Selecta Anime Experience 22 diciembre

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

EntradaAutor: Jako-kun » 28 des. 2007 14:01

Sanse ha escrit:En teoria despres haviem de participar al toreig de Super Smash Bros, pero vist que es va retrassar fins a les 6, el tems que faltava per a que fossin les 6, i que hi havia gent que en comptes de polzes tenia duricies, vam decidir torar cap a Giroa, vam pujar a casa meva, i vam viciar a casa meva.


tant de viciat corria per allà...O.o....debien fer por....segur k algun corria amb mascares de guineu per nar de Fox....algun de rosa per nar de Kirby/Jiglypuff.....ufff......debieu estar com a casa....XDDDDDD

PD: ki es l'Urolok¿?.....esk no me sona....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 28 des. 2007 15:08

Simplement és el campió de Catalunya del Super Smash bross melee (movia els personatges el doble de ràpid del normal, fins al punt que jo creia que al límit d'aquestes velocitats la massa tendia a infinit.... Po es veu que no :S).

Edito: Aquest fet demostra que els pros del super smash i qualsevol videojoc superen les lleis de la física i l'enteniment... T_T
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Jako-kun » 30 des. 2007 18:11

HaganeNo_Edward ha escrit:Simplement és el campió de Catalunya del Super Smash bross melee (movia els personatges el doble de ràpid del normal, fins al punt que jo creia que al límit d'aquestes velocitats la massa tendia a infinit.... Po es veu que no :S).

Edito: Aquest fet demostra que els pros del super smash i qualsevol videojoc superen les lleis de la física i l'enteniment... T_T


O.o.....OMFG.....hi hauria d'haver anat numes per veure a aket tio....O.o

em sap greu us vaig fallar de no anar-hi amb vosaltres.....ù.u....gumen
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron