Les Retrojornades de Videojocs

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

EntradaAutor: koroki » 11 des. 2007 13:13

Doncs si podem obtenir un parells de gameboys, jo tinc un cable link.

Podriem jugar partides de tetris a dos jugadors, es a dir, fer tornejos.

El tetris en 2 players de la gameboy era sublim.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 des. 2007 13:21

koroki ha escrit:Doncs si podem obtenir un parells de gameboys, jo tinc un cable link.

Podriem jugar partides de tetris a dos jugadors, es a dir, fer tornejos.

El tetris en 2 players de la gameboy era sublim.


lo més genialissim serien Gameboys Tochas o GBPockets.....xo sempre es pot tirar mà de les GBA i suposo k la DS al acceptar jocs de l'advance tamb ho fa dels de GB normal.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 11 des. 2007 13:23

Jo tb tinc Gameboy (de les totxo XD) i uns quants jocs! Però el que seria perfecte és trobar un cartutx que tenia per posar els jocs de la Gameboy en la Super Nintendo (això seria ideal per fer partides de 2 jugadors no?) Però no sé on és des del trasllat que vaig fer!! >_< continuaré buscant Ò_óU
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 11 des. 2007 23:27

aeris24 ha escrit:Jo tb tinc Gameboy (de les totxo XD) i uns quants jocs! Però el que seria perfecte és trobar un cartutx que tenia per posar els jocs de la Gameboy en la Super Nintendo (això seria ideal per fer partides de 2 jugadors no?) Però no sé on és des del trasllat que vaig fer!! >_< continuaré buscant Ò_óU
El super gameboy no se si servia per fer dos players.

jo tinc un cartuch de teris original japones ( te inclus la cancio type A diferent (**))
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 11 des. 2007 23:44

koroki ha escrit:jo tinc un cartuch de teris original japones ( te inclus la cancio type A diferent (**))


La cançó type A (osease, la classica) és diferent???? llavors no mola tiu

Si en algun cas falles tot això de les game boy "tocho", sempre queda la possibilitat de fer un torneig de Tetris DS, si, no es el mateix però.....
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 11 des. 2007 23:47

Xose ha escrit:
koroki ha escrit:jo tinc un cartuch de teris original japones ( te inclus la cancio type A diferent (**))


La cançó type A (osease, la classica) és diferent???? llavors no mola tiu

Si en algun cas falles tot això de les game boy "tocho", sempre queda la possibilitat de fer un torneig de Tetris DS, si, no es el mateix però.....
Si ason reto jornades molaria més una gameboy toxa. Tambe es podria fer mitjanzant emulador, peor bueno, principalment la idea es amb gameboy ù.ú

I si la primera versio del Tetris tenia la canço type A difenrent. Personalment es bastant més dolenta, pero més indiferent, perque . . .

I'm Type C Fanboy.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 12 des. 2007 14:42

No se si serviria, jo tinc una gameboy pocket i només hi tinc el Kirby i Pokemon ^^U
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Dobok San » 12 des. 2007 17:15

Mmmmm pel tetris jo li puc demanar al meu cosi com vaig dir lo de la snes i te el joc del Tetris & Dr Mario ^^ vamos que pel tetris no problema (aviso que me arribat al nivell 17 del tetris...ara ve quant un dir que es molt poc >_<)

Se que pel tema de emuladors el millor seria en una recreativa de veritat, jo en tinc una MAUHAHA pero pesa molt molt mooooolt i es imposible de portar i a mes nomes te 3 botons de moment >_<
Pel tema game boys antiges jo en tinc una pero li falta la tapa de la pantalla pero funcionar ho fa, tambe tinc una gba i el cable link ^^

Per cert tinc una tele de 14" que podria portar
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Yami » 12 des. 2007 21:58

Jo el que puc portar son els recopilatoris dels jocs antics de sonic, tinc els dos que han sortit per ps2. També el tekken 5, ja que porta incluits els tres primers tekkens, i el tekken 3 és totalment necessari ù.u tinc el crash team racing també, per si interessa XD
i els monkey island estarien molt be, pero al igual, al ser d un sol jugador no te tant d'interes.
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Dj_Aleix » 12 des. 2007 22:28

Jo tinc encara la Game Boy original i la Megadrive, amb dos mandos (crec que funcionen tots els botons encara... s'hauria de mirar...) amb jocs mitics (per dos players) com el Virtual Racing, l'Eternal Champions o l'NBA Live 96.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Sanse » 12 des. 2007 23:37

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Doncs si podem obtenir un parells de gameboys, jo tinc un cable link.

Podriem jugar partides de tetris a dos jugadors, es a dir, fer tornejos.

El tetris en 2 players de la gameboy era sublim.


lo més genialissim serien Gameboys Tochas o GBPockets.....xo sempre es pot tirar mà de les GBA i suposo k la DS al acceptar jocs de l'advance tamb ho fa dels de GB normal.....


Nota: La DS NO emula jocs de Gameboy/Gameboy color. Només de Gameboy Advance. Ho diu a les especificacions de la consola i a més ho vaig probar.


Cambiant de tema, jo podria portar una N64 amb l'Fzero X, el Wave Race 64, pokemon stadium (1 i 2) (només he dit els jocs amb capacitat multiplayer), 3 mandos i un transfer pack!!! Per desgracia no tinc gaires coses desbloquejades amb lu que a l'Fzero per exemple no es podran triar tots els vehicles.

Si, obbiament també tinc el Super Smash Bros., pero a diferencia dels altres, d'aquest o tinc tot desbloquejat (i lu que em va costar desbloquejar en Jigglipuff).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 12 des. 2007 23:45

Ostia, ara no em digueu que hi haura torneig de pokemon XD

El problema es que jo u tinc amb el ruby XD y si es volgues fer s'hauria de fer amb el pok colosseum (que ja el tinc XD)
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Sanse » 12 des. 2007 23:49

Xose ha escrit:Ostia, ara no em digueu que hi haura torneig de pokemon XD

El problema es que jo u tinc amb el ruby XD y si es volgues fer s'hauria de fer amb el pok colosseum (que ja el tinc XD)


Nah nah nah nah, retrojornades es jocs vells, i el colosseum no es vell.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 12 des. 2007 23:53

Sanse ha escrit:
Xose ha escrit:Ostia, ara no em digueu que hi haura torneig de pokemon XD

El problema es que jo u tinc amb el ruby XD y si es volgues fer s'hauria de fer amb el pok colosseum (que ja el tinc XD)


Nah nah nah nah, retrojornades es jocs vells, i el colosseum no es vell.


Pero els pokemon si XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 13 des. 2007 09:22

Sanse ha escrit:Nota: La DS NO emula jocs de Gameboy/Gameboy color.


Bé, de fet... Podríem dir que les nostres sí.

(shhhh! És un secret! No ho diguis a ningú!)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron