One Piece

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 11:23

Doncs jo continuo dient que si l'Ace li va donar el paper a en Luffy va ser per alguna cosa, i tenint en compte lo de la Laboon penso que s'hauria de tenir en compte el fet que l'Ace li va dir a en Luffy que es tornarien a trobar amb el paper. A mes que en Luffy va dir que si el seu germa ho deia era pk era veritat. No m'imagino en Luffy equivcantse en una cosa aixi.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: x3ron » 21 gen. 2008 11:42

l'ace no pot estar mort, haura kedat molt ferit o alguna cosa xunga pero no pt estar mort.

spoilers::

Kina rabia en kuma, que va a la illa i sap lu de l'ace i no ho diu.

L'unic que ser segur es que l'ace ha perdut el combat contra en barbanegra, perque sino no s'hauria convertit en shibukai, l'unic que pot haber passat es que hagi entregat a l'ace a la marina, pero no ho se pas.

PD:que gran en zorro, aguantant totes les osties, i tot el mal d'en luffy. per cert que vaya merda explocio la d'en kuma si no mata ni a un, encara que sigui d'aquells pringadillos de la illa o dels altres pirates.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 11:49

Sisisisisii Xeron, en Zoro ha demostrat una vegada mes allò que tots sabem desde que es comença One Piece, que totrs estarien disposats a fer el que fos per en Luffy, i m'alegro que fos en Zoro qui ho fes perque nomes ell pot sobreviure a una cosa així, tot i que haig de confessar que per un moment el vaig veure mort...Vaig pensar com Oda faci una escena en pasat i el mati....

I si jo tambe penso que l'Ace ha perdut pero no crec que estigui mort, ja ho he dit, fent les coses que ha fet l'Oda que li ha donat sentit a casi tot encara que al cap de molt de temnps que avances la serie, dubto que fes lo del paper perque si.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 15:38

HI HA SPOILER




Oda ja te moltes coses pensades pel futur d'això no hi ha dubte. Ace, poder mort no, pero capturat almenys si, sino vaya...

Lo de en Kuma ma sorpres, i MOLT! Veig masses coses que s'incorporen per veure a llarg temps. Hem veig amb 30 anys seguint cada setmana el manga de One Piece xDDD

Zoro sempre ha demostrat que es fidel, com no fa molt quan es va negar que Ussop tornes a la banda com si res. Un home amb principis, com ha de ser :D

Jo tampoc trobo bé que no mori ningu. Aixo li fa perdre molt a la sèrie. No vull un Basilisk, però tampoc una blancaneus. Algú ha vist Gurren Lagann? I no era un don nadie... Però això va fer que la sèrie fos lo que és, una obra mestre. No demano un Luffy, perque evidentment no. Actualment, a veritat, tots els veig imprecindibles, però algú ha de morir perque la sèrie tingui el 10. I com en Uzu, penso =, en Pell havia de morir, sinó quina gracia, no va haver cap sacrifici quan la història ho demanava.

En l'ultim episodi del manga jo em pensava que en Zoro moria :shock: :shock: jo ja ho veia... El que no se és que pasara quan en Kuma descobreixi que no ha mort. Seria ja el moment de veure com en Zoro lluita, per fi, amb un Shibukai, abans de lluitar amb Ulls de falcó, que suposu que será uns dels ultims combats que veurem d'en Zoro.

El que veig massa rapid es el fet que ara es trobaràn amb un altre Shibukai (el més segur), el tritó que fou capita de l'Arlong. Espero que dediquin uns quants episodis a saber que s'ha fet amb Ace i que expliquin que es de Barbanegre i que COLLONS ha passat entre Shanks i Barbablanca.

Nose, això del nuevo mundo promet, i segur que es trobaran amb gent extramadament forta... fisn i tot Moria els avisa que allò per ell fou massa. Tiempo al tiempo 8)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 21:37

Lo de en Kuma ma sorpres, i MOLT! Veig masses coses que s'incorporen per veure a llarg temps. Hem veig amb 30 anys seguint cada setmana el manga de One Piece xDDD


Aixòno es dolent, jo no em vull morir sense saber com acaba pero no mimporta que trigui anys.De totes maneres per si de cas ja he deixat dit a les meves amigues que si em moru abans de que acabi One Piece vull que cada setmana algu em vaji a llegir els capituls a la tomba ù_ú

Zoro sempre ha demostrat que es fidel, com no fa molt quan es va negar que Ussop tornes a la banda com si res. Un home amb principis, com ha de ser


Si en Zoro diu una frase amb lo del'Usopp que m'encanta "No estem jugant a ser pirates"en Zoro es un pirata amb totes les de la llei.

Jo tampoc trobo bé que no mori ningu. Aixo li fa perdre molt a la sèrie


Doncs a mi em sembla que hi ha coses molt pitjor que la mort, i el fet de que sigui de les poques series en que no mor ningu i continua essent tan bona encara li dona mes puints, de morts n'hi han a tot arreu, hasta Bambi hi mor algu, les morts dels personatjes es per mi com l'amor en aquesta serie, infiniats de series tenen amor i morts, no entenc perque tothom s'entesta a dir que hi falla que no es mori ningu, doncs jo crec que precisament es molt mes infantil i tipic que es mori gent o que hi hajin histories d'amor, o algu em pot dir que Bambi es millor que One Piece ?Penso que esmolt mes original que el derrotar algu sigui destruirli els somnis, que no pas matarlo.

Nose, això del nuevo mundo promet, i segur que es trobaran amb gent extramadament forta... fisn i tot Moria els avisa que allò per ell fou massa.

ù_u cada vegada corren mes perill (quina por >_<) pero en Luffy esta seguint els passos d'en Gold Roger s'en sortira XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 21:48

No comaprem Bambi amb One Piece xD
A la sèrie ja mort gent, mira la mare de la Robin, la amiga den Zoro etc. (per no dir que en cada historia que ens expliquen dels persoantges mort algú menys la d'en Luffy xD)
Pero sòn històries passades. En Pell havia de MORIR, almenys jo o veig així... i nose, però per mi la mort d'un personatge una mica important pot ser trist pero a la vegada el fa més "realista".

En fi, hi ha opinions per tot xDDD

Aiko Minamino, no et recomano que vegis Gurren Lagann xDDD



P.D. Es mentida, L'HAS DE VEURE!
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Uzu » 21 gen. 2008 22:02

que és mes infantil, que no mori ningú per fanservice, o que mori algú com a la vida real? que es aixo, barbie?
i quina gracia té seguir una serie si no penses que en qualsevol moment pot morir algú? joder, es com si t'expliquessin el final.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 22:05

No comaprem Bambi amb One Piece xD


Home ja ho se XDD Era una manera de parlar, amb aixo volia dir que per que es mori algu no vol dir que una serie o peli o llibre no sigui infatil o al reves.

A la sèrie ja mort gent, mira la mare de la Robin, la amiga den Zoro etc. (per no dir que en cada historia que ens expliquen dels persoantges mort algú menys la d'en Luffy xD)


I a la de l'Usopp tampoc no?

Ummm i si reflexionem a la historia d'en Brook es mor hasta ell XD Si pero es en passat, i no em sembla malament que al present no es mori ningú, es que no entenc perque es vol realisme, pero si One Piece es tot el contrari ^^U

Aiko Minamino, no et recomano que vegis Gurren Lagann xDDD


Aha, molt be no la veure.


P.D. Es mentida, L'HAS DE VEURE!


Aha molt be la veure.

o_ó ummm no se perque pero hi veig una miiica de contradiccio..

XDD Aleix k es, de k va?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 22:10

És de Mechas. Robots i tal. Però tranquil que encara que no t'agradi aquest gènere és una sèrie que s'ha de mirar casi obligatoriament xD. Per mi ha estat la sèrie èpica de l'any (aquest passat 2007). Molt bona, almenys a mi hem va encantar :D

Per cert, a tot això... vaig a mirar l'últim episodi que ha sortit de l'anime 8)

Que us ha semblat la veu d'en Brook?
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 22:11

Uzu ha escrit:que és mes infantil, que no mori ningú per fanservice, o que mori algú com a la vida real? que es aixo, barbie?


I es pot saber perque es per fanservice que no es mori ningú?no entenc a que ve lo de barbie.

i quina gracia té seguir una serie si no penses que en qualsevol moment pot morir algú? joder, es com si t'expliquessin el final.


L'unic que sabries es que no es mor ningu i no em sembla que el final d'una serie sigui que es mori algu o no es mori, hi ha moltes coses mes importants. O esque l'unic bo d'una serie es saber qui es mor? Llavors els llibres i series que començen amb flaixback no tenen interes nomes perque ja saps com acaba?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 22:15

Dj_Aleix ha escrit:És de Mechas. Robots i tal. Però tranquil que encara que no t'agradi aquest gènere és una sèrie que s'ha de mirar casi obligatoriament xD. Per mi ha estat la sèrie èpica de l'any (aquest passat 2007). Molt bona, almenys a mi hem va encantar :D

Per cert, a tot això... vaig a mirar l'últim episodi que ha sortit de l'anime 8)

Que us ha semblat la veu d'en Brook?


Vale es de Mechas peroperque l'habia de mirar i despres no mirar?O al reves XD

M'agrada la veu d'en Brook pero es que m'agrada tot ell (sobretot els cabells) l'unic que em fa pensar el perque l'Oda li te carinyu als afros XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Uzu » 21 gen. 2008 22:19

Aiko Minamino ha escrit:L'unic que sabries es que no es mor ningu i no em sembla que el final d'una serie sigui que es mori algu o no es mori, hi ha moltes coses mes importants. O esque l'unic bo d'una serie es saber qui es mor? Llavors els llibres i series que començen amb flaixback no tenen interes nomes perque ja saps com acaba?

et preocuparies per un examen si sabesis que no el suspendries?
quina gracia té saber que tots sobreviuran?
a més, vale que oda mata "els somnis" i tal, pero quina manera tens de matar el somni d'en zoro, d'en luffy... etc. sense matar-los? si seguim la teva logica...sabrem que ho aconseguiran tots i seran feliços per sempre i menjaran anissos.
una de les millors coses d'one piece és la seva excel·lent coherència interna, i amb les cagades com que en pell sigui viu...doncs baixa la coherència
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 22:20

El poder de l'afro és molt gran! Jo me la imaginava diferent, però ja mola 8)

Senzillament l'has de mirar xD

En la història de l'Usopp mort la seva mare, que està (estava) malalta.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 22:28

Dj_Aleix ha escrit:El poder de l'afro és molt gran! Jo me la imaginava diferent, però ja mola 8)

Senzillament l'has de mirar xD

En la història de l'Usopp mort la seva mare, que està (estava) malalta.


Ai si es veritat, no m'enrecordava XD Ostres això em recorda a que el capitul del k3 d'avui sortia el pasat de la Robin, no l'havia visdt en anime,era la teva historia preferida oi Aleix?

El poder de l'Afro es gran...¿?Em posare un afro per sele a veure si funciona.
Aiko Minamino l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 gen. 2008 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 22:42

Aiko Minamino ha escrit:
Dj_Aleix ha escrit:El poder de l'afro és molt gran! Jo me la imaginava diferent, però ja mola 8)

Senzillament l'has de mirar xD

En la història de l'Usopp mort la seva mare, que està (estava) malalta.


Ai si es veritat, no m'enrecordava XD Ostres això em recorda a que el capitul del k3 d'avui sortia el pasat de la Robin, era la teva historia preferida oi Aleix?


Si :wink:
La història més trista per mi :cry:
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron