One Piece

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Dj_Aleix » 01 feb. 2008 10:17

Uzu ha escrit:Imatge



Ja em vaig imaginar que seria en aquesta escena...

Quan ho vas dir hem pensava que et referies a que sortia en Brook tot ell, no una bandera d'una calavera Afro. Crec que son simples coincidencies, que no representar el Brook :P Simplement és una bandera inventada que com a detall, la típica calavera dels pirates porta afro.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Uzu » 01 feb. 2008 12:54

Dj_Aleix ha escrit:Crec que son simples coincidencies, que no representar el Brook :P Simplement és una bandera inventada que com a detall, la típica calavera dels pirates porta afro.

no crec en les casualitats, i menys a One Piece, on Oda demostra que ho té tot pensat de fa temps.

percert, que us sembla que es vegi la cara d'en brook viu?
a mi em sembla una cagada tan gran com si es veiés l'ull ocult d'en sanji, ha caigut un mite -.-
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: neodark » 12 feb. 2008 19:07

Wei bones jo com sempre de tant en tant dono senyals de vida xd.

Dons el llibre del 10 aniversari el tinc comprat d'aquest saló q el vai trobar per potra.

I per cert per flipar aixo de l'opening 6!! xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: x3ron » 26 feb. 2008 13:02

pels que ja hageu llegit el capitol 489.


Pot ser que l'ace el personatge mes guay de la serie estigui a punt de morir?
Jo crec que ara en luffy donara pel cul a la illa de les sirenas i anira a rescatarlo, pero arrivara a temps, podra entrar ell tot sol a impel down, o potser sels hi unira la tripulacio den shanks o en barbablanca o fins i tot el seu pare, o tots junts i seria la ostia XD.

Espero que no es mori l'ace, ja que no s'ha mort mai ningu, seria una merda que ell fos el primer, jo personalment tinc una llista der gent de one piece que prefereixo que es morin abans que l'ace.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Uzu » 26 feb. 2008 17:23

x3ron ha escrit:Pot ser que l'ace el personatge mes guay de la serie estigui a punt de morir?

nah, el personatge més guay de la sèrie ja és mort yohoho

Esperem que l'oda no la cagui gaire més, ja que aquesta saga que ve ara pot arribar a ser previsible i típica (fa molt que es baralla una operació impel down), i tots sabem que el millor de One Piece són els seus girs argumentals inesperats, per exemple, relació brooke - balena, garp - avi, dragon - pare.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Aiko Minamino » 26 feb. 2008 20:02

x3ron ha escrit:pels que ja hageu llegit el capitol 489.


Pot ser que l'ace el personatge mes guay de la serie estigui a punt de morir?
Jo crec que ara en luffy donara pel cul a la illa de les sirenas i anira a rescatarlo, pero arrivara a temps, podra entrar ell tot sol a impel down, o potser sels hi unira la tripulacio den shanks o en barbablanca o fins i tot el seu pare, o tots junts i seria la ostia XD.

Espero que no es mori l'ace, ja que no s'ha mort mai ningu, seria una merda que ell fos el primer, jo personalment tinc una llista der gent de one piece que prefereixo que es morin abans que l'ace.


Ara que el significat del paper esta descobert penso que potser l'Ace corre mes perill que abans...Pero no crec que es mori, Barbablanca remoura cel i terra i si en Shanks volia protegir l'Ace den Barbanegra tambe hi fara alguna cosa, i mes tenint en compte que la captura del'Ace es de domini public no?
Jo tambe penso que en luffy anira a rescatar l'Ace, pero de l'unica cosa que estic segura es que l'Oda ens sorpendra, com ha anat fent fins ara >/////<
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 26 feb. 2008 23:40

Jo vull veure sirenes maques.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Uzu » 27 feb. 2008 09:40

de debó esteu pensant bé el que dieu?
Si es produis aquesta "aliança" barbablanca i/o shanks i/o dragon i mugiwara l'únic que faria això és apropar el final de la sèrie, apart de convertir-se en previsible, una llàstima.
L'objectiu de One Piece és arribar a Raftel, i després, ja veurem. Si van a Impel Down seria ja una guerra directa contra el govern mundial, shichibukais i la marina, un todo o nada. Llavors, si guanyen els "bons" (marina), s'acaba la sèrie, pq s'haurien carregat als "dolents". I si guanyen els "dolents", la sèrie quina gràcia tindria ja? Seria un passeig fins a Raftel, sense marina i sense res. Com a molt es convertiria en un Battle Royale sense sentit, un caos de diccionari sense cap autoritat al món.
Encara queda més de mitja Grand Line.
Jo com no sóc gaire de fanservice espero que l'oda no cagui la part que diferencia OP de altres sèries shonen regulars (Naruto, Bola de Drac, Bleach...): la història, plena de girs argumentals i una coherència interna prou gran.
Si us agrada tant l'ace, doujinshis, que la sèrie ja l'està espatllant prou.
(Sobre mi, no és que no m'agradi l'ace, trobo que és un bon personatge, res més. Però no hi ha per tant eh? En gol d. roger i en shanks se'l mengen en carisma, i surten menys de la meitat que ell.)
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Aiko Minamino » 27 feb. 2008 14:21

Dj_Aleix ha escrit:Jo vull veure sirenes maques.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Aleix.....Tu recordes com de maca era la primera sirena que es van trobar?XDDDDD

Us imagineu la cara d'en Sanji si totes les sirenes fossin d'aquest estil?Seria molt per ell pobre ...XD Primer la seva fotu a la recompensa i despres les sirenes no son com esperava XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 27 feb. 2008 14:56

Però peruqé és gran, ja veuràs tu quan comencina sortir de jovenetes xDDD
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 27 feb. 2008 17:49

Ummmm vols dir?Pues jo me les imagino totes com ella!XDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 març 2008 12:10

Aiko Minamino ha escrit:Ummmm vols dir?Pues jo me les imagino totes com ella!XDDD


Aaaaa Aleix tenies rao!Les sirenes son "normals"!
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: x3ron » 02 març 2008 16:45

un capitul normalet, pero veig que els reis del mar en luffy els mata com si res, encara no se pk ens shanks es va deixar arrencar un bras, encara que digues que ere por el nuevo mundo.

aviam si al proxim capitul expliquen que fa l'ace, o surti un altre shibukay que en teoria esta en la illa de les sirenes no?.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Dj_Aleix » 05 març 2008 23:32

Pensant ara amb un episodi una mica més endarrera (Anime), el 315, l'avi comenta que el món hi havia un equilibir entre pirates la Marina i el Gobern Mundial i el Revolucionaris de Dragon. Crec que diu que per part dels pirates hi han 4 que dominen, Shanks, Barbablanca i 2 més. Segur que un d'ells és la mare de Lola, perquè hagi sortit tan el tema és per alguna cosa, i segur que serà un personatge que tindrà protagonista en algun moment de la sèrie.

I si x3ron, a la illa de les sirenes en principi hi ha un dels set reis del mar, el que fou el capità de l'Arlong, un tritó.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: x3ron » 09 març 2008 12:54

El capitol d'aquesta setmana, sera l'arlong el de darrera de la macara de ferro? si es ell, en luffy en teoria el podria guanyar sense despentinarse, i pel que sembla el pop presoner tambe sera el de la saa de l'arflong.
Trobo qe aixo no esta bbe, tornar a recorrer a personatges antics de la serie, pero bueno haurem d'esperar a veura com continua i potser m'haure de menjar les meves paraules, pero de moment no ho torbo una bona idea.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron