Buck-Tick

Tot el relacionat amb musica japonesa >-<

Buck-Tick

EntradaAutor: Taki » 10 gen. 2008 14:22

No fa molt de temps que els escolto, però m'estan agradant molt. D'entrada puntualitzar que no són el típic grupet visual format per quatre nens monos... XD Vale, el cantant és guapo però no en aquest sentit... I no m'estenc més, que el que importa és la música. Això ho he dit perquè se'ls considera visual (jo ni idea, només he vist un videoclip seu, normalment em centro en la música i ja està)

Us deixo el que hi ha a Jame sobre ells:
PERFIL
Buck-Tick en sus primeros años tocaba New wave, pero en la mitad de su carrera cambiaron su estilo un poco. Comenzaron tocando un tipo de rock electronico, pero mantivieron el verdadero "espíritu" de la banda.
También trajeron mucho al movimiento Visual Kei al siempre estar buscando por más originalidad en su música, presentaciones en vivo y apariencias: todos los conciertos o giras son diferentes unas de otras!

BIOGRAFÍA
Buck-Tick fue formado en 1985. Su debut en vivo fue en el Shinjyuku Jam en Tokyo. Desde éste concierto en 1985, no han habido cambios en la fomración de la banda.
En 1986 Kazuyo Sawaki, la cabeza del sello indie Taiyo Records, vió a Buck-Tick en Shibuya, le gustó su presentación y los acogió bajo su sello. El 21 de Octubre de 1986 lanzaron su primer single, que contenía las canciones To Search y Plastic Syndrome Type II. El 1 Abril de 1987 su primer álbum, Hurry Up Mode, salió a la venta. Éste fue lanzado en vinilo y en CD. Hay solo unas pocas copias de el CD y se convirtió en un objeto de coleccionistas.
En Noviembre de 1987 Buck-Tick lanza su primer álbum como banda major; Sexual XXXXX!.
En 1988, cuando la banda tocaba en el Sound On Wave 1988, anunciaron que sólo "presentarían su pelo, cuando les diera la gana". Fueron dejando de lado su bien conocida apariencia. En este mismo año, fueron a Londres a grabar un álbum. Incluso tuvieron una presentacion en Londres. En 1991 Buck-Tick lanzó un CD llamado Symphonic Buck-Tick in Berlin con la Berlin Chamber Orchestra.
Buck-Tick ha lanzado un monton de álbumes después de eso, el último ha sido CATALOGUE 2005, es un álbum "Best Of" y que consta de 2 CDs.


I acabat això, alguns PVs...

Kagerou (potser us sona perquè és l'ending d'XXXholic, crec...)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M-2OMaaovZA[/youtube]

Alice in Wonder Underground
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Uc960autqHc&feature=related[/youtube]

Dress
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OtY9Uq-98zs[/youtube]
Taki l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 gen. 2008 11:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 11 gen. 2008 01:45

wow....molt bons....la k més m'ha agradat ha estat al de "Alice in Wonder Underground"....el ritme k té la musica és genial!!....i la veu del tiu s'hi acopla molt be....m'ha agradat moltissim!!......i el video tamb mola...xD

PD1: el video de "Kagerou" està no avaiable.......t'ho recordo....¬¬.....per pesat jo....xD
PD: buscant el video de "Kagerou" he estat escoltant dos cançons sense saber-ho del grup "Kagerou"...xD
PD3: aviams i en Kim es baixa la discografia de Buck-Tip......i així els puc escoltar sense tenir engegat el youtube....ù.u
PD4: el nom del grup em recorda a la cançó "Buck Dich" de Rammstein....O.o....molt bona per cert.....i amb un live genial..."^^"
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 11 gen. 2008 11:36

Arreglat el problema amb el vídeo de Kagerou...

A mi també m'encanta Alice in Wonder Underground, i a més de la música també penso que el PV és genial ^^ De fet un dels cosplays que vull fer abans de morir és del cantant, l'Atsushi, en aquest videoclip...

Sips, Kagerou (grup) són força bons també, a mi m'agraden, quan em senti inspirada ja obriré un post encara que vaig posar el vídeo de XII dizzy per algun post del fòrum...

Crec que el nom de Buck-Tick vé d'una especie de transformació en anglès de la paraula que en japonès significa "petard"... Que era bakuchiku o alguna cosa així...

Per cert, acabo de descobrir que dress és l'opening de Trinity Blood... Tot i que potser en van fer un remix xungo...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Ingunn » 15 gen. 2008 15:20

Algú sap com es conecta el volum dels putus ordinadors de l'uni?? :twisted: no he pogut escoltar res...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Fakto » 16 gen. 2008 11:05

Lo mejor es traer unos auriculares y conectarlo al PC de la UdG que usaras.
Imatge
Avatar de l’usuari
Fakto
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Ingunn » 16 gen. 2008 14:15

El japonés cantat no s'asembla una mica al vasc??... si...el cantant es molt guapo... i com va vestit dona molt morbu..
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 16 gen. 2008 15:43

Fakto ha escrit:Lo mejor es traer unos auriculares y conectarlo al PC de la UdG que usaras.


seps la veritat es k si.....perk o enxufes els altaveus i tothom et mira mlament.....o et portes els auriculars de casa...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 16 gen. 2008 16:08

jejeje a mi ningú em mira malament (tenco els ulls i ja ta)..home quan me'ls deixo i trobo com ficar el só el fico baixet.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Darko » 19 gen. 2008 02:55

Actius desde el 85', pocs grups aconsegueixen això...

La música no està malament, la cançò que m'ha agradat més es la d'alice, tot i això, hi ha bastants més grups que m'agraden més que aquest...
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Taki » 19 gen. 2008 10:11

Perquè no són nens monos pintats fins al cul cantant sempre el mateix estil de cançó? XD Hmmm... Llarga vida a Buck-Tick.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Darko » 19 gen. 2008 13:24

No he mirat els videos...tan sols els he escoltat....

No trobo que varii massa l'estil de les cançons o.O
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Taki » 19 gen. 2008 14:14

XDDDDDDDDDDDDDDDDDD I lol'd

Menys que varia en els grups que escoltes tu... Entre ells i amb les seves pròpies cançons...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: J-Music

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron