafiques. si els vols els tinc tots dos.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Jako-kun » 10 des. 2007 21:19

x3ron ha escrit:
Jako-kun ha escrit:digeu-me k soc trist i patètic....xo no he jugat al Monkey Island....ù.u

mmmmm.....seps com molt be diu la Taki, lo wai de tenir la Paly 2 és k es poden jugar a jocs d ela Play1....xD......i lo k has dit re recopilatoris.....al centro mail n'he vist bastant de jocs Atari, drecopilatoris de Metal Slug etc etc...

veig k si tirem mà d'emuladors ens faran falta conexions usb per mandos de play k seria una mica trist fer combats versus un a cada emitat del teclat...xD



no has jugat al monkey... no saps el que et perts, monkey island i simon the soccers dos gradisims jocs,pero eren per pc, i a mes d'aventures grafiques. si els vols els tinc tots dos.


el simon the sorcerer el tenia perk em venia amb el diari i ma mare el va comprar....xo digam tonto.....no el vaig saber instalar....feia molt poc k tenia ordinador....ù.u.....mmmm...no estraia mal arreglar l'error al cap de 10 anys....si mel pots passar hi jugaria....xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airin_Reika » 10 des. 2007 21:24

Jako tu no ets persona
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 10 des. 2007 21:51

Airin_Reika ha escrit:Jako tu no ets persona

....soc friki.... :twisted: .....xo no m'hi podré considerar mai del tot si no he jugat al Moneky Island ho sé...ù.u...si tan mític és hi jugaré doncs.....i despres....hauràs de retirar el k has dit.....muajajjajajajja....XD....nah es conya...kuan en Gumà mel passi prometo jugar-hi.... :wink:

PD: mmmm...continuem amb les Retrojornades k ens anem desviant....i lo pitjor es k el culpable soc jo...XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 10 des. 2007 22:21

Torneig de Tetriiiiiiiiiis!!!!!!!! jajaja

P.D. And the seventh day, God create Tetris
és certa o no? jaja
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Sanse » 11 des. 2007 11:29

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH!!!!! RETROJORNADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.

Estic pensant, torneig de Super Smash Bros (de 64)?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jain » 11 des. 2007 12:17

yo voto por torneo de Street fighter, KOF, tekken 3...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 11 des. 2007 12:27

Xose ha escrit:Torneig de Tetriiiiiiiiiis!!!!!!!! jajaja

P.D. And the seventh day, God create Tetris
és certa o no? jaja


a alguna cosa es tenia k viciar.....Déu és el Gamer superior....XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron