Heavy Metal

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Heavy Metal

EntradaAutor: Jako-kun » 14 nov. 2006 12:34

Obro el foro de Heavy Metal.....per als metalers de l'associació....estaria b k hi possessim els nostres gustos musicals, rumors sobre grups de musica, dates de concerts....etc etc....la kuestió és mantenir la vena metallera k ens corre per dins de tots i k ultimament s'esta perdent molt.... :cry:

aki us el deixo...el foro de heavy metal!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Black Mokona » 15 nov. 2006 15:52

aquí una heavyataaaaaaa
la veritat és que fa poquet que estic en el mundillu però quasi bé no escolto res més que no sigui heavy. També haig de dir que grup que trio com a preferit grup que fa algun canvi: tema Nightwish i Saratoga. Si es que sóc una gafe!!! De moment Tierra Santa segueix intacta (encara que una mica amonyonada)...
Altres grups que m'agraden són Lunatica, Epica, Avalanch, Sonata Arctica,...
I tema concerts de moment la cosa està magra... i jo que tinc el mono!!
De totes maneres ens anem informant.

"Vámonos al bar, cabronessssss!!!"
:twisted:
Black Mokona
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 12 oct. 2006 20:56

EntradaAutor: Jako-kun » 15 nov. 2006 18:44

Sehhhhhh :twisted: .....més heavys mes heavys!!!....així m'agrada Black Mokona, heavys participatius!!!.........no et preocupis Black Mokonaper fer poc k t'has ficat en el heavy....un cop hagis nat a uns kuants concertsa i dicidit kins grups son els teus prefes......t'hi sentiras com a casa....(es pot dir k jo enkra tamb soc una mica noob)....XD

Mightwish agrada a moltta gent......la llastima esk han canviat la tia k canta per una tio em sembla.......almenys aixó vai llegir a Guitarra total....i Saratoga fa poc els he començat a escoltar i m'han agradat moltissim...llastima k segons diu la Ingunn, el "seu" Leo :wink: , el cantant deixa el grup.....xo wenu.....tenem molt bones cançons....


I en kuan a tema concerts.....et diria el del dia 30 de Novembre de Iron Maiden a Barna....jo hi niré i aviam...alemnys per dir k nat a un concert de un dels papis del Metal....XD

nu xe...ja nirem comentant a mesura k vagi escrigent més gent......XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Black Mokona » 15 nov. 2006 18:58

Res del "seu" Leo... el MEU Leo, jajajajaj
sí, es veu que el noi es quedarà només en el seu grup: Stravaganzza, almenys encara el sentirem cantar que la Tarja... sniff sniff.... com no ens aficionem a l'òpera!!! Però vaig tenir la sort d'anar al seu últim concert a Barcelona!!!! uooooo!!!
Que wai anar al d'Iron!!! Jo també hi hagués anat però les entrades no eren assequibles per a mi (el fatum del pobre estudiant :cry: )
En fi, a veure si els grups espanyols (parlo en general) es treuen la mania de fer una super gira per Sudamèrica i pensen una miqueta més en nosaltres!!!
Per cert, algú va anar al concert de Leave's Eyes a Mephisto???
Black Mokona
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 12 oct. 2006 20:56

EntradaAutor: Ingunn » 15 nov. 2006 20:37

:twisted: jajajaj ho sento pero per antiguitat en Leo em toca a mi...(jejejejejej es broma) pero ja m'agradaria que fos meu :cry: pero bueno....i com t'ha dit la Black Mokona el MEU Leo es dedicarà exclussivament a Stravaganzza , que dicho sea de passo, es un molt bon grup... tot i que el Dani , batacas i ex-de Saratoga, Tambe era el Batakas, s'hagi anat a Skizoo... de concerts...bé s'habia que en novembre tocaven IRON MAIDEN (Arrida ese Eddie!!! L'Eddie va ser el meu sex simbol en la meva dolça juventut jejejeje bé sóc una mica rareta ja que de petita estava enamorada de Freddy Krugger i lo més fort es que la serie em donava por...sóc rarota que voleu...). En cuant el concert crec que es fa el 30 de novembre al Palau Sant Jordi...en principi havia quedat amb una amiga d'aqui de Girona (que no es Heavy) y amb els seus amics de Madrid (que si que ho son) per anar-hi plegats, però els tius (que sempre tan de viatje) no tenen peles i clar la meva amigo no li agrada Iron Maiden. Segon problema no se cuanta pasta costa l'entrada Jako tu ho saps? tercer em fa cosseta anar sola perqè sóc una mica iman per les coses subrealistes i a més no tinc vehicle per tornar a casa...en principi si haguessin vingut els madrileños haguessin passat tota la nit de birras i de baretos BB+ ect... (que per cert mai he anat) a més al ser dijous...tot i que el divendres tinc classes a les 10...bueno ja m'ho h etret del cap...m'ha fotut perque es un dels DEUS del Heavy y perque veure al Harris i al Dickinson en directe deu seu l'ostia!!!!! i volia corejar el "Fear of the dark" o el "number of the best" bé i tantes i tantes bones canços... pero bueno.
De concerts estic una mica desconectada... he anat a poquets basicament per culpa del transport, de les peles o del curro (soc una pringada) pero bueno he pogut ser espectadora de un dels ultims concerts que Saratoga va fer amb la banda original es a dir amb en Dani inclós (L'any passat), he vist a la Mirona (que fruistrant) a Mägo de Oz i vaig entrar per la jeta..bueno anava de corresponsal de la Web de musica en la que colaboro, amb pase de prensa incluits del Progmetal Festival on es donava a coneixer grups novels....que per cert eren bonissims sobre tot uns Brasilenys anomenats "Mindflow" ole el cantat Danilo quina veu i quin carisma!!!... ara només m'arriba de tant en quant alguna maqueta d'algun grup per fer una critica.... jejejje i pensar que podia a ver anat al Viñarock i al Festimad per la cara... pero bé ès el que hi ha. De grups a veure...em va una miketa tots els estils desde Saurom o Blind Guardian fins lo més bestia com Sepultura o Cradle of filth tot i que el Death metal o el doom Metal no son els meus estils preferits...yo diria que més aviat sòc heavy classica: Tierra santa, Edguy, Iron Maiden, Helloween, Pearl Jam, Metallika.... Básicament es això. Ah per cert algun de vosaltres a entrta al bar de Pedret que es diu IRON MAIDEN??? es que... m'agradaría anar...bé vaig anar amb les meves colegues però ens vam quedar a la porta perque es vam adonar que tots els que hi havien a dins es saludaven....una mica en plan secta i clar nosaltres cantariem "como unas almejas" (no ho deia amb doble sentit lo de "almejas" eh!!!
Bé deixo de fotre rotllo y a veure si un dia quedem per fer unes birres okis!!!
Vinga!!!!
:twisted:
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 16 nov. 2006 11:31

Oi oi......les entrades valen uns 35 euros......les vam pillar al servicaixa, i per transport agafem el tren per nar i venir de Barna.....
....si t'animes i vols ajuntar-te al grup k hi nem.....com vulguis!!!....nusaltres om uns cinc....entre ells en Jain.....i algun de ciencies.

si t'animes ets molt benvinguda i ja de passo ens coneixem!!!....ja diras alguna cosa....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 16 nov. 2006 15:30

:cry: Em sembla que no podrà ser..o me la regalen (la entrada) per el meu cumple o no tinc peles!! els cabrons de la uni aquest any passan el segon pagament de la uni el 30 de novembre y no tinc pasta suficient per pagar.... esperarè un miracle noi... tinc un gafe :cry: vaig a plorar les penes i ha "ahogarlas" en cerveza...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 17 nov. 2006 15:56

:D jejej em sembla que finalment si que podré anar al concert, si encara en queden entrades, es clar....la meva germana m'ha dit que me la regala per el meu cumple!!!! Però... a quina hora es el concert?? aquina hora agafeu el tren??? m'estic possant nerviosa!!! es raro que em surti algu bé... Anar a veure als IRon MAIden guau!!! respirar el mateix aire que en Bruce :) jejejejj lo que m'esta agafant una mica de vergonya sou 5 tius?? no va cap noia més??? Per en Jain cap problema xq ja el conec...el vaig coneixer ahir i es molt bon tiu...per cert Jain ahir per la nit vaig escoltar algunas de Dimu Borgir SON L'OSTIA!!!! i AMON AMATH (s'escriu aixì?) també tan moltbé MOLTES GRACIES TIU!!!!!!! :) jejejej fareu botellon?? es que com la beguda ta tan cara... habia pensat portarme una xibeca per el trajecte.... o per quan arribem a Barna (si finalment vaig) i desprès on anireu fins agafar el tren?? entre setmana hi ha cap bareto obert??? Vinga Deu
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 17 nov. 2006 23:47

Ui ui ui......kin canviu tan repentí en mitja hora entre posteig i posteig.........jeejejeje.....XD....

...wenu ara en serio....de noia numes hi ve la meva novia....xo wenu....els tius amb els k nem son molt enrollats hi ahdf e tot ja et cauran b......a vera per lo de l'entrada.....hauries de nar al ServiCaixa de la Caixa i pillar-la a lo d'entrades anticipades......l'altre alternativa k conec es nar al c/ Tallers de Barna a una tenda k en venen.......xo ja vuras k lo mes segur es k les trobis....no et preocupis....

...el dia és el 30 de Novembre....lo del tren enkra no ho tenim decidit.......xo segurament serà cap al migidia/tarda k hi nirem per ser allà al vespre...el concert comença a les 20:15 i els teloners son Trivium......els Iron Maiden token a les 21:30.....

per tant nu xe.....ja kedariem d'acord mes o menys pel foro....a vera kina combinació va millor......en kuant a botellon no crec pas....ens pillariem alguna birra per allà....tot i kalguna Xibeca mentres s'espera als Maiden...no estaria malament.... 8)

....ja n'anirem parlant....per ara el k hauries d efer es nar a un servicaixa a k ta germana et compri l'entrada i et faci un reggal anticipat.....o k ja la compri avait.....perk millor fer-ho com mes aviat millor.....t'ho recomano....XD

....ja ens avisaras kuan tinguis entrada..... 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 20 nov. 2006 13:55

JoJoJo al fainal no hi vaig :cry: la entrada per el servi caixa val 60 euros + comisio ....jojojo quina putada!!! mare meva... es fot molt perque joder, son els Maiden!!!! i perque havia trobat algu per anar al concert :(.... pero no puc demanar a la meva germa....es que a més em sertiria estupida...si per lo menys em donesin un entrepa de mortadela o de nocilla...joer...guardare els calerons per un altre concert...Iron Maiden soeln venir cada any a BCN no?? que frustramt!!! bueno Jako moltes gracies per oferier-me anar amb vosaltres....
M'habia fet ilusions :( em fot molt!!!!!! Buenu a verure si quedem algun dia per pendre una birra!!!!!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 20 nov. 2006 14:17

Aixo de numerades que vol dir?? que no pots estar davant de l'escenari... ho acabo de mirar i a mi em possa que cval 50'37 ¬¬ um... no se..es que tinc uns amics... lis demano consell i em diuen.. a veure... si et demanaen aquest preu es pensen que ets gilipollas :) i desprès em diu però pensa que son Iron Maiden i al palau Sant Jordi que té una acustica impresionat... deu meu!!! joer!! al final em fotre un tret :?
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 20 nov. 2006 15:38

jodeeeeeer!!!!.....no me fotis k ara valen 50?¿?¿?!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

com se passen.....en principi haurien de estar a 35....xo poter al ser aviat el concert.....em sap greu k no puguis venir.....

per lo k deies dels maiden si venen gaire....em sembla k no.....a més sempre diuen k serà la ultima gira k faran.....xo sempre en fan alguna més....potser lany k ve treuen algun dis nou i fan gira tamb.....jo el k estic espereant esk vinguin Rammstein a Barna per veure un seu concert....enkra ak siguim a Madrid hai de nar aun concert seu.....no et preocupis....hi ha molts concerts per veure....smepre podem kdar per nar a un altre....XD...ànims...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 20 nov. 2006 16:07

Merci Jako per els anims!!! a mi es que me feia molta ilusió anar a veure'ls en concerts :cry: pero...que hi farem... tot i que encara estic pensant-m'ho...joer...
es que tinc mala sort...desde agost que teni pensat anar-hi...però com els de Madrid van dir que no podien venir...y la meva amiga no li agrada...doncs vaig asumir que no aniria...y ara patakada de nou :( que li farem....
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 20 nov. 2006 19:04

a mi em fot força tamb....perk no fa ni dos mesos k tenia una entrada de més perk la novia d'en Jain no hi pot nar.......xo un conegut d'en Jain del bar Maiden's pos en necesitava una i ja ho vai arreglar.....juers....aixó si k em fot força perk si no t'en hauria pogut pasar una al preu d'abans....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 20 nov. 2006 20:51

Jako no em diguis això!! que ja em foto un tiro...aneu al Maiden o0!!!ops yo volia anar..i un dia vam intentar-ho pero vam flipar una mica perque vam veure que tots els q estaban a dintre es coneixien (com saps la porta es de cristall) y vam decidir no entrar...per corte...jejej a veure si ne'm algun cop els hevys de l'associaciò!!! es l'unic garito Heavy de Girona no?
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

Següent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron