Life, un dorama sobre l'assatjament escolar

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2007 09:45

k algu posi screensavers o portades......k nem demanat....jo en vaig estar buscant alguna xo no n'he trobat...U.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 12 nov. 2007 16:27

Vaig pel capítol 5 (amb subtítols en anglès, perquè no podia esperar a que sortís el 4 en castellà) i la cosa es va posant cada cop més interessant (i violenta). Que per cert, he llegit que el dorama es centra en el bullying, però el manga (amb els seus més de 15 tomos) també toca temes com... Vale, ara no em surt la paraula. Fer-se mal a un mateix, vaja. I he vist scans i és una mica bèstia, la veritat... Podríem dir que surten comportaments un tant "emos" XD

Però res, que de moment recomano aquest dorama a tothom, i tan de bo li hagin posat un final tan bo com a Vitamin...

EDIT: Imatges del manga i el dorama:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Eleone » 14 des. 2007 23:47

He llegit que li van donar un premi al director i a la noia que té la llibreta vermella (Manami... la dolenta? ^^U). La veritat es que a mi m'agradaria ja veure tots els capituls. Creia que a youtube sortiria... -3-
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Taki » 15 des. 2007 00:10

A youtube no hi són, però a veoh sí Ò_O

Ja ho he vist això dels premis, la veritat és que em va agradar com ho feia l'actriu, encara que el personatge sigui com sigui...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 15 des. 2007 12:17

Jo la veure quant el fansub que ho fa en castella es digni a acabarlo xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Eleone » 15 des. 2007 13:09

Veoh... que es? ^^UUU

Les dues actrius protagonistes m'encanten. La que fa de Manami (la dolenta) es genial! Te una cara super mona! *_* Y la prota (no m'en recordo del nom... XD) es també molt maca. La vaig veure en un altre dorama i sortia amb dues coletes! (L) No se si el coneixeu "14 hai no haha" (Mare als 14 anys). Fa d'amiga de la protagonista! =3

Estic dessitjant llegir més manga tambe! Em va resultar impressionant que la protagonista es fes talls amb un cuter! Es normal que no hagi sortit al dorama.... si jo fos l'actriu em negaria a fer talls als braços! ^^U
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Taki » 15 des. 2007 13:53

Suposo que no surt al dorama perquè és massa dur com per treure-ho per televisió ^^U Si ja van tenir polèmica tal com està...

Veoh és com youtube, amb una mica més de qualitat, i et pots baixar els vídeos enlloc de veure'ls online ^^ Busca allà i la trobaràs tota en anglès. Tot i que t'hauràs de baixar un programa per poder descarregar els vídeos, però vaja... ù.uU

14sai no haha... Em vaig baixar el primer capítol, però després de Life ja en tenia prou de drama i volia veure algun dorama més en plan humor XD Ja la miraré, diuen que està molt bé.

D'on et llegeixes el manga? MWFansub o el fa algú més?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Eleone » 16 des. 2007 15:24

El manga de MWFansub. Ho vaig mirar a veure amb angles, pero com ja l'han licenciat... -3-

Si vols veure algun dorama d'humor, et recomano "My boss, my hero" o "Densha Otoko" (millor el primer!! es genial!!! XD).

El de "14sai no haha" es bastant dur... També esta molt be "Jyouu no kyoshitsu", surt la prota de "14 no haha" mes petita amb altres actrius bones! ^O^
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2007 16:59

My Boss My hero me l'estic baixant, i Densha Otoko va ser el primer dorama que vaig veure XD

Llàstima que el manga estigui llicenciat, preguntava perquè ja vaig estar mirant i no el vaig trobar enlloc... u.uU Ja podrien llicenciar-lo aquí també...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Eleone » 17 des. 2007 21:07

Ja he vist Life! *___* Taki, ets la meva deesa!! XD Gracies a Veoh no caldra que baixi doramas!! *_* Es que el meu pobre ordinador estava fa res amb 200MB! XD

Sobre el final, no dire res (tranquils! ^^). Pero dire que la serie en general em sembla que podria tenir mes... coses. Vull dir, em sembla una mica pobre en continguts. Es centra molt en l'assetjament d'Ayumu i potser en altres coses. Pero no li demanis mes. No se... pensava que seria pitjor perque els japonesos es queixaven... -3-U
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Taki » 18 des. 2007 15:01

Segur que al manga surten un munt de coses més. A mi el final em va decebre; me l'esperava diferent, però s'ha de tenir en compte que és inventat, el manga no ha acabat.
Seleccioneu el text del quote si voleu llegir, però té spoilers del final XD
El vaig trobar massa feliç tot... Tot acaba massa bé pel meu gust. Al final la protagonista demostra una actitud molt políticament correcta de "No li faré res a la Manami perquè odio el bullying, per tant l'ajudo". Molt utòpic tot. Gens en la línia de la serie, que era molt dura.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Eleone » 18 des. 2007 15:34

El manga sencer no es pot descarregar per cap lloc? -3-
Avatar de l’usuari
Eleone
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Taki » 18 des. 2007 17:19

Jo ja ho vaig buscar, i no vaig trobar cap web on es pogués baixar u.u De fet, la gent comentava que enlloc l'havia trobat... S'haurà d'esperar o que MWFansub tregui més coses, o a que la publiquin. O podríem preguntar als de MWFansub d'on l'han tret ells XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taishi » 19 des. 2007 05:39

Hmmm interessant, o sigui que hi ha el manga i el dorama, no? Bueno, si algun dia puc em pillaré el manga encara que sigui en anglès que serà més lleuger que el dorama i potser més bestia jur jur jur.

Nice boat!
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 19 des. 2007 09:31

Més bèstia segur ù.u I si el trobes, avisa... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron