Reunio sobre asumptes Generals : 27 Febrer

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Reunio sobre asumptes Generals : 27 Febrer

EntradaAutor: koroki » 19 feb. 2008 21:55

Queda convocada una reunió pel dia : Dimecres 27 de Febrer del 2008 A la Facultat de Educació i Psicologia.

Els temes a tractar son les MOLTES activitats programades pel 2 semestre que tenim programades, però no organitzades.

Tot membre esta invitat a assistir, amb més importància de assistència si esta interessat a ajudar en quelcom.

Es quedarà a les
18.30 a la porta de darrera de la facultat. Si algú te problemes per hora o pel lloc que m'envii un PM.
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 set. 2008 16:38, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 20 feb. 2008 15:58

oki no problem per venir...jo tamb crec k tenim moltes coses pensades i poques coses organitzades.....i com mes gent pugui venir millor!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 20 feb. 2008 16:02

I ON es farà la reunió? Perquè personalment no crec que un bar com l'última reunió(d'emergència) sigui el millor. I si se'm permet, em nego bastant a entrar entre quatre parets plenes de fum.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 20 feb. 2008 16:24

Depèn de quants siguem puc tornar a oferir el meu pis, que de fet està aprop d'on hem quedat. Però vaja, ja sabeu quin tamany té ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Sanse » 21 feb. 2008 13:10

mmmm, no problem, po: ¿on es la porta de darrere de la facultat d'Educació i Psicologia? es que no hi ehe estat mai
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 21 feb. 2008 14:58

No és aquella de davant la gasolinera que està al costat de la FPC
La de la plaça dels països catalans vaja.... (la de la font XD)

Potser m'equivoco XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Airún » 21 feb. 2008 15:34

Xose ha escrit:No és aquella de davant la gasolinera que està al costat de la FPC
La de la plaça dels països catalans vaja.... (la de la font XD)

Potser m'equivoco XD


Jo també puc venir, i Xose estas en lo cert, la porta de darrera de la Facultat de Psicologia esta davant de la gasolinera.

^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Dobok San » 21 feb. 2008 22:11

Mmm pos jo no puc anar-hi pq a les 19h tinc practiques d'algorisimica >_<
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Sanse » 22 feb. 2008 10:04

Xose ha escrit:No és aquella de davant la gasolinera que està al costat de la FPC
La de la plaça dels països catalans vaja.... (la de la font XD)

Potser m'equivoco XD


aps, ok, ja se quina és ^^
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Kerla » 25 feb. 2008 16:14

Bé, només dir que no n'estic segura de que pugui venir perquè a la tarda m'ha sortit una entrevista de feina a l'Escala (que està a una hora de Girona).

Per això deixo la meva opinió aquí (ja se que algunes coses potser són molt evidents ^^U gomen):

-Evidentment crec que el tema més urgent són les Retrojornades, però també se n'hauria de fer una reunió (o més) exclusiva per això a més a més.

-Tot i que queda temps, el tema de la festa major de la Udg s'hauria de començar a tractar, perquè ens enganxarà el toro. I potser preparar alguna altra cosa a més a més del rol en viu.

-Tema difusió, tant d'aquestes activitats com de l'associació en general.


-i ja que són temes en general, tinc una petició des de secretaria, buscar una manera de que tots els que es registrin al fòrum sàpiguen que per ser membres s'han de registrar al formulari de la web.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 29 feb. 2008 14:04

Per qui no va poder venir la reunio va tractar aquest temes :

- Retrojornades :

Aquest tema va ser el principal tema de la reunió, i vam acordar els espais, series possibles i les consoles que portaríem cadascú. Això ho especificaré en un post a retrojornades, molt més ampli.

- Festa Major UdG :

Es va decidir Nomes fer dues activitats en el 2 dia de la festa, que es quant realment ningú te classe a partir de les 12h.

Les dues activitats serien el Rol en viu, que ja fa temps que s'està tractant i la típica barraca de la fira de entitats.

- Publicitat :

Es va decidir que en Jako-kun es dediques a crear els post necessaris per publicar-nos en foros i blogs de internet.

Gracies a tots els que van assistir a la reunió ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 02 març 2008 13:50

koroki ha escrit:- Festa Major UdG :

Es va decidir Nomes fer dues activitats en el 2 dia de la festa, que es quant realment ningú te classe a partir de les 12h.

Les dues activitats serien el Rol en viu, que ja fa temps que s'està tractant i la típica barraca de la fira de entitats.

Les dates de la Festa Major UdG 2008 són 16 i 17 d'abril, per tant les dues activitats es farien el dia 17 (ja que el 16 és "no lectiu" des de les 19.00h, i el 17 a partir de les 12.00)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron