Subvenció UdG

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

En què t'agradaria invertir els diners de la subvenció?

Un portàtil
1
13%
Publicitat (enganxines, fulletons, posters...)
2
25%
Plataformes DDR
3
38%
Activitats (tallers, conferències, cursos...)
2
25%
Altres (digues quins!!)
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 8

Subvenció UdG

EntradaAutor: aeris24 » 29 set. 2006 19:07

Hola!

Com ja vam comentar a l'Assemblea, la UdG ens ha donat una subvenció que hem d'utilitzar per les activitats del 2006. Ens donen al voltant de 1.400€ i hauríem de decidir en què els invertim, no us sembla?

Així que provarem això de fer enquestes... digueu la vostra opinió!! ^^
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Mimetta » 29 set. 2006 19:39

Jo he votat per les plataformes de DDR, que és l'única font d'ingressos que tindriem. Una cosa que cal tenir clara és que tenim la subvenció, però no els diners. És a dir, hem d'adelantar nosaltres els diners per tot i la UdG ens ho pagarà a finals de curs :roll:

He votat les plataformes DDR, però també crec que hauriem de gastar dinerons el publicitat i en organitzar activitats: concursos, karaokes... El portàtil estaria molt bé, la putada és que és massa car com per dilapidar la subvenció de cop (a més, qui és el guapo que es gasta 600€ de cop sabent que no els cobrarà fins al cap de mesos?). Jo aniria fent bote i el compraria el curs que ve (a no ser que a barraques ens forrem! :o )
Avatar de l’usuari
Mimetta
Japan Fan
 
Entrades: 154
Membre des de: 14 set. 2006 22:53
Ubicació: Viatjant en el Catalunya Express 666

EntradaAutor: Palex » 29 set. 2006 19:46

Si jo també opino força semblant, potser estaria bé invertir-los en activitats i publicitat... i el portàtil... com diu la Mimetta, no? (s'ha de veure també amb barraques)
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 06 oct. 2006 17:06

De = manera aposot per ddr, peor basicament perque m'encata ù.u, apostaria per tambors pero no se on se venen xDDDDDDDDDDd
Es evuident que ara mateix podem usarlos de millor manera ><, es molt mes visual. El portatil el guardaria per mes endevant.
Tambe apostaria per propaganda i aquestes coses, que a mes no hem d eposar diners nosaltres sino que ja ens ho posen a compte ><.
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 19 oct. 2006 14:52

Només podem votar un cop???
Perque yo estic molt interesada en les activitatas, no se q es el ddt aquest però sembla útil!! A veure si conseguim classes gratis de japones :D o un viatja a Niponia (per sommiar) :P
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: koroki » 03 març 2007 22:14

Tema tancat per pasat de moda xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron