Do you like Japan? Japan doesn't like you!

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Do you like Japan? Japan doesn't like you!

EntradaAutor: Jako-kun » 31 jul. 2007 00:03

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xCeK0Trz9E0[/youtube]

aixó ho he trobat rebuscant pel foro del 3xl.net......aki els dos links al foro k en parlen sobre el video:

http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=97787

http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=97861

tracta sobre k els extrengers sel's prohibeix l'entrada a molts llocs dle Japó...sncerament crec k es una mica de cuento.....xo wenu.....no se si en Sergi o en Gumà varen veure alguna cosa semblant......xo wenu jo ho poso per saber k n'opineu...... :?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Natsu » 30 gen. 2008 11:38

so racistes o.ó
HIDEyourFACE~

AN CAFE IN BCN
27.o3.o8

·[Gazerock is not dead]·
Avatar de l’usuari
Natsu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 25
Membre des de: 29 gen. 2008 13:39
Ubicació: gi/figueres/l'Armen <3

EntradaAutor: Jako-kun » 30 gen. 2008 12:31

Natsu ha escrit:so racistes o.ó


seps realment curiós, xo jo no m'ho acabo de creure...ù.u......deu ser en barrris xungos, els tipics de: "no nos gustan los forasteros... :evil:


PD: ToT.....merci per escriure!!!.....tothom s'habia oblidat d'akest post.....ToT
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Natsu » 30 gen. 2008 12:45

XDDDDDDDDDDD

aixo dels barris xungos... vols dir? XD
racisteees! XD
amb lo q els estimem aqi a ells :_______________
HIDEyourFACE~

AN CAFE IN BCN
27.o3.o8

·[Gazerock is not dead]·
Avatar de l’usuari
Natsu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 25
Membre des de: 29 gen. 2008 13:39
Ubicació: gi/figueres/l'Armen <3

EntradaAutor: Aiko Minamino » 30 gen. 2008 12:55

Digues que siii els estimem molt!!XDD

La musica dona mal rollu sembla k s'haji mort algu...XDD ummm sera que als no japanese que entren els escurxen i els utilitzen per hamburguesa en els mcdonals? XD

A mi m'ho havien explicat que alguns japonesos son molt racistes,pero no crec que s'haji de generalitzar, els k jo he conegut eren molt simpatics i no semblaven tenir cap problema....Clar que eren turistes, nose suposo que aixo deu ser gent k no ha sortit mai mai de japo i que no li interesa coneixer gent nova ^^U
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Natsu » 30 gen. 2008 12:57

T_____TU
HIDEyourFACE~

AN CAFE IN BCN
27.o3.o8

·[Gazerock is not dead]·
Avatar de l’usuari
Natsu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 25
Membre des de: 29 gen. 2008 13:39
Ubicació: gi/figueres/l'Armen <3

EntradaAutor: Aiko Minamino » 30 gen. 2008 13:03

Ho dic pk en el tren una vegada vaig coneixer un home japones (fundador d'una empresa que importava kimonos arreu del mon, el tiu super original es veu que havia recorregut america de sud a nord amb una harley)amb la seva filla i em vaig posar a parlar amb ells i els hi vaig dir k magradava el manga i tot lo japones i em van dir k ho trobaven curios que magrades pk alla molta gent era molt tancada i no els hi agradaven gaire els extrangers...Pero la meva profe de japones em va explicar que els joves era tot al contrari que els hi encantava tot lo de fora, nose nomes cal veure la quantitat de paraules angleses que utilitzen..
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Natsu » 30 gen. 2008 13:05

oooh XD
ia m'estava deprimint XD
HIDEyourFACE~

AN CAFE IN BCN
27.o3.o8

·[Gazerock is not dead]·
Avatar de l’usuari
Natsu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 25
Membre des de: 29 gen. 2008 13:39
Ubicació: gi/figueres/l'Armen <3

EntradaAutor: Aiko Minamino » 30 gen. 2008 13:08

A mi tb em pasava quan la gent ho diu XDDD Pero de gent aixi de tancada n'hi ha a tot arreu, a salamanca al poble de la meva mare els nois i noies d'alla no volien ni catalans (pk som tots uns separatistes) ni vascos (tots terroristes) i m'ho van dir clarament XD A tot arreu hi ha gent aixi pero aixo no vol dir k a salamanca tothom sigui aixi nu?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Natsu » 30 gen. 2008 13:11

clar clar >.<

m'odio per deixar misatges curts i inutils XD
HIDEyourFACE~

AN CAFE IN BCN
27.o3.o8

·[Gazerock is not dead]·
Avatar de l’usuari
Natsu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 25
Membre des de: 29 gen. 2008 13:39
Ubicació: gi/figueres/l'Armen <3

EntradaAutor: Aiko Minamino » 30 gen. 2008 13:12

ummmmmmmmm pensa pensa alguna cosa llarga a dir sobre aquest tema >____< *estat de concentracio*
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taki » 30 gen. 2008 17:35

Home XD A tot arreu hi ha llocs així. És a dir... Aquí segur que hi ha locals on no deixen entrar els turistes. Perquè? Perquè de vegades provoquen follons, si passa algo no t'hi pots entendre perquè són de fora, alguns semblen no tenir respecte perquè no és el seu país... Ja sé que no tots són així, però és per estalviar-se problemes. Probablement, a força locals que aquí diuen que tenen "reservat el dret d'admissió" no deixen entrar a turistes. Però vés a saber.

I generalitzar és dolent XD Ja se sap.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Fakto » 01 feb. 2008 19:40

Anda, mira, Una razon mas para casarme con una japonesa .... :mrgreen:
Imatge
Avatar de l’usuari
Fakto
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Airún » 02 feb. 2008 11:30

les coses que s'han de veure, pero ja se sap en aket mon ha d'haver de tot i a tot arreu sino seria aburrit ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Ingunn » 21 feb. 2008 14:23

Aixó es una mika rarillo, no?? no se...poder son locals de la mafia...no se. Taki aquí segur que no es faria mai aixó, normalment es pert el cul per els turistes, ja que es pot dir , que el turisme es una de les principal bases de la nostre economia. Es trist peró cert que ,per norma general , si fas turisme a un poble d'andalusia o extremadura (per possar un exemple) i posem que ets catalano parlant (d'un poblet d'aquests ,que no se si queden, que només parlen el catalá i el castella quasi no el parlen) aquets pobre, si va a un establiment a comprar pa mateix, al veure que només parla catalá l'atendrán malament i a més no farán cap esfo´ç per que l'entenguin, encanvi va un alemany i perdrán el cul...som així...Spain is different, ens deixen patejar per qualsevol de la comunitat europea i als nostres els tractem com a leprossos. Poder ara aqui em passo, pero més o menys crec que s'entenc el que vull dir, no?
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron